Загальна мета
Розвиток професійних компетентностей та надання знань з основ управління змінами у публічній сфері, вироблення умінь та навичок, необхідних для професійного розвитку та ефективного виконання посадових обов’язків, здійснення професійної діяльності на державній службі в умовах модернізації держави й проведення системних реформ, формування у слухачів мотивації потреб у постійному самовдосконаленні, вмінні самостійно вчитися
Очікувані результати навчання
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
Знання:
сутності та класифікації організаційних змін;
базових моделей управління змінами;
причин опору змінам та методів його подолання.
Уміння:
визначати потреби змін в організації, в групі/колективі/команді та на особистісному рівні;
планувати зміни в органах публічної влади;
використовувати методи мотивації працівників щодо сприйняття змін.
Навички:
свідома участь у процесі розробки плану організаційних змін;
виконання плану змін та покращень;
робота в команді в контексті впровадження змін;
сприйняття змін на особистому рівні.
Структура програми
Тема 1. Організаційні зміни: сутність, класифікація, причини виникнення.
Тема 2. Моделі управління організаційними змінами.
Тема 3. Роль керівника у процесі змін.
Тема 4. Опір змінам.
Тема 5. Мотивація персоналу до змін.
Профіль програми розміщено на офіційному веб-сайті Навчально-наукового інституту публічного управління та адміністрування Київського національного університету імені Тараса Шевченка за посиланням: https://ipacs.knu.ua/pages/dop/404/files/8b6f1570-cac5-46d5-8798-ad37987e46c8.pdf
Категорії посад державної служби: Б
Набір на програму не розпочато.
м. Київ, вул. Академіка Ромоданова, 12/2
Київ
Київський регіональний центр підвищення кваліфікації
Київський національний університет імені Тараса...
Київський регіональний центр підвищення кваліфікації