СТРАТЕГІЧНІ КОМУНІКАЦІЇ У ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ. СТРАТЕГІЇ КРИЗОВОГО РЕАГУВАННЯ

Стратегічні комунікації у публічному управлінні. Стратегії кризового реагування

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Безкоштовно
Погоджено з НАДС - № 118-25
Напрям:
  • Інформаційна безпека (з включенням тем щодо гібридних загроз, боротьби з дезінформацією та маніпулятивним контентом)
  • Кібербезпека (кібербезпека та кіберзахист)
  • Комунікація та взаємодія
  • Кризове управління та прийняття рішень у разі загрози сталому функціонуванню державних органів
Компетентності:
  • Цифрова грамотність
  • Прийняття ефективних рішень

Опис програми:

Загальна мета: Підвищення рівня професійних компетентностей державних службовців у сфері стратегічних комунікацій, удосконалення навичок впровадження ефективних комунікаційних кампаній в державному органі, органі місцевого самоврядування. Отримання знань про підготовку та втілення комунікацій швидкого реагування в умовах кризи

Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:

знання засад і принципів державної політики у сфері інформаційної безпеки;

знання принципів державної політики цифрового розвитку;

знання методів збору інформації та принципів прогнозу подій і процесів; 

знання інструментів та технологій комунікації;

знання інструментів взаємодії державного органу з громадськістю;

цифрова грамотність;

прийняття ефективних рішень

Цільова група: державні службовці категорій «Б» та «В», посадові особи місцевого самоврядування, які займають посади категорій І-VІІ  

Тривалість програми: до двох тижнів

Структура програми: 

Тема 1. Стратегічні комунікації за моделлю OASIS

Тема 2. Формування та постановка цілей за моделлю OASIS

Тема 3. Цільові аудиторії, їх типологія, можливості взаємодії з ними

Тема 4. Стратегія, її імплементація та оцінка кампаній

Тема 5. Кризові комунікації

Очікувані результати навчання:

ЗНАННЯ

понять «стратегічні комунікації» та «комунікаційні стратегії»;

структури моделі OASIS;

типової структури та етапів розробки комунікаційної кампанії; 

ключових показників ефективності комунікацій під час реалізації комунікаційної  кампанії; 

поняття та типів цільових аудиторій; 

основних елементів комунікаційної стратегії;

видів комунікаційних криз, причин їхнього виникнення та основних стратегій кризового реагування;

УМІННЯ
формулювати мету, комунікаційні цілі та ставити комунікаційні задачі;
визначати цільові аудиторії комунікаційних проектів; 
здійснювати аналіз перешкод у роботі з цільовими аудиторіями;
оцінювати ефективність поточних комунікацій та комунікаційних кампаній;
визначати комунікаційні ризики та оцінювати рівень комунікаційної кризи; 
обирати стратегію кризового реагування;

НАВИЧКИ

розробки комунікаційної стратегії за моделлю OASIS;

формування комунікаційних цілей організації за моделлю SMART;

застосування методів дослідження цільових аудиторій за моделлю OASIS;

аналізу цільових аудиторій та перешкод за моделлю СОМ-В;

розробки сценаріїв реагування на потенційні кризи



Додаткова інформація:

Для успішного проходження навчання Вам необхідно:

Подати заявку на Порталі управління знаннями. 

Звертаємо Вашу увагу, що Портал управління знаннями приймає заявки в обмеженій кількості в залежності від наявності вільних місць.  Перед  реєстрацією перевірте актуальність даних у Вашому особистому кабінеті (назва установи, посада, номер телефону, електронна адреса).

 Реєстрація на програму закінчується за 2 (два) робочих дні до дати початку навчання.

 Контактна особа від Вищої школи публічного управління  

електронна адреса: v.lisovska@hs.gov.ua



Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 1

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

вул. Шепелєва, 3

Київ

Інші програми за цим напрямом