СПРИЙНЯТТЯ ЗМІН У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ДЕРЖАВНОГО СЛУЖБОВЦЯ СФЕРИ ОСВІТИ

Сприйняття змін у професійній діяльності державного службовця сфери освіти

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Безкоштовно
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - наказ НАДС від 20 липня 2023 р. № 100-23
Напрям:
  • Сприйняття змін (для категорії "В")
Компетентності:
  • Комунікація та взаємодія
  • Сприйняття змін
  • Управління організацією роботи та персоналом

Опис програми:

Загальна мета: підвищення рівня професійної компетентності учасників професійного навчання щодо сприйняття змін та готовності до професійної діяльності в умовах змін у державній службі сфери освіти.

За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:

Знання: законодавства та нормативно-правових актів діяльності державної служби сфери освіти в період воєнного стану; науково-методичних основ змін у трансформації державної служби сфери освіти.

Уміння: аналізувати зміни в професійній діяльності державного службовця сфери освіти; працювати та здійснювати ефективну комунікаційну взаємодію в команді на державній службі; застосовувати засоби, методи та технології ефективної реалізації державної політики щодо сприйняття та впровадження змін у сфері освіти, прийняття відповідних управлінських рішень; визначати рівень особистісної готовності до змін в професійній діяльності державного службовця сфери освіти; розвивати особисту здатність і готовність до діяльності в умовах змін державного службовця сфери освіти.

Навички: управління собою у процесі сприйняття та впровадження змін на державній службі у сфері освіти; управління людськими ресурсами в процесі змін у сфері освіти.

Тематика програми:

Тема 1. Зміни в установах / організаціях: науково-методичні засади.

Тема 2. Стратегічне мислення як чинник успіху державного службовця сфери освіти.

Тема 3. Лідерство в професійній діяльності державного службовця сфери освіти у процесі освітніх змін.

Тема 4. Психологічна готовність державного службовця сфери освіти до діяльності в умовах змін.

Тема 5. Самоменеджмент і тайм-менеджмент як soft skills державного службовця сфери освіти в умовах змін.

 

Форма підсумкового контролю: есе за визначеною тематикою.

За умов успішного проходження підсумкового контролю та виконання програми в обсязі не менше 75 % учасники професійного навчання отримують документи про підвищення кваліфікації.


Цільова група:

Категорії посад державної служби: В


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 1

Набір на програму не розпочато.

Викладачі на курсі

  • З 2019 року викладання на освітньо-професійних програмах підвищення кваліфікації державних службовців посади яких віднесено до категорій посад «Б» та «В» і посадових осіб місцевого самоврядування, посади яких віднесено до п’ятої – сьомої категорії посад. Детальніше
  • 4.99

    відгуків: 6

    Супрун В'ячеслав кандидат наук

    Забезпечую підготовку регіональних експертів і тренерів з питань проведення інституційного аудиту та розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладах загальної середньої освіти; проводжу круглі столи, семінари-практикуми, тематичні дискусії, тренінгові заняття, під час яких пропоную теми щодо: функціонування та ефективного управління закладом освіти; нормативно-правових та науково-методичних аспектів системи забезпечення якості освіти, інноваційного менеджменту та педагогіки партнерства, лідерства та ефективного управління закладом; інституційний розвиток та автономія, фінансова самостійність та фінансово-економічна діяльність закладу освіти в умовах децентралізації та автономії; управління конкурентоспроможністю сучасного закладу освіти; технології адміністративної діяльності в освіті та підготовка і прийняття управлінських рішень, державна політика в управлінні освітою, інноваційні форми та сучасні підходи до розвитку у сфері освіти у нових соціально-економічних умовах сьогодення, в умовах воєнних дій та післявоєнний період. Докладаю чимало зусиль для забезпечення належного рівня підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації начальників (завідувачів), заступників начальників (завідувачів) відділів (управлінь) освіти районних держадміністрацій, міськвиконкомів, об’єднаних територіальних громад, керівників закладів освіти та інших фахівців, педагогічних, науково-педагогічних працівників. Детальніше
  • 4.97

    відгуків: 9

    Оліфіра Лариса кандидат наук

    • викладач педагогіки та методики виховної роботи Прилуцького педагогічного училища ім. І. Я. Франка (1986 – 1989 рр.); • практичний психолог Прилуцького дитячого будинку (1989 – 2001 рр.); • керівник психологічної служби, виконавчий директор та менеджер виконавчої дирекції Ліги соціальних працівників України (2001 – 2003 рр.); • менеджер по реалізації соціальних програм Асоціації молодіжних організацій України «Спектр» (2003 р.); • методист (2003 – 2007 рр.) і помічник ректора, старший викладач кафедри психології Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти АПН України (2007 р. – травень 2008 р.); • помічник ректора, старший викладач і доцент кафедри менеджменту освіти, економіки та маркетингу (травень 2008 р. – 2014 р., після перейменування закладу); • доцент кафедри державної служби та менеджменту освіти, заступник директора Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України (2014 р. – 2018 рр.); • доцент кафедри публічного адміністрування та менеджменту освіти (після перейменування – менеджменту освіти та права), заступник директора з навчальної роботи Центрального інституту післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» (2018 рр. – по теперішній час). Детальніше
  • 4.98

    відгуків: 9

    Любченко Надія кандидат наук

    Професійний шлях: понад 14 років – на посадах в органах державного управління та місцевого самоврядування в галузі освіти та соціальної служби для дітей, сім'ї та молоді. З вересня 2009 р. по жовтень 2015 р. обіймала посаду директора Науково-методичного центру ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України. З жовтня 2015 року працює на посаді доцента кафедри державної служби та менеджменту освіти, з 2018 року – на посаді доцента кафедри публічного адміністрування та менеджменту освіти, з 2019 року по теперішній час – на посаді доцента кафедри менеджменту освіти та права Центрального інституту післядипломної роботи ДЗВО "Університет менеджменту освіти" НАПН України. Детальніше
Місце проведення навчання

м. Київ, вул.Січових стрільців, 52-А

Київ

Інші програми за цим напрямом