ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ, ВПЕРШЕ ПРИЗНАЧЕНИХ НА ПОСАДИ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ КАТЕГОРІЇ «Б»

Підвищення кваліфікації державних службовців, вперше призначених на посади державної служби категорії «Б»

Загальна професійна (сертифікатна) програма
Джерело фінансування - Безкоштовно
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - Наказ НАДС від 05 травня 2025 року № 62-25
Напрям:
  • Підвищення кваліфікації державних службовців, вперше призначених на посади державної служби категорії «Б» (протягом року з дня їх признячення на посаду)
Компетентності:
  • Знання законодавства
  • Комунікація та взаємодія
  • Лідерство
  • Прийняття ефективних рішень
  • Професійні знання
  • Управління організацією роботи та персоналом
  • Цифрова грамотність

Опис програми:

Мета програми:  Здобуття та вдосконалення учасниками навчання знань, умінь і навичок, необхідних для ефективного виконання завдань та посадових обов’язків на посадах державної служби категорії «Б». Сприяння інтенсивній інтеграції новопризначеного державного службовця у сферу і середовище державної служби

Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму: знання законодавства з питань державної служби; професійні знання щодо особливостей функціонування органів державної влади; лідерство; прийняття ефективних рішень; управління організацією роботи та персоналом; цифрова грамотність; комунікація та взаємодія   

Очікуванні результати навчання:

знання: сутності теоретичних, організаційних та практичних засад державного управління в Україні  в умовах сьогодення;  нормативно-правової бази державного управління; запобігання корупції та впровадження доброчесності на державній службі; впровадження лідерства в державному управлінні; державної політики цифрового розвитку, напрямків забезпечення інформаційної безпеки (вибірковий модуль); знання законодавства з питань взаємодії державних органів з громадськістю; (вибірковий модуль)

уміння:  застосовувати норми та положення законодавства у процесі реалізації службових відносин; виявляти особливості правового регулювання проходження державної служби; виявляти ознаки корупційних правопорушень та запобігати їх здійсненню; дотримуватися засад етичної поведінки та доброчесності на державній службі; вибудовувати ефективні комунікації, з широкою цільовою аудиторією у різних умовах взаємодії; використовувати наявні цифрові інструменти для професійної грамотності(вибірковий модуль); планувати та проводити оцінку діяльності органу державної влади за напрямом «взаємодія з громадськістю»(вибірковий модуль)
 
навички: дотримання процедур проходження державної служби; забезпечення доброчесності, дотримання етичної поведінки та запобігання корупційним правопорушенням під час службової діяльності;  розвитку емоційного інтелекту лідера; своєчасного виявлення та попередження проблемних ситуацій, які можуть призвести до конфлікту між членами команди; застосування базових цифрових додатків Google для збирання, обробки управлінської інформації (вибірковий модуль); застосування технік та технологій інформування громадськості, проведення консультацій з громадськістю, залучення громадськості до спільної діяльності – діалогу(вибірковий модуль)
 

 Структура програми:

Обов’язкові модулі програми 

Модуль 1.    Конституційно-правове регулювання державної служби 

Модуль 2. . Інституційні основи та особливості проходження державної служби в умовах воєнного стану

Модуль 3.   Запобігання корупції та впровадження доброчесності на державній службі 

Модуль 4.   Лідерство в системі державної служби 

 

Вибіркові модулі програми (обирається один з двох модулів)

Модуль 5. Цифрова грамотність на державній службі 

Модуль 6. Правові та організаційні засади роботи зі зверненнями громадян та консультаціями з громадськістю 

Додаткова інформація:

За детальною інформацією звертайтесь за телефоном:

067-411-07-40, 067-963-96-27

або пишіть на електронну пошту: cpo.ztu@gmail.com,    cpo_vii@ztu.edu.ua


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 3

Викладачі на програмі

  • 4.96 з 5.0

    відгуків: 244
    На викладацькій роботі (від асистента до професора) з 1996 р. (КНЕУ). З 2016 р. по теперішній час працюю в Державному університеті на посаді професора. З 2022 року - завідувач кафедри національної безпеки, публічного управління та адміністрування" Детальніше
  • В різні роки обіймав посади доцента, декана обліково-фінансового факультету, проректора з науково-педагогічної діяльності, з 2016 року і до сьогодні працюю на посаді ректора Державного університету "Житомирська політехніка" Детальніше
  • Працював на посадах завідувача кафедри економічної безпеки, публічного управління та адміністрування, декана факультету публічного управління та права, з вересня 2022 р. і до сьогодні працюю на посаді проректора з науково-педагогічної діяльності та інноваціного розвитку Державного університету "Житомирська політехніка" Детальніше
  • Обіймала посади доцента, професора, декана обліково-фінансового факультету, проректора з науково-педагогічної діяльності, на даний момент працюю на посаді Першого проректора Державного університету "Житомирська політехніка" Детальніше
  • Наумчук Катерина Миколаївна доктор філософії / доктор мистецтва

    З 2018р. по теперішній час працюю в Державному університеті "Житомирська політехніка" Детальніше
  • Науково-педагогічний стаж - 22 роки. З 2002р. працювала в Державному університеті "Житомирська політехніка" на посадах доцента, професора. З листопада 2011 року на посаді завідувача кафедри менеджменту організацій та адміністрування, з січня 2018 року по грудень 2018 року - на посаді завідувача кафедри менеджменту і туризму. З січня 2019 року по серпень 2019 року –в.о. декана факультету економіки та менеджменту. З вересня 2019 року -грудень 2019 року - в.о. декана факультету бізнесу та сфери обслуговування, з грудня 2019 року - декан факультету бізнесу та сфери обслуговування. Детальніше
  • Войціцька Катерина Миколаївна доктор філософії / доктор мистецтва

    З 2019 р. по теп. час працювала на різних посадах в Державному університеті "Житомирська політехніка" - асистент, доцент кафедри. З вересня 2023 року по теп.час учений секретар Житомирської політехніки. Детальніше

Дати наборів за цією програмою

Запис до Початок Завершення Форма навчання Наявність місць Вартість
27 Жовтня 2025 27 Жовтня 2025 14 Листопада 2025 Дистанційна 10 Безкоштовно переглянути
Місце проведення навчання

10005, Україна, м. Житомир вул. Чуднівська, 103

Житомирська

Інші програми за цим напрямом