ДЕРЖАВНА СЛУЖБА: ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ

Державна служба: організаційно-правові засади

Загальна професійна (сертифікатна) програма
Джерело фінансування - Iнші умови
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - наказ НАДС від 27 липня 2022 р. № 60-22
Напрям:
  • підвищення кваліфікації державних службовців, які займають посади державної служби категорії «В» (не рідше одного разу на три роки)
Компетентності:
  • Знання законодавства
  • Прийняття ефективних рішень
  • Професійні знання
  • Сприйняття змін
  • Цифрова грамотність
  • Управління організацією роботи та персоналом

Опис програми:

Загальна мета: розвиток професійних компетентностей та надання знань з основ державного управління, вироблення умінь та навичок, необхідних для професійного розвитку та ефективного виконання посадових обов’язків, здійснення професійної діяльності на службі в органах державної влади в умовах модернізації держави й проведення системних реформ, формування у слухачів мотивації у постійному самовдосконаленні, вмінні самостійно вчитися

Структура програми

Сесія 1          

Модуль 1. HR-менеджмент в публічному управлінні.

Тема 1.1. Організаційні складові HR-менеджменту.

Тема 1.2. Кадрова політика в публічному управлінні.

Тема 1.3. Формування стабільного колективу та ефективного використання людських ресурсів в публічному управлінні.     

Модуль 2. Державна служба: організаційно-правові засади.

Тема 2.1. Правові та організаційні засади державної служби.

Тема 2.2. Державно-службові відносини: формування та реалізація.

Сесія 2          

Модуль 3. Запобігання та протидія корупції на державній службі.

Тема 3.1. Особливості запобігання корупції в органах державної влади.

Тема 3.2. Відповідальність за корупційні діяння, правові засади відшкодування збитків, завданих внаслідок їх вчинення.

Тема 3.3. Етика державних службовців і запобігання конфлікту інтересів.   

Модуль 4. Управління проєктами в публічній сфері.

Тема 4.1. Управління проєктами та державними програмами.

Тема 4.2. Адміністрування проєктів і програм у публічній сфері на національному, регіональному, місцевому рівнях.

Тема 4.3. Грантрайтінг. Рекомендації органам публічної влади щодо написання проектних заявок.

Вибіркові модулі програми

Сесія 3

Модуль 5. Основи державного управління економічними процесами.

Тема 5.1. Бюджетно-податкова політика.

Тема 5.2. Соціальна політика та державне регулювання рівня життя населення.

Тема 5.3. Регіональна економічна політика: державне регулювання розвитку регіонів.

або

            Модуль 6. Комунікація та взаємодія в державних інституціях.

Тема 6.1. Система внутрішніх комунікацій в органах державної влади.

Тема 6.2. Комунікація органів державної влади із масмедіа.

Тема 6.3. Комунікаційні навички державного службовця. Імідж державного службовця.або

            Модуль 7. Цифрова грамотність державних службовців.

Тема 7.1. Цифрова грамотність як елемент інформаційного суспільства

Тема 7.2. Smart-технології державного управління.

Тема 7.3. Сервісна діяльність органів державної влади.

або

            Модуль 8. Культура ділового мовлення.

Тема 8.1. Офіційно-діловий стиль і культура ділового мовлення.

Тема 8.2. Усне ділове мовлення.

Тема 8.3. Писемне ділове мовлення.

 Очікувані результати навчання:

 знання

сутності, функцій і методів HR - менеджменту в публічному управлінні;

шляхів запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності державних службовців;

сутності, характеристик й умов ефективного застосування факторів лідерства;

сучасного стану національного антикорупційного законодавства;

критеріїв ефективності інформаційно-комунікативної діяльності в державній інституції (вибірковий модуль);

інструментів взаємодії державного органу з громадськістю;

сучасних методів взаємодії суспільства та влади (вибірковий модуль);

інструментальних технологій електронного надання управлінських послуг органами публічної влади;

причинно-наслідкових та функціональних зв’язків між економічними, соціальними та політичними явищами і процесами, врахування цих зв’язків при розробленні і реалізації заходів публічного управління в економічній сфері (вибірковий модуль);

механізмів мотивацій та стимулювання персоналу;

базових цифрових трендів реального сектору національного публічного управління (вибірковий модуль);

інновацій управління персоналом та професійного розвитку персоналу.

 уміння

аналізувати структуру системи державного управління в Україні, пояснювати сутність державної політики та її вплив на економічну та соціально-політичну ситуацію в суспільстві;

аналізувати побудову організаційних структур державного управління, управлінські процеси та державно-управлінські відносини, визначати проблеми та шляхи їх вирішення;

планувати та організовувати роботу підпорядкованого структурного підрозділу, здійснювати ефективне управління його діяльністю з урахуванням принципів і методів управління якістю;

визначати можливі механізми протидії та запобігання корупційним ризикам;

аналізувати розвиток економічних процесів, ідентифікувати проблеми та обґрунтовувати необхідність їх вирішення, добирати для цього необхідну та релевантну кількісну і якісну інформацію, робити обґрунтовані та неупереджені висновки на основі аналізу даних (вибірковий модуль).

навички

реалізації антикорупційної політики в Україні, запобігання виникненню корупційних діянь і протидіяти корупції в органах державної влади;

застосування сучасних технології управління персоналом в органах публічної влади;

здійснення внутрішнього та зовнішнього аудиту системи управління персоналом в органах державної влади;

здійснення моніторингу етичної чутливості державних службовців органу державної влади;

розуміння напрямів, форм та методів забезпечення ефективного функціонування фінансово-бюджетного механізму (вибірковий модуль);

застосування електронних засобів комунікації в державному управлінні та впровадження і забезпечення ефективного функціонування електронного врядування (вибірковий модуль);

застосування стратегій лідерського впливу, методик створення продуктивного робочого середовища, формування робочих груп, формування гнучкості роботи трудового колективу;

ефективно та безпечно використовувати сучасні цифрові технології у навчанні, роботі, професійному та особистісному розвитку (вибірковий модуль);

застосування сучасних технологій управління персоналом в органах публічного управління;

запровадження моніторингових заходів щодо запобігання корупції.

 

Назва вебплатформи, через яку  здійснюватиметься дистанційне навчання:  Платформа для організації відеоконференцій Zoom та платформа дистанційного навчання ВНУ імені Лесі Українки: https://moodle.vnu.edu.ua/login/index.php

Додаткова інформація:

Навчання проводитиметься через сервіс для організації онлайн-конференцій та відеозв’язку Zoom. 

Напередодні навчання на електронну пошту, яка буде вказана Вами при реєстрації, надішлемо ідентифікатор та пароль конференції.   

 Довідки за телефоном 0990000804


Цільова група:

Категорії посад державної служби: В


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 2

Набір на програму не розпочато.

Викладачі на курсі

  • Левчук Ірина Петрівна кандидат наук

    Із 2008 року співпрацює із Волинським регіональним центром підвищення кваліфікації (раніше – Волинським обласним центром перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій) за програмами: «Корпоративна культура органу місцевої влади», «Культура ділового спілкування», «Застосування норм українського правопису в діловій кореспонденції та розпорядчих актах органів місцевого самоврядування», «Мистецтво публічних виступів», «Стиль та імідж ділової людини», «Мовнокомунікативний практикум із використанням ІКТ для публічних службовців» Детальніше
  • 2019 р. – дотепер - завідувач кафедри міжнародних економічних відносин та управління проєктами Волинського національного університету імені Лесі Українки; 2016–2019 рр. – проректор з наукової роботи та інновацій Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки; 2015–2016 рр. – начальник науково-дослідної частини Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки; 2006–2012 рр. – доцент кафедри міжнародних економічних відносин Волинського національного університету імені Лесі Українки; 2005–2006 рр. – старший викладач кафедри міжнародних економічних відносин Волинського державного університету імені Лесі Українки; 2003–2004 рр. – Інтерн, Рада бореальних лісів Аляски (громадська організація), м. Фербенкс (Аляска, США); 2002–2002 рр. – асистент кафедри країнознавства і міжнародних відносин Волинського державного університету імені Лесі Українки. 2017 р. – дотепер - член редакційних колегій наукових фахових видань України (категорія "Б") "Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії" та "Економічний часопис". Детальніше
  • доцент кафедри підприємництва і маркетингу Волинського національного університету імені Лесі Українки. Дослідження вченої зосереджено навколо питань розвитку бізнесу, забезпечення потенціалу бізнесу, логістики та корпоративного управління. Детальніше
  • 09.2023 — по теперішній час — професор кафедри політології та публічного управління, Волинський національний університет імені Лесі Українки (м.Луцьк) 09.2022 — 08.2023 — професор кафедри публічного управління та адміністрування, Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ (м.Дніпро) 09.2020 — 08.2022 — професор кафедри екології та економіки довкілля, ТОВ “Технічний університет “Метінвест політехніка” (м. Маріуполь) 02.2020 — 07.2020 — професор кафедри економіки підприємства, Донбаська державна машинобудівна академія (м. Краматорськ) 09.2012 – 07.2019 - професор кафедри державного управління; економічної політики та економіки; кадрової політики та державної служби; державного управління, Львівський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України (м.Львів) 2011 – 2012 - професор кафедри економіки підприємства, Буковинський державний фінансово-економічний університет (м.Чернівці) 2009 – 2011 - професор кафедри державного управління та адміністративного менеджменту, Класичний приватний університет (м.Запоріжжя) 2006 – 2010 - вчений секретар спеціалізованої вченої ради Д 17.127.03 зі спеціальності 25.00.02 – «Механізми державного управління», Класичний приватний університет (м.Запоріжжя) 2005 – 2011 - заступник директора з наукової роботи, Мелітопольський інститут державного та муніципального управління “Класичного приватного університету” 2005 - 2006 - доцент кафедри державного управління та адміністра Детальніше
  • 2020–дотепер – доцент кафедри міжнародних комунікацій та політичного аналізу Волинського національного університету імені Лесі Українки 2010–2012 - викладач, Вища школа міжнародних відносин і суспільної комунікації (м. Холм, Республіка Польща) 2000-2003 – доцент кафедри міжнародних економічних відносин і міжнародної інформації Волинського державного університету імені Лесі Українки 1997–2000 – старший викладач кафедри економічної і соціальної географії Волинського державного університету імені Лесі Українки 1996–1997 – науковий співробітник лабораторії «Проблеми розвитку регіональних соціально-економічних систем», Волинський державний університет імені Лесі Українки Детальніше
  • БУНЯК НАДІЯ МИХАЙЛІВНА кандидат наук

    2023р.-дотепер доцент кафедри менеджменту Волинського національного університету імені Лесі Українки 2020-2023 рр. доцент кафедри менеджменту та адміністрування Волинського національного університету імені Лесі Українки 2012-2020 рр. доцент кафедри менеджменту Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки 2010-2012 рр. доцент кафедри економіки і підприємництва та інноваційної діяльності Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки 2006-2010 рр. старший викладач, доцент кафедри економічної теорії Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки 2005-2006 рр. викладач кафедри маркетингу Луцького інституту розвитку людини Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна» Детальніше
Місце проведення навчання

м. Луцьк просп. Волі, 13

Волинська