КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПОСАДОВЦЯ

Комунікативна компетентність посадовця

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Iнші умови
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - наказ НАДС від 28 вересня 2023 р. № 157-23
Напрям:
  • Комунікація та взаємодія
Компетентності:
  • Командна робота та взаємодія
  • Комунікація та взаємодія

Опис програми:

Загальна мета: удосконалення професійних знань, умінь та навичок учасників професійного навчання в сфері комунікації, взаємодії та командоутворення, що забезпечує відповідний рівень кваліфікації для їх професійної діяльності

 

Зміст програми:

Тема 1. Комунікативна компетентність публічного службовця: основні аспекти

Тема 2. Продуктивне спілкування: встановлення психологічного контакту та подолання бар’єрів у спілкуванні

Тема 3. Практичні аспекти ділового спілкування: критика та компліменти в діловому спілкуванні, маніпулювання

Тема 4. Переговорний процес: інструменти психологічної взаємодії

Тема 5. Конфлікти в діловому спілкуванні: суть, причини, стратегії поведінки

Тема 6. Управління особистою ефективністю: робота з персональними цілями 

Тема 7. Усна форма спілкування посадовця. Типові помилки в усному діловому мовленні

Тема 8. Невербальна комунікація в діловому спілкуванні

Тема 9. Культурологічні та соціально-психологічні засади ораторського мистецтва. Ефективний публічний виступ

Тема 10. Етичні стандарти поведінки в публічному управлінні

Тема 11. Професійний імідж посадовця: основні компоненти, функції

Тема 12. Практика публічних комунікацій. Комунікації через ЗМІ

 

За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:

Знання визначення поняття «комунікативна компетентність» та її складових; правил та норм ведення переговорів; типології конфліктів та способів їх вирішення; правил продуктивного спілкування; особливостей маніпулятивного спілкування в діловій сфері; нюансів ведення ділових переговорів;  основ конфліктології; основ самоорганізації та тайм-менеджменту; норм та правил усного ділового мовлення; правил та особливостей невербальної комунікації; вимог та правил підготовки та організації публічного виступу; етичних стандартів поведінки державного службовця; компонентів та функцій іміджу посадовця.  

Уміння визначати рівень власної комунікативної компетентності, аналізувати індивідуальні комунікативні особливості; організовувати переговорний процес; визначати цілі, завдання та оптимальні шляхи їх досягнення; виявляти маніпулятивне спілкування та ефективно застосовувати техніки протидії маніпуляціям; визначати тип конфлікту, вдало застосовувати стратегії вирішення конфліктних ситуацій; вибудовувати поведінкову стратегію відповідно до етичних стандартів державного службовця.

Навички застосування вправ для розвитку емоційного інтелекту («Щоденник емоцій», «Чому?» та інші); застосування вправи «Цілі та бажання»; будувати цілепокладання відповідно до профілю SMART; застосування технік протидії маніпуляціям («Диснейленд», «Акваріум»); застосовувати активне слухання при вирішенні конфліктних ситуацій; застосування методики визначення хронофагів; планування етапів та логіки переговорного процесу на задану тему; рефлексії невербальних засобів комунікації; підготовки публічного виступу на визначену тему; написання прес-релізу та прес-анонсу.

 

Додаткова інформація:

Зазначена програма для працівників територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади реалізовується за окремими договорами.


Цільова група:


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 1

Набір на програму не розпочато.

Провайдер
Місце проведення навчання

м.Чернігів, пр-т Миру, 43

Чернігівська

Інші програми за цим напрямом