ПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ

Загальні запитання​

Чому відхилено мій запит на навчання?

Формування навчальних груп за програмами підвищення кваліфікації / підготовки здійснює кожен провайдер освітньої послуги окремо. Тому з даним запитанням радимо звертатися безпосередньо до провайдера, який організовує навчання за обраною Вами програмою

Як увійти в особистий кабінет чи зареєструватися на навчання?

Радимо скористатися інструкцією для користувачів, що доступна у розділі головного меню "Про портал" на вкладці "Для користувачів", або за посиланням - https://pdp.nacs.gov.ua/pages/for-users

Чому не надходять листи на електронну пошту?

У разі виявлення такої проблеми слід перевірити у розділі "Мій профіль" особистого кабінету правильність вказаної під час реєстрації адреси електронної пошти, або перевірити теку "Спам" особистої електронної поштової скриньки

Як довго очікувати підтвердження реєстрації на навчання?

З даним запитанням радимо звертатися безпосередньо до провайдера, який організовує навчання за обраною Вами програмою (інформація про провайдера відображається в описі програми)

Як довго очікувати анкету/посилання/сертифікат?

З даним запитанням радимо звертатися безпосередньо до провайдера, який організовує навчання за обраною Вами програмою (інформація про провайдера відображається в описі програми)

Що означає "Реєстраційний номер облікової картки платника податків вже зайнятий"?

Це означає, що раніше Ви вже зареєструвалися на порталі з використанням іншої адреси електронної пошти. Отже, немає потреби у повторній реєстрації. Для входу в особистий кабінет необхідно натиснути кнопку "УВІЙТИ", що знаходиться у верхній правій частині екрану, і ввести логін (адресу електронної пошти, яку було вказано під час реєстрації на порталі) та пароль.

Як отримати посилання для проходження навчання?

З даним запитанням радимо звертатися безпосередньо до провайдера, який організовує навчання за обраною Вами програмою (інформація про провайдера відображається в описі програми)

Де отримати реквізити для оплати участі у навчанні?

З даним запитанням радимо звертатися безпосередньо до провайдера, який організовує навчання за обраною Вами програмою (інформація про провайдера відображається в описі програми)

Що означає "ЄДРПОУ вже зайнятий"?

Це означає, що інформацію про державний орган / установу вже внесено до бази даних порталу. У цьому випадку потрібно повернутися на крок назад і обрати свій державний орган / установу з переліку наявних. Радимо скористатися інструкцією за посиланням - https://pdp.nacs.gov.ua/pages/for-users

Як відновити пароль для входу в особистий кабінет?

Для відновлення паролю особистого облікового запису виконайте наступні кроки:

1) натисніть кнопку «Увійти», що розташована на головній сторінці Порталу у верхній правій частині екрану;

2) у вікні що відкриється натисніть «Забули пароль?»;

3) вкажіть адресу електронної пошти, ту ж саму, що і під час реєстрації на Порталі, та натисніть кнопку «Відправити мені вказівки щодо скидання паролю»;

4) за декілька хвилин перевірте електронну поштову скриньку, адресу якої Ви вказали;

5) в електронному листі, який надійде на Вашу адресу, ознайомтеся зі змістом повідомлення натисніть напис «Зміна паролю», після чого автоматично відбудеться перехід на сторінку Порталу управління знаннями;

6) введіть новий пароль, підтвердьте його повторним введенням та натисніть кнопку «Змінити мій пароль». Пароль повинен містити не менше шести символів, одним з яких повинна бути латинська літера нижнього регістру;

7) Ваш пароль буде змінено, про що система повідомить написом «Ваш пароль змінено. Ви увійшли у систему».

 

Покрокова інструкція за посиланням

Як отримати сертифікат про підвищення кваліфікації?

У разі успішного завершення навчання за програмою підвищення кваліфікації у розділі «Моє навчання» особистого кабінету навпроти відповідної програми відображатиметься номер документа про підвищення кваліфікації, натиснувши на який Ви матимете можливість переглянути відомості про завершене навчання у вигляді автоматично згенерованого електронного сертифіката, який відкриється у новому вікні Порталу.

За потреби Ви маєте можливість самостійно зберегти або роздрукувати електронний сертифікат.

 

Зверніть увагу, що електронний сертифікат вважається офіційним документом про підвищення кваліфікації лише за наявності відмітки про накладання електронного підпису уповноваженої особи суб’єкта надання освітніх послуг у сфері професійного навчання (провайдера).

Інформацію щодо термінів накладання електронного підпису на сертифікаті, уточнюйте безпосередньо у Провайдера, який організовує навчання за обраною Вами програмою (інформація про провайдера відображається в описі програми).

Англійська мова для публічних службовців - "Ми не можемо знайти ваш профіль"

Подібна проблема може виникати у результаті спроби перейти на платформу EF Education First не за допомогою Порталу, а через використання посилання скопійованого у браузері, або в інший спосіб, у тому числі спробі входу через мобільний додаток.

У цьому випадку вам необхідно закрити усі вікна браузера для  переходу на платформу EF Education First, очистити файли "cookie" та очистити кеш браузера.

Після цього, повторіть спробу переходу на платформу EF Education First за допомогою особистого кабінету на Порталі.

Мобільний додаток стане доступним доступний для публічних службовців України орієнтовно у квітні 2023 року. Однак існує можливість переходу на платформу EF Education First через веббраузер мобільного телефону.

Англійська мова для публічних службовців - в особистому кабінеті немає посилання

Посилання на курс «Англійська мова для публічних службовців» поширюється через особисті кабінети Порталу співробітниками служби управління персоналом.

Тож, радимо звернутися до представника служби управління персоналом, або іншого структурного підрозділу, який уповноважений виконувати функції служби управління персоналом, вашої установи з проханням надати посилання для реєстрації на курс «Англійська мова для публічних службовців»

 

Як довго очікувати на схвалення облікового запису?

Зазвичай перевірка та схвалення облікових записів ролі «Користувач» відбувається упродовж декількох годин, однак термін опрацювання запитів на реєстрацію не перевищує однієї доби (у робочі дні).

Зверніть увагу, що після запровадження ролі «Служба управління персоналом» перевірка та схвалення облікових записів користувачів здійснюється уповноваженою особою служби управління персоналом в межах кожного окремого органу.

Як змінити адресу електронної пошти?

Для зміни адреси електронної пошти за допомогою форми зворотного зв’язку, яка знаходиться нижче на цій сторінці, в полі
«Ваше повідомлення» необхідно вказати:

1) початкову адресу електронної пошти

2) РНОКПП

3) нову адресу електронної пошти

Чому не схвалено мій обліковий запис?

  • Ймовірніше за все, під час реєстрації Вами були вказані неповні або недостовірні дані. Ви маєте можливість відкорегувати реєстраційні дані увійшовши до розділу «Мій профіль» особистого кабінету.

  • Можливо потрібно зазначити коректне найменування посади та структурного підрозділу, самостійного структурного підрозділу, таким чином, як наведено в прикладах (відображаються синім кольором в розділі «Мій профіль» біля відповідних полів). Звертаємо Вашу увагу, у випадку відсутності структурного підрозділу та/або самостійного структурного підрозділу, Ви зазначаєте без скорочень лише повне найменування посади, а в полях «Найменування структурного підрозділу», «Найменування самостійного структурного підрозділу» ставите риску ( – ). Помилкою вважається дублювання інформації в полях «Державний орган, в якому ви працюєте», «Посада відповідно до штатного розпису», «Найменування структурного підрозділу», «Найменування самостійного структурного підрозділу».

  • Ви можете звернутися до представника служби управління персоналом органу, в якому Ви працюєте (структурного підрозділу, який виконує її функції). Такий представник має бути зареєстрований на Порталі управління знаннями як "Служба управління персоналом".