ПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ

Для користувачів

Чому не схвалено мій обліковий запис?

Ймовірніше за все, під час реєстрації Вами помилково були вказані неповні або недостовірні дані. Перейдіть до розділу "Мій профіль" особистого кабінету, перевірте правильність внесених даних та за потреби внесіть відповідні зміни. Для подальшої реєстрації на Порталі про зміну персональних даних необхідно повідомити адміністратору Порталу

Чому відхилено мій запит на навчання?

Формування навчальних груп за програмами підвищення кваліфікації / підготовки здійснює кожен провайдер освітньої послуги окремо. Тому з даним запитанням радимо звертатися безпосередньо до провайдера, який організовує навчання за обраною Вами програмою

Як змінити адресу електронної пошти?

Для зміни адреси електронної пошти за допомогою форми зворотного зв'язку, яка знаходиться на сторінці "Про портал / Контакти", вказати: 1) початкову адресу електронної пошти 2) РНОКПП 3) нову адресу електронної пошти

Як відновити пароль для входу в особистий кабінет?

Для відновлення паролю особистого облікового запису виконайте наступні кроки: 1) натисніть кнопку «Увійти», що розташована на головній сторінці Порталу у верхній правій частині екрану; 2) у вікні що відкриється натисніть «Забули пароль?»; 3) вкажіть адресу електронної пошти, ту ж саму, що і під час реєстрації на Порталі, та натисніть кнопку «Відправити мені вказівки щодо скидання паролю»; 4) за декілька хвилин перевірте електронну поштову скриньку, адресу якої Ви вказали; 5) в електронному листі, який надійде на Вашу адресу, ознайомтеся зі змістом повідомлення натисніть напис «Зміна паролю», після чого автоматично відбудеться перехід на сторінку Порталу управління знаннями; 6) введіть новий пароль, підтвердьте його повторним введенням та натисніть кнопку «Змінити мій пароль». Пароль повинен містити не менше шести символів, одним з яких повинна бути латинська літера нижнього регістру; 7) Ваш пароль буде змінено, про що система повідомить написом «Ваш пароль змінено. Ви увійшли у систему». Покрокова інструкція за посиланням https://drive.google.com/open?id=1xkMuuC0jynU7FYYPaXgAeQXK_7DV3LMT

Як увійти в особистий кабінет чи зареєструватися на навчання?

Радимо скористатися інструкцією для користувачів, що доступна у розділі головного меню "Про портал" на вкладці "Для користувачів", або за посиланням - https://pdp.nacs.gov.ua/pages/for-users

Чому не надходять листи на електронну пошту?

У разі виявлення такої проблеми слід перевірити у розділі "Мій профіль" особистого кабінету правильність вказаної під час реєстрації адреси електронної пошти, або перевірити теку "Спам" особистої електронної поштової скриньки

Як довго очікувати на схвалення облікового запису?

Зазвичай перевірка та схвалення облікових записів відбувається упродовж декількох годин, однак термін опрацювання запитів на реєстрацію не перевищує однієї доби (у робочі дні)

Що означає "Реєстраційний номер облікової картки платника податків вже зайнятий"?

Це означає, що раніше Ви вже зареєструвалися на порталі з використанням іншої адреси електронної пошти. Отже, немає потреби у повторній реєстрації. Для входу в особистий кабінет необхідно натиснути кнопку "УВІЙТИ", що знаходиться у верхній правій частині екрану, і ввести логін (адресу електронної пошти, яку було вказано під час реєстрації на порталі) та пароль.

Як довго очікувати підтвердження реєстрації на навчання?

З даним запитанням радимо звертатися безпосередньо до провайдера, який організовує навчання за обраною Вами програмою (інформація про провайдера відображається в описі програми)

Як довго очікувати анкету/посилання/сертифікат?

З даним запитанням радимо звертатися безпосередньо до провайдера, який організовує навчання за обраною Вами програмою (інформація про провайдера відображається в описі програми)

Як отримати посилання для проходження навчання?

З даним запитанням радимо звертатися безпосередньо до провайдера, який організовує навчання за обраною Вами програмою (інформація про провайдера відображається в описі програми)

Де отримати реквізити для оплати участі у навчанні?

З даним запитанням радимо звертатися безпосередньо до провайдера, який організовує навчання за обраною Вами програмою (інформація про провайдера відображається в описі програми)

Що означає "ЄДРПОУ вже зайнятий"?

Це означає, що інформацію про державний орган / установу вже внесено до бази даних порталу. У цьому випадку потрібно повернутися на крок назад і обрати свій державний орган / установу з переліку наявних. Радимо скористатися інструкцією за посиланням - https://pdp.nacs.gov.ua/pages/for-users

Для провайдерів
Для викладачів
Загальні питання