ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН В ОРГАНАХ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ

Організація роботи із зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Місцевий бюджет
Форма навчання - Очна (денна)
Погоджено з НАДС - наказ НАДС від 08 вересня 2023 р. №143-23
Напрям:
  • Комунікація та взаємодія
Компетентності:
  • Знання законодавства

Опис програми:

Опис програми

Загальна мета

поглиблення та оновлення теоретичних знань в контексті останньої редакції Закону України «Про звернення громадян», удосконалення навичок  проведення особистого прийому громадян, розгляду звернень громадян, які надходять на адресу територіальної громади

 

Структура програми:

Тема 1. Поняття організації роботи із зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування та її правова основа

Тема 2. Практичний зміст організації роботи із зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування 

Тема 3. Нормативне забезпечення роботи із звернень громадян в органах місцевого самоврядування

 

Очікувані результати навчання

За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:

знання

  • нормативно-правових актів, які врегульовують порядок організації роботи із зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування; 
  • видів звернень громадян, їх класифікації;
  • порядку розгляду звернень громадян, у т.ч. й електронних, а також електронних петицій; 
  • порядку організації та проведення особистого прийому громадян; 
  • порядку організації діловодства за зверненнями громадян та розгляду електронних петицій, а також узагальнення та аналізу звернень громадян, з якими вони зверталися до органів та посадових осіб місцевого самоврядування.

уміння

  • здійснювати повноваження з організації розгляду звернень громадян, їх особистого прийому; 
  • застосовувати під час особистого прийому громадян відповідні місцеві нормативно-правові акти.

навички

  • підготовки проєктів місцевих нормативно-правових актів з питань звернення громадян до органів та посадових осіб місцевого самоврядування; 
  • організації та проведення особистого прийому громадян відповідно до  визначений законодавства
  • ведення діловодства за зверненнями громадян та щодо розгляду електронних петицій, а також  узагальнення та аналіз письмових (у т.ч. електронних) і усних звернень громадян

Цільова група:

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: II III IV V VI VII


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 0.2

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

м. Полтава, вул. Європейська, 49

Полтавська

Інші програми за цим напрямом