Загальна мета: удосконалення професійних знань, умінь та навичок учасників професійного навчання в сфері комунікації, взаємодії та командоутворення, що забезпечує відповідний рівень кваліфікації для їх професійної діяльності
Зміст програми:
Тема 1. Комунікативна компетентність публічного службовця: основні аспекти
Тема 2. Продуктивне спілкування: встановлення психологічного контакту та подолання бар’єрів у спілкуванні
Тема 3. Практичні аспекти ділового спілкування: критика та компліменти в діловому спілкуванні, маніпулювання
Тема 4. Переговорний процес: інструменти психологічної взаємодії
Тема 5. Конфлікти в діловому спілкуванні: суть, причини, стратегії поведінки
Тема 6. Управління особистою ефективністю: робота з персональними цілями
Тема 7. Усна форма спілкування посадовця. Типові помилки в усному діловому мовленні
Тема 8. Невербальна комунікація в діловому спілкуванні
Тема 9. Культурологічні та соціально-психологічні засади ораторського мистецтва. Ефективний публічний виступ
Тема 10. Етичні стандарти поведінки в публічному управлінні
Тема 11. Професійний імідж посадовця: основні компоненти, функції
Тема 12. Практика публічних комунікацій. Комунікації через ЗМІ
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
Знання визначення поняття «комунікативна компетентність» та її складових; правил та норм ведення переговорів; типології конфліктів та способів їх вирішення; правил продуктивного спілкування; особливостей маніпулятивного спілкування в діловій сфері; нюансів ведення ділових переговорів; основ конфліктології; основ самоорганізації та тайм-менеджменту; норм та правил усного ділового мовлення; правил та особливостей невербальної комунікації; вимог та правил підготовки та організації публічного виступу; етичних стандартів поведінки державного службовця; компонентів та функцій іміджу посадовця.
Уміння визначати рівень власної комунікативної компетентності, аналізувати індивідуальні комунікативні особливості; організовувати переговорний процес; визначати цілі, завдання та оптимальні шляхи їх досягнення; виявляти маніпулятивне спілкування та ефективно застосовувати техніки протидії маніпуляціям; визначати тип конфлікту, вдало застосовувати стратегії вирішення конфліктних ситуацій; вибудовувати поведінкову стратегію відповідно до етичних стандартів державного службовця.
Навички застосування вправ для розвитку емоційного інтелекту («Щоденник емоцій», «Чому?» та інші); застосування вправи «Цілі та бажання»; будувати цілепокладання відповідно до профілю SMART; застосування технік протидії маніпуляціям («Диснейленд», «Акваріум»); застосовувати активне слухання при вирішенні конфліктних ситуацій; застосування методики визначення хронофагів; планування етапів та логіки переговорного процесу на задану тему; рефлексії невербальних засобів комунікації; підготовки публічного виступу на визначену тему; написання прес-релізу та прес-анонсу.
Зазначена програма для працівників територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади реалізовується за окремими договорами.
Набір на програму не розпочато.
м.Чернігів, пр-т Миру, 43
Чернігівська
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет