Загальна мета
поглиблення та оновлення теоретичних знань в контексті останньої редакції Закону України «Про звернення громадян», удосконалення навичок проведення особистого прийому громадян, розгляду звернень громадян, які надходять на адресу територіальної громади
Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму
Структура програми:
Тема 1. Поняття організації роботи із зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування та її правова основа
Тема 2. Практичний зміст організації роботи із зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування
Тема 3. Нормативне забезпечення роботи із звернень громадян в органах місцевого самоврядування
Очікувані результати навчання
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
знання
уміння
навички
Мова (и) викладання – українська
Навчання проводиться за адресою: м. Полтава, вул. Європейська, 49
Контакні особи, які забезпечують організацію навчання:
РЯБЦЕВА Юлія Миколаївна - Заступник директора з навчальної роботи - начальник навчального відділу
(0532) 60-97-18
ДОРОШЕНКО Лариса Володимирівна - Начальник навчально-методичного відділ
(0532) 60-97-19
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: II III IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
м. Полтава, вул. Європейська, 49
Полтавська
Полтавський регіональний центр підвищення кваліфікації
Регіональний центр підвищення кваліфікації Київської...
Український державний університет імені Михайла...