Загальна мета: Підвищення рівня обізнаності державних секретарів міністерств, керівників інших державних органів та їх заступників про основні інструменти забезпечення ефективності, результативності та якості роботи органів державної влади, клієнтоорієнтований підхід у державному управлінні, сучасну практику управління якістю в державних органах, а також отримання знань щодо практичного застосування загальної схеми оцінювання (Common Assessment Framework, CAF) з метою підвищення ефективності та якості менеджменту в сфері державного управління
Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:
професійні знання засад стратегічного планування та основ стратегічного управління;
прийняття ефективних рішень;
управління організацією роботи та персоналом
Цільова група: державні службовці категорії «А»
Тривалість програми: дистанційно в асинхронному режимі до одного тижня та очно/дистанційно в синхронному режимі (режимі реального часу) до одного тижня
Форма навчання: змішана / дистанційна
Структура програми:
Тема 1. Огляд сучасних стандартів, систем та інструментів управління якістю
Тема 2. Впровадження системи управління якістю в міністерстві, іншому центральному органі виконавчої влади
Тема 3. Методичні рекомендації щодо проведення обстеження системи управління якістю міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади: практичне застосування
Очікувані результати навчання: За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
знання основних інструментів забезпечення ефективності, результативності та якості діяльності органів державної влади;
перевагами використання систем та інструментів загального управління якістю основних принципів загального управління якістю;
основних принципів клієнтоорієнтованого підходу в діяльності органів державної влади;
міжнародного досвіду впровадження управління, орієнтованого на результат;
сучасної практики управління якістю в державних органах;
історії створення та практичного застосування моделі CAF в Європі;
завдань та принципів роботи моделі CAF;
9 критеріїв моделі CAF;
трьох основних етапів впровадження моделі CAF
уміння практичного застосування клієнтоорієнтованного підходу при здійсненні владних повноважень;
визначати підходи і критерії до проведення обстеження системи управління якістю;
оперувати відповідною інформацією, необхідною для ефективної оцінки діяльності органів державної влади;
узагальнювати результати обстеження системи управління якістю
навички застосування загальної схеми оцінювання (Common Assessment Framework, CAF) з метою підвищення ефективності та якості менеджменту в сфері державного управління;
визначення пріоритетних напрямів для вдосконалення діяльності органів державної влади
Для успішного проходження навчання Вам необхідно:
Подати заявку на Порталі управління знаннями. Звертаємо Вашу увагу, що Портал управління знаннями приймає заявки в обмеженій кількості в залежності від наявності вільних місць. Перед реєстрацією перевірте актуальність даних у Вашому особистому кабінеті (назва установи, посада, номер телефону, електронна адреса).
Контактна особа від Вищої школи публічного управління
тел. (044) 357-50-06
електронна пошта:
s.tischenko@hs.gov.ua
k.kompanets@hs.gov.ua
Категорії посад державної служби: А
Набір на програму не розпочато.
вулиця Миколи Шепелєва , будинок 3а
Київ
Полтавський регіональний центр підвищення кваліфікації
Полтавський регіональний центр підвищення кваліфікації
Хмельницький регіональний центр підвищення кваліфікації...