Закінчив факультет вищих керівних кадрів Національної академії державного управління при Президентові України, Пройшов науково-педагогічне стажування на тему «Інноваційні освітні технології: європейський досвід та його впровадження в підготовку фахівців з економіки та управління» (м. Островець-Свентокшиський, Польща); 12.06.–18.07.2021 р. міжнародне стажування «Фандрейзинг та основи проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід» (Польща, Україна). Пройшов навчання: • у формі поглибленого тренінгу для тренерів під егідою Нацагентства України з питань державної служби 26-27 листопада 2019 року щодо запровадження політики ґендерної рівності та ґендерно орієнтованого бюджетування у систему підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування (м. Київ); запровадження тематики ґендерно орієнтованого бюджетування до системи підготовки, спеціалізації та підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування (16-17 квітня 2019 року, м. Житомир). Підвищив кваліфікацію на курсах підвищення кваліфікації Університету менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України (210 год./7 кредитів) за категоріями: 15.04.–15.11.2019 р.: «Науково-педагогічні працівники університетів, академій, інститутів»; 22.03–22.10.2021 р. «Викладачі-тьютори (організатори) дистанційного навчання закладів освіти»
Забезпечую підготовку регіональних експертів і тренерів з питань проведення інституційного аудиту та розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладах загальної середньої освіти; проводжу круглі столи, семінари-практикуми, тематичні дискусії, тренінгові заняття, під час яких пропоную теми щодо: функціонування та ефективного управління закладом освіти; нормативно-правових та науково-методичних аспектів системи забезпечення якості освіти, інноваційного менеджменту та педагогіки партнерства, лідерства та ефективного управління закладом; інституційний розвиток та автономія, фінансова самостійність та фінансово-економічна діяльність закладу освіти в умовах децентралізації та автономії; управління конкурентоспроможністю сучасного закладу освіти; технології адміністративної діяльності в освіті та підготовка і прийняття управлінських рішень, державна політика в управлінні освітою, інноваційні форми та сучасні підходи до розвитку у сфері освіти у нових соціально-економічних умовах сьогодення, в умовах воєнних дій та післявоєнний період. Докладаю чимало зусиль для забезпечення належного рівня підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації начальників (завідувачів), заступників начальників (завідувачів) відділів (управлінь) освіти районних держадміністрацій, міськвиконкомів, об’єднаних територіальних громад, керівників закладів освіти та інших фахівців, педагогічних, науково-педагогічних працівників.
Заслужений працівник освіти, Лауреат Державної премії України в галузі освіти, відмінник освіти України Кращий освітянин України 2012-2014, 2020, 2021 років. Досвід науково-педагогічної роботи – 25 років, 4 ранг державного службовця. Обізнаний з фінською, данською, нідерландською, німецькою, іспанською, італійською, російською, білоруською, прибалтійськими моделями освіти, розвитку людського капіталу, внутрішньої ефективності та професійного управління, провадження освітньої політики. Починаючи з 2016 р., присвятив науковій діяльності з проблем управління освітою в Національній академії педагогічних наук України, професор кафедри публічного управління та менеджменту освіти, менеджменту освіти та права (на даний час) Університету менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України. Є членом предметної (галузевої) експертної комісії Міністерства освіти і науки з професійної педагогіки, психології та змісту освіти, відповідальним секретарем збірника наукових праць «Вісник післядипломної освіти», серія «Соціальні та поведінкові науки», включеного до переліку наукових фахових видань України.