СТРАТЕГІЧНІ КОМУНІКАЦІЇ У ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ. СТРАТЕГІЇ КРИЗОВОГО РЕАГУВАННЯ

Стратегічні комунікації у публічному управлінні. Стратегії кризового реагування

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Безкоштовно
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - Наказ НАДС від 29 серпня 2025 року № 118-25
Напрям:
  • Інформаційна безпека (з включенням тем щодо гібридних загроз, боротьби з дезінформацією та маніпулятивним контентом)
  • Кібербезпека (кібербезпека та кіберзахист)
  • Комунікація та взаємодія
  • Кризове управління та прийняття рішень у разі загрози сталому функціонуванню державних органів
Компетентності:
  • Прийняття ефективних рішень
  • Цифрова грамотність

Опис програми:

Загальна мета:

Підвищення рівня професійних компетентностей державних службовців у сфері стратегічних комунікацій, удосконалення навичок впровадження ефективних комунікаційних кампаній в державному органі, органі місцевого самоврядування.

Отримання знань про підготовку та втілення комунікацій швидкого реагування в умовах кризи

Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:

цифрова грамотність;

прийняття ефективних рішень

Цільова група:

державні службовці категорій «Б» та «В», посадові особи місцевого самоврядування, які займають посади категорій І-VІІ

Тривалість програми:

до двох тижнів

Структура програми:

Тема 1. Стратегічні комунікації за моделлю OASIS

Тема 2. Формування та постановка цілей за моделлю OASIS

Тема 3. Цільові аудиторії, їх типологія, можливості взаємодії з ними

Тема 4. Стратегія, її імплементація та оцінка кампаній

Тема 5. Кризові комунікації

Підсумковий контроль результатів навчання

Очікувані результати навчання:

ЗНАННЯ

понять «стратегічні комунікації» та «комунікаційні стратегії»;

структури моделі OASIS;

типової структури та етапів розробки комунікаційної кампанії;

ключових показників ефективності комунікацій під час реалізації комунікаційної кампанії;

поняття та типів цільових аудиторій;

основних елементів комунікаційної стратегії;

видів комунікаційних криз, причин їхнього виникнення та основних стратегій кризового реагування;

УМІННЯ

 формулювати мету, комунікаційні цілі та ставити комунікаційні задачі;

визначати цільові аудиторії комунікаційних проектів;

здійснювати аналіз перешкод у роботі з цільовими аудиторіями;

оцінювати ефективність поточних комунікацій та комунікаційних кампаній;

визначати комунікаційні ризики та оцінювати рівень комунікаційної кризи; 

обирати стратегію кризового реагування;

НАВИЧКИ

 розробки комунікаційної стратегії за моделлю OASIS;

формування комунікаційних цілей організації за моделлю SMART;

застосування методів дослідження цільових аудиторій за моделлю OASIS;

аналізу цільових аудиторій та перешкод за моделлю СОМ-В;

розробки сценаріїв реагування на потенційні кризи

Додаткова інформація:

Для успішного проходження навчання Вам необхідно:

Подати заявку на Порталі управління знаннями.

Звертаємо Вашу увагу, що Портал управління знаннями приймає заявки в обмеженій кількості в залежності від наявності вільних місць.  Перед  реєстрацією перевірте актуальність даних у Вашому особистому кабінеті (назва установи, посада, номер телефону, електронна адреса).

 Реєстрація на програму закінчується за 2 (два) робочих дні до дати початку навчання.

 Контактна особа від Вищої школи публічного управління

 

електронна адреса: v.lisovska@hs.gov.ua  


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 1

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

м. Київ, вул. М. Шепелева, 3-а

Київ

Інші програми за цим напрямом