Загальна мета програми:
Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:
Структура програми:
Тема 1. Особливості розвитку лідерського потенціалу на державній службі та у місцевому самоврядуванні
Очікувані результати навчання:
знання:
- компонентів розвитку лідерського потенціалу;
- поведінкових моделей лідерів;
- технологій розвитку лідерського потенціалу;
- напрямів розвитку лідерського потенціалу.
уміння:
– застосовувати аналітичне і креативне мислення при прийнятті рішення;
– забезпечувати ефективну комунікацію;
– формувати та організовувати роботу команди;
– дотримуватись принципів інклюзивного та сталого розвитку.
навички:
– використання технологій розвитку лідерського потенціалу;
Ресурсне забезпечення дистанційного навчання:
- вебплатформа для дистанційного навчання ЗУНУ https://moodle.wunu.edu.ua
- сервіс для організації онлайн-конференцій та відеозв’язку https://zoom.us/ru-ru/meetings.html
Зважаючи на реалізацію програми у дистанційній формі, навчальне місце учасника програми має відповідати таким технічним вимогам:
1. Наявність камери.
2. Наявність мікрофону.
3. Наявність інтернет зв’язку із швидкістю не менше ніж 20 Мбіт/с.
Для дистанційного навчання в синхронному режимі доступ до вебкабінету відео конференції надається після реєстрації.
Категорії посад державної служби: Б
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII
Вимоги до учасників навчання:
наявність ступеня бакалавра, спеціаліста або магістра
Набір на програму не розпочато.
вул. Львівська, 11, м. Тернопіль, 46020
Тернопільська
Сумський державний університет
Академія Радник
Кропивницький інститут державного та муніципального...