Мета
програми – Підвищення рівня обізнаності державних службовців і посадових осіб
місцевого самоврядування щодо здійснення публічних закупівель, зокрема з
урахуванням змін у законодавстві; формування вмінь державних службовців і
посадових осіб місцевого самоврядування організовувати та здійснювати закупівлі
товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні
закупівлі»,зокрема враховуючи практику актуальних проблематичних питань в
галузі; формування у державних службовців і посадових осіб місцевого
самоврядування навичок роботи на веб-порталі Уповноваженого органу з питань
закупівель.
Зміст
програми:
Тема 1. Особливості проведення
закупівель під час воєнного стану. Яких змін зазнало закупівельне
законодавство. Особливості звітування за Постановою № 1178 по закупівлях до
50 тис. грн та від 50 тис. грн. Вартісні межі. |
Тема 2. Особливості проведення
закупівель з використанням електронного каталогу та відкритих торгів з
урахуванням змін до Постанови № 1178 |
Тема 3. Практичні аспекти роботи
електронного майданчика в умовах воєнного стану з урахуванням змін до
Постанови № 1178. |
Тема 4. Виключення по пункту 13
Особливостей: особливості застосування та нюанси внесених змін. |
Тема 5. Особливості складання
тендерної документації та проєкту договору під час воєнного стану з
урахуванням змін до Постанови № 1178. Локалізація. |
Тема 6. Особливості
кваліфікаційних критеріїв та вимоги щодо підтвердження відсутності підстав
для відхилення пропозиції до учасників і переможців, враховуючи воєнний стан
та Постанову № 1178. |
Тема 7. Практичні поради від
представника Казначейства |
Тема 8. Як воєнний стан та зміни
вплинули на договірні відносини. Як вносити зміни до договорів.
Відповідальність за порушення у сфері публічних закупівель в умовах воєнного
стану. |
|
За результатами навчання слухачі повинні
демонструвати :
знання |
загальних принципів та особливостей правового
регулювання у сфері публічних закупівель; особливостей планування публічних закупівель; порядку визначення предмета закупівлі; особливостей правового регулювання визначення
предмета закупівлі; особливостей оприлюднення інформації на веб-порталі
Уповноваженого органу з питань закупівель вимог щодо оформлення документів, які готуються під
час проведення закупівель ; підстав для відхилення тендерних пропозицій
учасників процедур закупівель |
уміння |
застосовувати норми законодавства у сфері публічних
закупівель; організовувати роботу уповноваженої особи відповідно
до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»; організовувати різні закупівлі з дотриманням усіх
вимог законодавства; обґрунтовувати підстави прийняття рішення; визначати способи закупівель відповідно до вартісних
меж; визначати строки усіх етапів проведення закупівель; комунікувати з учасниками закупівель та
контролюючими органами |
навички |
складання та затвердження протоколів рішень та
тендерної документації; підготовки відповідей на запити учасників з
дотриманням вимог законодавства; оприлюднення інформації на веб-порталі
Уповноваженого органу з питань закупівель; комунікації та взаємодії між структурними
підрозділами щодо проведення закупівель; створення річного плану закупівель та змін до нього |
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
провулок Тбіліський 4/10, офіс 101
Київ
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет
Груздо Лілія Володимирівна магістр
Вороняк Надія Ігорівна магістр