Загальна мета програми:
Формування в учасників професійного навчання компетентностей необхідних для ефективного виконання завдань та посадових обов’язків, нівелювання особистісних та структурних бар’єрів у сприйнятті змін в умовах модернізації держави й проведення системних реформ, поглиблення й розширення розуміння системи державного управління, ролі державного службовця на державній службі.
Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:
знання законодавства у сфері державної служби;
професійні знання щодо документування управлінської діяльності;
командна робота та взаємодія; виконання на високому рівні поставлених завдань;
сприйняття змін;
цифрова грамотність;
особистісні компетенції.
Структура програми:
Обов’язкові модулі програми (52 год/1,73 ЄКТС)
Модуль 1. Сучасні виклики та загрози розвитку публічного управління
Модуль 2. Стратегічне планування в сфері публічного управління
Модуль 3. Розробка та реалізація проєктів у сфері публічного управління в контексті повоєнного відновлення
Модуль 4. Доброчесність та етика в діяльності державних службовців
Модуль 5. Кадрові технології в системі публічної служби як засіб реалізації кадрової політики
Вибіркові модулі програми (обираються два модулі на 18 год /0,6 ЄКТС)
Модуль 6. Поведінка державних службовців в контексті управління змінами в умовах воєнного стану
Модуль 7. Інформаційно-комунікативна діяльність в публічному управлінні
Модуль 8. Публічні закупівлі: планування, бюджетування та підготовка тендерної документації
Модуль 9. Соціально-психологічні аспекти діяльності державних службовців
Очікувані результати навчання:
знання:
сучасних підходів до розвитку публічного управління в умовах трансформаційних процесів;
методологічних основ стратегічного планування в публічному управлінні;
особливостей проєктної діяльності та форм проєктних структур в сфері публічного управління;
правил доброчесності державних службовців, етичних протидій корупції та форм прояву конфлікту інтересів на державній службі;
теоретико-методичних підходів до реалізації кадрових технологій в питаннях підвищення ефективності і результативності діяльності персоналу в публічній службі;
чинників, які сприяють і перешкоджають проведенню змін в публічній службі та готовності державних службовців до сприйняття змін;
сучасних інформаційно-комунікативних технологій, способів і методів захисту інформації та специфіку і засади використання їх в процесі організації комунікативного простору;
особливостей бюджетування публічних закупівель та фінансових ризиків в публічних закупівлях;
соціально-психологічних аспектів діяльності державних службовців та техніки і етикету їх спілкування у професійному середовищі.
уміння:
попереджати й нейтралізувати виклики і загрози національним інтересам України в межах своєї професійної компетенції;
використовувати методики аналізу внутрішнього і зовнішнього середовища об’єкта планування;
виявляти ризики порушень доброчесності та оцінювати корупційні ризики у діяльності державних службовців та ефективно реалізовувати політику держави щодо запобігання та протидії корупційним проявам;
планувати ресурсне забезпечення проєкту та оцінювати ефективність проєкту в сфері публічного управління в контексті повоєнного відновлення;
застосовувати різноманітні форми і методи професійного розвитку і навчання персоналу, аналізувати ефективність існуючої системи оплати праці і розробляти рекомендації щодо її вдосконалення;
здійснювати профілактику опору державних службовців організаційним змінам;
використовувати цифрові інструменти у роботі державних службовців;
використовувати бюджетні кошти у сфері публічних закупівель в системі ProZorro;
попереджувати конфлікти та використовувати примирні процедури у вирішенні колективно-трудових конфліктів в сфері публічного управління.
навички:
розробки концепції проєкту в сфері публічного управління;
формулювання проблем, цілей і завдань стратегічного планування;
усунення виявлених ризиків порушень доброчесності та корупційних ризиків;
використання компетентнісного підходу у забезпеченні професіоналізму персоналу публічної служби, діючих методик оцінювання діяльності персоналу, результатів щорічного оцінювання кадрів публічної служби та способів стимулювання їх діяльності;
підготовки творчих промо-проектів з використанням різних комунікативних технологій, мас-медійних заходів та побудови ефективної комунікації на рівні ділових, масових, публічних, організаційних комунікацій;
планування публічних закупівель, підготовки тендерної документації та проекту договору;
здійснення профілактики та корекції професійного вигорання державних службовців
Ресурсне забезпечення дистанційного навчання:
вебплатформа для дистанційного навчання ЗУНУ https://moodle.wunu.edu.ua
сервіс для організації онлайнконференцій та відеозв’язку https://zoom.us
Контактна інформація:
E-mail: nnipu@wunu.edu.ua
тел.: +38(0352)517535, вн.13-301
Зважаючи на реалізацію програми у дистанційній формі, навчальне місце учасника програми має відповідати таким технічним вимогам:
1. Наявність камери.
2. Наявність мікрофону.
3. Наявність інтернет зв’язку із швидкістю не менше ніж 20 Мбіт/с.
Для дистанційного навчання в синхронному режимі доступ до вебкабінету відео конференції надається після реєстрації.
Категорії посад державної служби: В
Вимоги до учасників навчання:
наявність ступеня бакалавра, спеціаліста або магістра
Набір на програму не розпочато.
46009, Тернопільська обл., Тернопільський р-н, Тернопільська ОТГ, м. Тернопіль, вул. Львівська, 11
Тернопільська
Західноукраїнський національний університет
Вища школа публічного управління
Київський національний університет імені Тараса...