КРИЗОВІ КОМУНІКАЦІЇ

Кризові комунікації

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Iнші умови
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - Наказ НАДС від 31 січня 2025 року № 14-25
Напрям:
  • Стратегічні комунікації
  • Комунікація та взаємодія
  • Інформаційна безпека (з включенням тем щодо гібридних загроз, боротьби з дезінформацією та маніпулятивним контентом)
Компетентності:
  • Командна робота та взаємодія
  • Комунікація та взаємодія
  • Професійні знання
  • Робота з інформацією

Опис програми:

Загальна мета - підвищення компетентності публічних службовців у сфері кризових комунікацій, розробка стратегій для ефективного реагування на кризові ситуації, запобігання паніці та відновлення довіри громадськості.

Перелік професійних компетентностей:

 

командна робота та взаємодія;

комунікація та взаємодія;

професійні знання з питань управління кризовими комунікаціями;

вміння працювати з інформацією

СТРУКТУРА ПРОГРАМИ

Тема 1. Основи кризових комунікацій

Тема 2. Стратегічне планування у кризових комунікаціях

Тема 3. Реагування на кризу

Тема 4. Відновлення після кризи

Форма підсумкового контролю - комп’ютерне тестування

Очікувані результати навчання

За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:

знання

основ кризових комунікацій;

понять, принципів та ролі кризових комунікацій у діяльності публічних службовців.;

типів криз та їхніх особливостей;

етапів кризових ситуацій;

етичних принципів у роботі публічних службовців;

основних груп стейкхолдерів;

традиційних та цифрових каналів комунікації;

типових помилок в кризових комунікаціях;

способів і засобів уникнення дезінформації та фейків.

уміння

створювати стратегію комунікацій;

розробляти плани кризових комунікацій;

визначати ключові повідомлення для різних цільових аудиторій;

обирати ефективні канали передачі інформації;

швидко оцінювати ситуацію і приймати рішення;

підготовлювати заяви, прес-релізи та інші комунікаційні матеріали;

ефективно працювати з журналістами під час криз;

використовувати інструменти моніторингу громадської думки та медіа;

аналізувати реакцію аудиторії та вносити корективи в комунікаційну стратегію;

вирішувати конфлікти;

розпізнавати конфліктні ситуації та працювати над їх мінімізацією;

використовувати техніки активного слухання та деескалації.

навички

публічних виступів та проведення брифінгів;

використання чіткого, лаконічного і переконливого стилю у комунікації;

управління власними емоціями та стресом під час криз;

емпатії та побудови довіри з аудиторією;

роботи в команді;

координації дій між різними підрозділами чи установами;

делегування завдань та ефективної взаємодії у кризових умовах;

оперативного прийняття рішень у стресових ситуаціях;

управління репутацією та збереження іміджу установи.

 

Додаткова інформація:

Ресурсне забезпечення дистанційного навчанняПлатформа «Система дистанційного навчання Донбаського інституту техніки та менеджменту ЗВО «Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая» -  http://www.ditm.com.ua/ 

 

Контактна особа: 0504736474 Мирошніченко Валерій Максимович


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 1

Дати наборів за цією програмою

Запис до Початок Завершення Форма навчання Наявність місць Вартість
10 Травня 2025 12 Травня 2025 16 Травня 2025 Дистанційна 46 Iнші умови переглянути
Місце проведення навчання

м. Синельникове, вул. Каштанова 18-в

Дніпропетровська

Інші програми за цим напрямом