РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВА ГРОМАДЯН НА ЗВЕРНЕННЯ

Реалізація права громадян на звернення

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Iнші умови
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - Наказ НАДС від 29 серпня 2024 року № 129-24
Напрям:
  • Комунікація та взаємодія
  • Дотримання прав людини та протидія дискримінації
  • Діалог як підхід до вирішення чутливих питань, розв’язання конфліктів
Компетентності:
  • Комунікація та взаємодія
  • Професійні знання
  • Знання законодавства

Опис програми:

Наказ НАДС від 29 серпня 2024 р. № 129-24

 

 

Загальна мета: поглиблення теоретичних знань публічних службовців щодо основних положень нормативно-правових актів, що регламентують право громадян на звернення. Вдосконалення практичних умінь державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування стосовно організації ефективної роботи із зверненнями громадян відповідно до чинного законодавства.

 

Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:

  • професійні знання про права, свободи та обов'язки людини і громадянина, засади запобігання та протидії дискримінації;
  • знання законодавства;
  • комунікація та взаємодія
Цільова група: державні службовці, які займають посади державної служби категорій «Б», «В»; посадові особи місцевого самоврядування IV-VII категорії посад

 

Тривалість програми: 2 дні

 

Форма навчання: дистанційна, онлайн. Навчання в синхронному режимі (режимі реального часу)

 

Структура програми:

 

Тема 1. Нормативно-правове забезпечення права громадян на звернення

Тема 2. Види звернень громадян і їхні особливості

 

Тема 3. Організація роботи зі зверненнями громадян в державному органі

 

Тема 4. Комунікації та взаємодія. Особливості створення психологічного клімату в процесі комунікації

 

Тема 5. Управління конфліктами в професійній діяльності

 

Підсумковий контроль 

 

Очікувані результати навчання:

 

знання:

  • законодавства про звернення громадян;
  • видів звернень;
  • особливостей організації роботи зі зверненнями громадян в державному органі;
  • основних психологічних прийомів та технік під час спілкування з особами, що перебувають в різних емоційних станах

уміння:

  • застосовувати закони і нормативно-правові акти в процесі удосконалення роботи із зверненнями громадян в державному органі;
  • правильно оформлювати звернення громадян;
  • організовувати роботу зі зверненнями громадян в державному органі;
  • налагоджувати ефективну комунікацію

навички:

  • формування звіту про результати виконання роботи із зверненнями громадян в державному органі;
  • використання стратегій і тактик конструктивного спілкування та раціональної поведінки у спілкуванні з конфліктними людьми

Назви вебплатформи через яку здійснюватиметься дистанційне навчання:  Платформа для організації відеоконференцій Zoom

Додаткова інформація:

Шановні слухачі! Програма оплатна, за кошти фізичних та юридичних осіб. Обов’язково ознайомтеся з додатковою інформацією за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1AzCghPhjG3dCKihHYnfas8IC7xVub8sU/edit?usp=sharing&ouid=103931547340030037306&rtpof=true&sd=true


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 0.67

Набір на програму не розпочато.

Викладачі на програмі

  • Краковська Анжеліка кандидат наук

    Понад 20 років (з 2002 року і по сьогодні) викладаю в національному університеті - для здобувачів різних освітніх рівнів та освітніх програм за спеціальностями 081 Право, 293 Міжнародне право та 281 Публічне управління та адміністрування (дисципліни: адміністративне право; адміністративна відповідальність; державна служба та державні службовці; публічна служба та публічні службовці; управління закладами освіти (правові аспекти); правове забезпечення державного управління, правове регулювання державної служби та правові колізії щодо публічного управління та адміністрування тощо); участь у розробці та проведенні тренінгів на замовлення від державних органів та Національної школи суддів (у Вінницькій області); участь у тренінгу для Тренерів та Тренерок "Молодіжна політика, засонована на підходах участі" (для впровадження типової загальної короткострокової програми підвищення кваліфікації НАДС). До 2002 року працювала на державній службі. Детальніше
Місце проведення навчання

м. Житомир, бульвар Новий, 5

Житомирська

Інші програми за цим напрямом