АДМІНІСТРУВАННЯ ТА НАДАННЯ ПУБЛІЧНИХ ПОСЛУГ: УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ, КОМАНДОЮ ТА ПАРТНЕРСТВОМ

Адміністрування та надання публічних послуг: управління якістю, командою та партнерством

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Безкоштовно
Погоджено з НАДС - Наказ НАДС від 09 жовтня 2025 року № 139-25
Напрям:
  • Забезпечення післявоєнного відновлення та розвитку України
  • Забезпечення прав і свобод людини, протидія дискримінації, зокрема за етнічною ознакою
  • Комунікація та взаємодія
  • Створення безбар’єрного простору
  • Цифрова грамотність
Компетентності:
  • Комунікація та взаємодія
  • Особистісні компетентності
  • Прийняття ефективних рішень
  • Професійні знання
  • стресостійкість
  • Управління організацією роботи та персоналом
  • Впровадження змін

Опис програми:

Загальна мета: Розвиток професійних компетентностей державних службовців, які займають посади державної служби категорії «Б», віднесені до сім’ї посад «Адміністрування та надання публічних послуг», для забезпечення високої якості, доступності та безперервності сервісів, ефективного виконання законодавчо визначених функціональних обов'язків, у тому числі із застосуванням інноваційних, антикризових та інклюзивних підходів.

Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:

професійні знання щодо стратегічного планування та розвитку ЦНАП, оорганізаціїї та оптимізаціїї процесів для підвищення швидкості, якості та зручності послуг;

знання щодо законодавства у сфері інформаційної безпеки;

знання щодо запровадження та моніторингу стандартів якості (KPI, SLA), роботи з відгуками та скаргами;

комунікація та взаємодія;

цифрова грамотність, зокрема щодо використання цифрових інструментів та аналітики для управління процесами;

прийняття ефективних рішень;

стресостійкість;

управління організацією роботи та персоналом;

особистісні компетентності.

 

СТРУКТУРА ПРОГРАМИ:

Тема 1. Роль керівника ЦНАП у сучасних умовах

Тема 2. Стандарти та показники якості послуг

Тема 3. Клієнтоорієнтований та інклюзивний сервіс

Тема 4. Цифрові інструменти та аналітика, використання дашбордів та ШІ

Тема 5. Організація роботи команди та антикризове управління

Тема 6. Комунікація та партнерство

Тема 7. Етичні стандарти та інформаційна безпека

Підсумковий контроль: розв’язання ситуаційного завдання

Додаткова інформація:

Для успішного проходження навчання Вам необхідно:

Подати заявку на Порталі управління знаннями. Звертаємо Вашу увагу, що Портал управління знаннями приймає заявки в обмеженій кількості в залежності від наявності вільних місць.  Перед  реєстрацією перевірте актуальність даних у Вашому особистому кабінеті (назва установи, посада, номер телефону, електронна адреса). 

При реалізації програми в форматі вебінару, навчальне місце учасника програми має відповідати таким технічним вимогам:

1. Наявність відеокарти та камери.

2. Наявність мікрофона.

3. Наявність інтернет-зв'язку із швидкістю не менше ніж 20 Мбіт/с.

 

 

Контактна особа від Вищої школи публічного управління 

тел. (044) 357-50-03

електронна пошта: y.rak@hs.gov.ua


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 1

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

вулиця Миколи Шепелєва , будинок 3а

Київ

Інші програми за цим напрямом