Загальна мета програми: Формування професійних компетентностей державних службовців щодо питань теорії та практики перемовин, розкриття структури та специфіки переговорного процесу, виявлення соціокультурних традицій та національних стилів ведення перемовин, розгляд специфіки світових шкіл перемовин, формування практичних навичок щодо їх організаційної підготовки та безпосереднього ведення. Оновлення знань та розвиток умінь і навичок, необхідних для попередження та вирішення конфліктів у професійній діяльності та вдосконалення комунікативних навичок держслужбовців для ведення перемовин.
Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:
професійні знання у сфері перемовин та медіації;
командна робота та взаємодія;
прийняття ефективних рішень;
комунікація та взаємодія;
ведення ділових перемовин.
Структура програми:
Тема 1. Перемовини як особливий вид комунікації. Зміст переговорного процесу.
Тема 2. Методи ведення перемовин: гарвардський метод ведення перемовин, східна модель, жорсткі перемовини.
Тема 3. Передумови виникнення та стадії розвитку конфлікту. Змістовий та структурно-функціональний аналіз конфлікту.
Тема 4. Медіація як спосіб вирішення конфліктів.
Тема 5. Особливості медіації в окремих сферах відносин.
Тема 6. Обман і маніпуляції в професійній комунікації.
Тема 7. Принципи побудови психограми успішного перемовника та медіатора. Тренінг з розвитку навичок ведення перемовин та медіації.
Очікувані результати навчання:
знання: необхідних медіаційних компетенцій: управління відносинами та процесом перемовин;
теоретичних та практичних особливостей ведення перемовин та медіації;
процедури аналізу переваг та слабкості позиції кожної зі сторін перемовин, враховуючи наявні й потенційні загрози, альтернативні джерела інформації, реальну конкурентоспроможність сторін у процесі ведення перемовин та медіації;
нормативно-правових засад альтернативного вирішення спорів у публічно-управлінській діяльності України;
уміння: формулювати мету, завдання переговорного та медіаційного процесу;
розпізнавати та усувати бар’єри переговорного процесу;
конструктивно висловлювати незгоду, напрацьовувати альтернативні рішення, передбачати ризики, а також психологічну готовність брати на себе відповідальність за хід перемовин та медіації;
формулювати питання, активно слухати сторони конфлікту;
навички: реалізації отриманих знань у практичній діяльності щодо ведення перемовин з різними суб’єктами комунікації та сторонами медіації;
аналізу поточного стану та визначення ключових проблем у сфері перемовин та медіації;
стресостійкості, адаптивності, довільної саморегуляції та ефективних дій в умовах швидких змін і підвищеної невизначеності під час ведення перемовин та медіації на основі аналітичного розрахунку, планомірного впливу на учасників соціальних зв’язків і взаємодій;
ефективного вирішення суперечки між суб’єктами конфлікту.
Ресурсне забезпечення дистанційного навчання:
- вебплатформа для дистанційного навчання ЗУНУ https://moodle.wunu.edu.ua
- сервіс для організації онлайн-конференцій та відеозв’язку https://zoom.us/ru-ru/meetings.html
Зважаючи на реалізацію програми у дистанційній формі, навчальне місце учасника програми має відповідати таким технічним вимогам:
1. Наявність камери.
2. Наявність мікрофону.
3. Наявність інтернет зв’язку із швидкістю не менше ніж 20 Мбіт/с.
Для дистанційного навчання в синхронному режимі доступ до вебкабінету відео конференції надається після реєстрації.
Категорії посад державної служби: Б В
Вимоги до учасників навчання:
Бакалавр, спеціаліст, магістр
Набір на програму не розпочато.
вул. Львівська, 11, м. Тернопіль, 46020
Тернопільська
Сумський державний університет
Академія Радник
Кропивницький інститут державного та муніципального...
Русін Віктор Миколайович доктор філософії / доктор мистецтва
Коваль Оксана Євгеніївна кандидат наук