Мета програми: Поглиблення знань, вмінь та навичок учасників професійного навчання у сфері стратегічних комунікацій, реалізації місцевих стратегій, удосконалення стратегічних комунікацій в органах влади, з різними групами громадськості, формування комунікаційних стратегій в умовах криз.
Перелік професійних компетентностей: комунікація та взаємодія, професійні знання щодо інструментів та технологій комунікацій
Структура програми:
Тема 1. Сутність явища «стратегічні комунікації». Місце та роль зв'язків з громадськістю (public relations) у діяльності органів публічної влади в Україні.
Тема 2. Особливості нормативно-правового регулювання інформаційно-комунікативної діяльності в публічному управлінні.
Тема 3. Комунікативні компетентності публічного службовця, види та форми комунікації в публічному управлінні.
Тема 4. Публічна інформація: сутність, шляхи формування та доступу
Тема 5. Організаційні основи функціонування підрозділів інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю органів влади.
Тема 6. Стратегічне планування комунікації у публічному управлінні.
Тема 7. Формування комунікаційних стратегій діяльності органів публічної влади та громадських об'єднань
Тема 8. Соціальні мережі як платформа стратегічних комунікацій
Тема 9. Сучасні інструменти роботи в галузі PR (Google Trends, Canva, Crello, Prezi, Freepick, Pixabay...)
Тема 10. Комунікаційні механізми формування позитивного іміджу органів публічного управління
За результатами навчання слухачі отримають:
знання – сутності й ролі стратегічних комунікацій в діяльності органів публічної влади;
-нормативно-правового регулювання інформаційно-комунікативної діяльності в публічному управлінні;
- комунікативних компетентностей публічного службовця, видів та форм комунікацій в публічному управлінні;
- сутності публічної інформації, шляхів формування та доступу,
-інструментів і технологій стратегічних комунікацій, їх принципів і наративів;
- напрямків діяльності підрозділів інформаційної діяльності комунікацій з громадськістю органів влади;
уміння – формувати комунікаційні стратегії відповідно до ситуацій, потреб і вимог цільових аудиторій;
-застосовувавати комунікативні компетентності на публічній службі;
- застосовувати сучасні інструменти роботи в галузі PR;
- організовувати комунікаційний процес з усіма зацікавленими сторонами (стейкхолдерами);
- формулювати мету, комунікаційні цілі та ставити комунікаційні задачі;
- оцінювати рівень комунікаційної кризи та обирати стратегію кризового реагування;
навички – застосування сучасних інструментів для роботи в галузі PR (зв'язків з громадськістю);
- стратегічного планування комунікацій у публічному управлінні;
- застосування соціальних мереж як платформи стратегічних комунікацій;
- застосування комунікаційних механізмів формування позитивного іміджу органів влади.
Мова викладання: українська.
Форма підсумкового контролю: тестування.
Інформація щодо загальних питань, умов навчання, оформлення документів за телефоном: +380509758393- директор центру професійного розвитку управлінських кадрів Черноіваненко Аліна.
Набір на програму не розпочато.
м. Харків, майдан Свободи, 4
Харківська
Вища школа публічного управління
Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпровський...
Київський національний університет імені Тараса...