Загальна мета: Розвиток компетентностей у сфері роботи з персоналом органів державної влади сім’ї посад «Управління персоналом»
Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:
управління персоналом;
професійні знання щодо професійного (кадрового) менеджменту;
комунікація та взаємодія;
прийняття ефективних рішень;
лідерство
Цільова група: державні службовці, які займають посади державної служби категорії «Б» віднесених до сім’ї посад «Управління персоналом»
Форма навчання: очна / дистанційна
Структура програми:
Тема 1. Законодавче забезпечення проходження державної служби. Роль служб управління персоналомособливостей застосування стратегічного підходу до управління персоналом;
переваг застосування технологій професійного менеджменту на державній службі;
методів та технік регуляції психоемоційного стану;
методів мотивації та стимулювання персоналу;
сучасних інформаційних технологій та тенденцій їх розвитку;
методів та способів аналізу, оцінки та прийняття управлінських рішень в процесі професійної діяльності;
інструментів адаптації персоналу, наставництва, менторства.
Категорії посад державної служби: Б
Набір на програму не розпочато.
вулиця Миколи Шепелєва , будинок 3а
Київ
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет