Мета програми: оволодіння системою знань і вмінь з питань кадрового менеджменту та застосування кадрових технологій в органах державної влади і органах місцевого самоврядування для забезпечення ефективної управлінської діяльності.
Структура програми:
1. Кадровий менеджмент у системі
управління.
2. Кадрове забезпечення державного управління в Україні.
3. Запровадження новітніх підходів у кадровому менеджменті. Удосконалення нормативно-правової бази.
4. Кадрова робота і кадрове діловодство в органах державної влади та органах місцевого самоврядування: вимоги і особливості.
5. Вдосконалення механізмів оцінювання кандидатів під час добору на посади на державній службі в Україні.
6. Формування навичок ефективного виконання державними службовцями та посадовими особами місцевого самоврядування посадових обов’язків.
7. Лідерство в управлінській діяльності.
8. Коучинг у менеджменті як високоефективний стиль управління.
Очікувані результати:
Проходження програми підвищення кваліфікації дозволить слухачам:
знати:
- поняття та особливості кадрового менеджменту на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування;
- види та особливості застосування кадрових технологій на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування;
- вимоги до проходження державної служби та служби в органах місцевого самоврядування з урахуванням європейських стандартів;
- шляхи адаптації державної служби України до стандартів ЄС;
- шляхи забезпечення професіоналізації державної служби і служби в органах місцевого самоврядування;
- об’єкти, завдання, характер органів державної влади, органів місцевого самоврядування;
- особливості організації контролю виконавської дисципліни в органах державної влади, органах місцевого самоврядування;
- особливості управління персоналом в органах державної влади та органах місцевого самоврядування;
- психологічні особливості ефективного управлінського впливу;
- характерні риси і вимоги до лідера;
- формальний і неформальний підходи в управлінні;
- умови взаємодії формального та неформального лідерів;
- основні положення коучингу та принципи коучинг-менеджменту;
- сутність, принципи і механізми формування позитивного іміджу державної влади;
- механізми налагодження зв’язків із громадськістю;
вміти:
- планувати та організовувати роботу підпорядкованого структурного підрозділу, здійснювати ефективне управління його діяльністю;
- добирати і застосовувати методи управлінського контролю;
- організовувати ефективний контроль виконавської дисципліни;
- використовувати механізми контролю з метою забезпечення регулювання діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування;
- виявляти резерви оптимізації діяльності органу влади та формулювати пропозиції щодо регламентації роботи його структурних підрозділів;
- застосовувати сучасні технології управління персоналом;
- розробляти і впроваджувати нові підходи до управління персоналом на основі компетентнісного підходу;
- використовувати принципи стратегічного лідерства в управлінні людськими ресурсами.
- розробляти заходи щодо реалізації кадрової політики, планувати кадрову роботу;
- розробляти та реалізовувати програми і проекти організаційно-управлінських нововведень;
- налагоджувати зв’язки з громадськістю.
Цільова аудиторія: державні службовці 1-5 груп оплати праці центральних і місцевих органів виконавчої влади, посадових осіб місцевого самоврядування І-ІV категорій посад.
Категорії посад державної служби: А Б
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV
Категорії керівників місцевих державних адміністрацій: Голова Перший заступник Заступник
Набір на програму не розпочато.
м. Київ, вул. Академіка Ромоданова, 12/2
Київ
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет