Мета програми: розвиток економічної, правової, управлінської компетенцій щодо децентралізації влади та реформування місцевого самоврядування.
Структура програми:
1. Документ і документаційне забезпечення управління в
Україні.
2. Основні вимоги до складання та оформлення управлінських документів.
3. Особливості документального оформлення роботи з персоналом в органах публічної влади. Документи з особового складу.
4. Документування діяльності колегіальних органів публічного управління.
5. Звернення громадян до органів публічного управління.
6. Організація документообігу в установі. Служби документаційного забезпечення управління: мета, завдання та функції.
7. Охорона документів, які містять державну таємницю і конфіденційну інформацію, що є власністю держави, та робота з ними.
8. Інформаційні технології підтримки документообігу. Система електронного документообігу.
Проходження програми підвищення кваліфікації дозволить слухачам:
знати:
вміти:
Цільова аудиторія: державні службовці 1-5 груп оплати праці оплати праці центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів судової влади, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування I-IV категорій посад.
Категорії посад державної служби: А Б
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV
Категорії керівників місцевих державних адміністрацій: Голова Перший заступник Заступник
Набір на програму не розпочато.
м. Київ, вул. Академіка Ромоданова, 12/2
Київ
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет