Мета програми: розвиток основних складових функціонального та
ціннісного компонентів професійної компетентності, які забезпечують здатність
керівників здійснювати ефективне управління з урахуванням
морально-психологічних принципів, а також конструктивно вирішувати конфлікти у
професійній діяльності.
Форма навчання: очна.
1. Психологія управлінської діяльності.
2. Психологія особистості керівника. Психологія
управлінської роботи з колективом.
3. Стилі лідерства. Особистий розвиток лідера.
Психологічні механізми ефективного управлінського впливу.
4. Управління змінами: психологічний аспект.
Управління конфліктами. Стрес-менеджмент.
5. Коучинг як технологія підвищення професійної
компетентності.
Очікувані результати:
Проходження програми підвищення кваліфікації
дозволить слухачам:
знати:
- морально-психологічні засади
управлінської діяльності, моделі поведінки в умовах конфлікту, можливості
управління стресом та механізми захисту від маніпулювання;
- особливості здійснення
управлінської діяльності з урахуванням психологічних принципів;
- фактори впливу на стиль керівництва
і його ефективність;
- правила вибору керівником найбільш
оптимального стилю керівництва підрозділом;
- умови забезпечення ефективної діяльності
підрозділу;
- основнi фактори-мотиватори і
-демотиватори;
- наслідки впливу
функцiонально-професiйних ролей працівника на його особистість;
- психологічні чинники мотивування
та контролювання;
- елементи та норми професійної
культури;
- етичні засади професійної
діяльності посадових осіб місцевого самоврядування;
- причини виникнення й умови
запобігання виникненню професійної деформації особистості керівника;
- шляхи конструктивного вирішення
конфліктів;
- способи управління стресом;
-зміст соціально-психологічних процесів організації та психологічні технології управління;
вміти:
- використовувати психологічні
закономірності управління для аналізу певних управлінських ситуацій;
- забезпечувати умови позитивної
мотивації працівників;
- використовувати засоби
оптимального впливу на працівників для створення належного
соціально-психологічного клімату в колективі;
- сприяти становленню сприятливого
психологічного клімату в підрозділі;
- здійснювати управління
конфліктами;
- застосовувати психологічні методи
оцінки персоналу;
- здійснювати делегування
повноважень;
- забезпечувати ефективність
ділового спілкування;
- здійснювати аналіз і самоаналіз
професійних дій, особистісних і ділових якостей.
Цільова аудиторія: державні службовці 1-5 груп оплати
праці оплати праці центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів
судової влади, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та
заступників, посадових осіб місцевого самоврядування I-IV категорій посад.
Зазначений курс з підвищення
кваліфікації кадрів може проводитися за окремими
договорами з органами влади та за індивідуальними договорами з працівниками
органів публічної влади на базі Інституту підвищення кваліфікації керівних
кадрів НАДУ при Президентові України, або з виїздом викладачів Національної
академії на базу замовників.
Категорії посад державної служби: А Б
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV
Категорії керівників місцевих державних адміністрацій: Голова Перший заступник Заступник
Набір на програму не розпочато.
м. Київ, вул. Академіка Ромоданова, 12/2
Київ
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет