Загальна мета: Розвиток компетентностей у сфері роботи з персоналом в органах державної влади віднесених до сім’ї посад «Управління персоналом»
Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:
професійні знання щодо професійного (кадрового) менеджменту;
командна робота та взаємодія;
сприйняття змін;
виконання на високому рівні поставлених завдань.
Цільова група: державні службовці, які займають посади державної служби категорії «В» віднесених до сім’ї посад «Управління персоналом»
Форма навчання: очна / дистанційна
Структура програми:
Тема 1. Законодавче забезпечення проходження державної служби. Роль служб управління персоналом
переваг застосування технологій професійного менеджменту на державній службі;
методів та технік регуляції психоемоційного стану;
видів інформації (ДСК, конфіденційна, таємна);
сучасних інформаційних технологій та тенденцій їх розвитку;
інструментів адаптації персоналу, наставництва, менторства.
обробляти персональні дані;
Категорії посад державної служби: В
Набір на програму не розпочато.
вулиця Миколи Шепелєва , будинок 3а
Київ
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет