ДЛЯ СЛУЖБ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ

     Портал управління знаннями за час функціонування став надійним джерелом інформування державних службовців, провайдерів, замовників послуг про всі можливості отримання та надання освітніх послуг у сфері професійного навчання управлінців. НАДС постійно працює над розширенням функціоналу Порталу. Зокрема, з’явилась окрема роль "Служба управління персоналом”, яка дозволяє службам управління персоналом стати зареєстрованим користувачем Порталу та реалізовувати там власні функції. Тож, відтепер на Порталі службам управління персоналом доступні можливості щодо:

  • створення та редагування інформації щодо свого органу державної влади/місцевого самоврядування;
  • перевірки та схвалення облікових записів користувачів;
  • зміни статусу профілю користувачів (активація/деактивація);
  • відстеження запитів на участь у навчанні;
  • моніторингу досягнутих результатів виконання індивідуальних програм професійного розвитку;
  • відстеження потреб у професійному навчанні;
  • створення адресних рекомендацій на участь у навчанні;
  • створення групових запитів до провайдерів на проведення навчання;
  • погодження запитів на участь у навчанні за програмами. 

     Покроковий посібник з використання функціональних можливостей особистого кабінету представника служби управління персоналом ви можете знайти .


ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!

     Для схвалення облікового запису у ролі "Служба управління персоналом" необхідно, щоб зі сторони користувача було виконано дві умови:

  1. Наявність облікового запису, створеного з використанням адреси електронної пошти у доменній зоні  gov.ua.
  2. Наявність офіційного звернення до НАДС від органу влади/місцевого самоврядування щодо схвалення облікового запису особи, яку уповноважено виконувати функції "Служби управління персоналом" на Порталі, у якому вказані ПІБ, посада та адреса електронної пошти (у доменній зоні  gov.ua).