Наказ НАДС від 29 серпня 2024 р. № 129-24
Загальна мета: поглиблення теоретичних знань публічних службовців щодо основних положень нормативно-правових актів, що регламентують право громадян на звернення. Вдосконалення практичних умінь державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування стосовно організації ефективної роботи із зверненнями громадян відповідно до чинного законодавства.
Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:
Тривалість програми: 2 дні
Форма навчання: дистанційна, онлайн. Навчання в синхронному режимі (режимі реального часу)
Структура програми:
Тема 1.
Тема 2.
Тема 3.
Тема 4. Комунікації та взаємодія. Особливості створення психологічного клімату в процесі комунікації
Тема 5. Управління конфліктами в професійній діяльності
Підсумковий контроль
Очікувані результати навчання:
знання:
уміння:
навички:
Назви вебплатформи через яку здійснюватиметься дистанційне навчання: Платформа для організації відеоконференцій Zoom
Шановні слухачі! Програма оплатна, за кошти фізичних та юридичних осіб. Обов’язково ознайомтеся з додатковою інформацією за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1AzCghPhjG3dCKihHYnfas8IC7xVub8sU/edit?usp=sharing&ouid=103931547340030037306&rtpof=true&sd=true
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
м. Житомир, бульвар Новий, 5
Житомирська
Вища школа публічного управління
Вища школа публічного управління
Вища школа публічного управління
Краковська Анжеліка кандидат наук