Мета програми: підвищення рівня професійної спроможності працівників Головного управління Пенсійного фонду України щодо результативного та ефективного вирішення професійних завдань. Забезпечення поглиблення та оновлення теоретичних знань, розвиток практичних умінь і навичок з питань пенсійного забезпечення громадян.
Форма навчання: дистанційна (онлайн)
Обсяг програми: 60 годин (2 кредита ЄКТС), у тому числі: дистанційне заняття (онлайн) – 48 годин; самостійна підготовка - 12 годин.
Структура
програми:
МОДУЛЬ 1. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ УПРАВЛІННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ГРОМАДЯН
1. Організація
роботи органів Пенсійного фонду України щодо дотримання законодавства про
пенсійне забезпечення - (дистанційні (онлайн) – 2 год.)
2. Організація
роботи управління обслуговування громадян - (дистанційні (онлайн) – 2 год.)
3. Основні вимоги
Закону України „Про запобігання корупції“- (дистанційні (онлайн) – 3 год., самостійні – 1
год.)
4. Загальні правила
оформлення документів - (дистанційні (онлайн) – 2 год., самостійні – 1 год.)
5. Новітні
технології та сервіси Пенсійного фонду України – (дистанційні (онлайн) – 3 год., самостійні
– 1 год.)
6. Окремі питання
захисту інформації в органах Пенсійного Фонду - (дистанційні (онлайн) – 2 год., самостійні – 1 год.)
7. Реєстрація звернень громадян у
програмі „Документообігу“ та формування звітності про роботу зі зверненнями громадян» - (дистанційні
(онлайн) – 2 год.)
8. Практичні аспекти організаційно – інформаційної роботи у відділах
обслуговування громадян - (дистанційні (онлайн) – 2 год.)
9. Основні роботи з
програмним забезпеченням для обробки та формування електронних документів що
використовуються в органах Пенсійного фонду України - (дистанційні (онлайн) – 2 год., самостійні – 1 год.)
10. Реєстрація та опрацювання заяв у підсистемі „Звернення“ - (дистанційні (онлайн) – 2 год.)
МОДУЛЬ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО ПЕНСІЙНЕ
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
1. Окремі питання застосування законодавства про пенсійне
забезпечення державних службовців - (дистанційні (онлайн) – 4 год.,самостійні – 1 год.)
2. Питання пенсійного
забезпечення осіб, які брали участь в ООС та членів їх сімей - (дистанційні (онлайн) – 2 год.)
3. Порядок обчислення
страхового стажу відповідно до Закону України „Про загальнообов’язкове
державне пенсійне страхування“ - (дистанційні (онлайн) – 2 год., самостійні – 1
год.)
4. Огляд міжнародних угод щодо
пенсійного забезпечення - (дистанційні (онлайн) – 2 год.)
5. Обчислення стажу за
роботу на Крайній Півночі та в місцевостях, прирівняних до районів Крайньої
Півночі - (дистанційні
(онлайн) – 2 год.)
6. Окремі питання судової практики з питань пенсійного
забезпечення. Порядок взаємодії спеціалістів юридичного управління та
управління обслуговування громадян - (дистанційні (онлайн) – 3 год., самостійні – 1 год.)
7. Особливості призначення пенсій за вислугу роківь - (дистанційні
(онлайн) – 3 год., самостійні – 1
год.)
8. Особливості
призначення пенсії за віком на пільгових умовах за списком № 1
та списком № 2 - (дистанційні
(онлайн) – 3 год., самостійні – 1
год.)
9. Окремі питання застосування законодавства про пенсійне
забезпечення прокурорам та суддям - (дистанційні (онлайн) – 2 год., самостійні – 1
год.)
10.
Окремі питання з
виплати пенсій - (дистанційні
(онлайн) – 3 год., самостійні – 1 год.)
11. Вихідне комплексне тестування - (дистанційні (онлайн) – 2 год.,самостійні – 1 год.)
Очікувані результати:
За результатами навчання слухачі мають знати:
-
організаційні засади функціонування управління
обслуговування громадян;
-
новітні технології та сервіси Пенсійного фонду України;
-
практичні аспекти організаційно – інформаційної
роботи у відділах обслуговування громадян;
-
окремі питання застосування
законодавства про пенсійне забезпечення державних службовців;
-
порядок обчислення страхового стажу відповідно до Закону
України „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування“;
-
окремі питанння застосування
законодавства про пенсійне забезпечення прокурорам та суддям;
-
особливості призначення пенсій за вислугу років та за віком на пільгових умовах за
списком № 1 та списком № 2
Цільова
аудиторія: працівники з
питань обслуговування громадян Головного управління Пенсійного
фонду України в Черкаській області
Категорії посад державної служби: Б В
Набір на програму не розпочато.
м. Черкаси вул. Байди Вишневецького, 17
Черкаська
Вища школа публічного управління
Черкаський регіональний центр підвищення кваліфікації...
Вінницький регіональний центр підвищення кваліфікації