ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ДЕРЖАВНОГО СЛУЖБОВЦЯ З ПИТАНЬ УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ ОСВІТИ

Професійний розвиток державного службовця з питань управління у сфері освіти

Загальна професійна (сертифікатна) програма
Джерело фінансування - Безкоштовно
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - наказ НАДС від 20 липня 2023 р. № 100-23
Напрям:
  • підвищення кваліфікації державних службовців, які займають посади державної служби категорії «В» (не рідше одного разу на три роки)
Компетентності:
  • Виконання на високому рівні поставлених завдань
  • Командна робота та взаємодія
  • Професійні знання
  • Сприйняття змін

Опис програми:

Загальна мета: забезпечити розвиток професійних компетентностей учасників професійного навчання для ефективного виконання завдань та посадових обов’язків на державній службі з питань реалізації державної політики у сфері освіти, науки та інновацій в умовах воєнного часу та повоєнного відновлення

За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:

Знання: ступеню впливу публічного управління на процес розробки та впровадження державної політики України; правових, організаційних та фінансово-економічних засад функціонування системи публічного управління; пріоритетів діяльності державних інституцій в умовах євроінтеграціїдержавного регулювання факторами ризику та невизначеностідіджиталізації у сфері надання адміністративних послугдержавно-приватного партнерство у сфері електронного врядуваннярегулювання конфлікту інтересів на державній службіпідходів до формування іміджу державного службовця та престижу державної служби.

Умінняаналізувати вплив публічного управління на процес розробки та впровадження державної політики України; впроваджувати IT-рішення та відповідне технічне устаткування у сфері надання адміністративних послуг; використовувати механізми державно-приватного партнерства у сфері електронного врядування; використовувати системи підтримки прийняття управлінських рішень; застосовувати моделі управління кадровими ресурсами в системі державної служби; впроваджувати зміни на державній службі; врегульовувати конфлікт інтересів на державній службі; формувати психологічну готовність власної діяльності державних службовців; розвивати лідерські якості керівника в умовах модернізації державної служби.

Навичкиоцінювати ефективність публічне управління в умовах реалізації реформ та світових викликів; ефективно реалізовувати плани змін; застосовувати технології управління людськими ресурсами; працювати в системі електронних довірчих послуг; моделювати  прийняття управлінських рішень; використовувати системи підтримки прийняття управлінських рішень; організовувати інформаційно-комунікативні канали діяльності  органів публічної влади; взаємодіяти з інститутами громадянського суспільства; управляти кадровими ресурсами системи державної служби; врегулювати конфлікт інтересів на державній службі.

Форма підсумкового  контролю: підсумкова робота.

За умов успішного проходження підсумкового контролю та виконання програми в обсязі не менше 75 % учасники професійного навчання отримують документи про підвищення кваліфікації.

СТРУКТУРА ПРОГРАМИ

Обов’язкові модулі програми - (46 год. / 1,53 кред. ЄКТС)

Модуль 1. Державне управління освітою в умовах реформування

Модуль 2. Професійний розвиток державних службовців як чинник ефективного державного управління освітою

Модуль 3. Управління якістю як складова і чинник ефективності реформи державного управління освітою

Модуль 4. Психологічні аспекти професійної діяльності державних службовців у сфері освіти

 

Вибіркові модулі програми - (12 год. / 0,4 ЄКТС) (обирається 1 із наведених модулів)

Модуль 5. Способи і технології підвищення ефективності професійної діяльності державних службовців у сфері освіти

Модуль 6. Виклики та перспективи державного управління освітою в умовах воєнного стану та повоєнний час в Україні

Модуль 7. Оцінювання результативності професійної діяльності державних службовців у сфері освіти.


Цільова група:

Категорії посад державної служби: В


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 2

Набір на програму не розпочато.

Викладачі на курсі

  • З 2019 року викладання на освітньо-професійних програмах підвищення кваліфікації державних службовців посади яких віднесено до категорій посад «Б» та «В» і посадових осіб місцевого самоврядування, посади яких віднесено до п’ятої – сьомої категорії посад. Детальніше
  • 4.99

    відгуків: 6

    Супрун В'ячеслав кандидат наук

    Забезпечую підготовку регіональних експертів і тренерів з питань проведення інституційного аудиту та розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладах загальної середньої освіти; проводжу круглі столи, семінари-практикуми, тематичні дискусії, тренінгові заняття, під час яких пропоную теми щодо: функціонування та ефективного управління закладом освіти; нормативно-правових та науково-методичних аспектів системи забезпечення якості освіти, інноваційного менеджменту та педагогіки партнерства, лідерства та ефективного управління закладом; інституційний розвиток та автономія, фінансова самостійність та фінансово-економічна діяльність закладу освіти в умовах децентралізації та автономії; управління конкурентоспроможністю сучасного закладу освіти; технології адміністративної діяльності в освіті та підготовка і прийняття управлінських рішень, державна політика в управлінні освітою, інноваційні форми та сучасні підходи до розвитку у сфері освіти у нових соціально-економічних умовах сьогодення, в умовах воєнних дій та післявоєнний період. Докладаю чимало зусиль для забезпечення належного рівня підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації начальників (завідувачів), заступників начальників (завідувачів) відділів (управлінь) освіти районних держадміністрацій, міськвиконкомів, об’єднаних територіальних громад, керівників закладів освіти та інших фахівців, педагогічних, науково-педагогічних працівників. Детальніше
  • 4.97

    відгуків: 9

    Оліфіра Лариса кандидат наук

    • викладач педагогіки та методики виховної роботи Прилуцького педагогічного училища ім. І. Я. Франка (1986 – 1989 рр.); • практичний психолог Прилуцького дитячого будинку (1989 – 2001 рр.); • керівник психологічної служби, виконавчий директор та менеджер виконавчої дирекції Ліги соціальних працівників України (2001 – 2003 рр.); • менеджер по реалізації соціальних програм Асоціації молодіжних організацій України «Спектр» (2003 р.); • методист (2003 – 2007 рр.) і помічник ректора, старший викладач кафедри психології Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти АПН України (2007 р. – травень 2008 р.); • помічник ректора, старший викладач і доцент кафедри менеджменту освіти, економіки та маркетингу (травень 2008 р. – 2014 р., після перейменування закладу); • доцент кафедри державної служби та менеджменту освіти, заступник директора Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України (2014 р. – 2018 рр.); • доцент кафедри публічного адміністрування та менеджменту освіти (після перейменування – менеджменту освіти та права), заступник директора з навчальної роботи Центрального інституту післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» (2018 рр. – по теперішній час). Детальніше
  • 4.98

    відгуків: 9

    Любченко Надія кандидат наук

    Професійний шлях: понад 14 років – на посадах в органах державного управління та місцевого самоврядування в галузі освіти та соціальної служби для дітей, сім'ї та молоді. З вересня 2009 р. по жовтень 2015 р. обіймала посаду директора Науково-методичного центру ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України. З жовтня 2015 року працює на посаді доцента кафедри державної служби та менеджменту освіти, з 2018 року – на посаді доцента кафедри публічного адміністрування та менеджменту освіти, з 2019 року по теперішній час – на посаді доцента кафедри менеджменту освіти та права Центрального інституту післядипломної роботи ДЗВО "Університет менеджменту освіти" НАПН України. Детальніше
Місце проведення навчання

м. Київ, вул.Січових стрільців, 52-А

Київ