ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ, ВПЕРШЕ ПРИЗНАЧЕНИХ НА ПОСАДИ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ КАТЕГОРІЇ «Б»

Підвищення кваліфікації державних службовців, вперше призначених на посади державної служби категорії «Б»

Загальна професійна (сертифікатна) програма
Джерело фінансування - Безкоштовно
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - Наказ НАДС від 05 травня 2025 року № 62-25
Напрям:
  • Підвищення кваліфікації державних службовців, вперше призначених на посади державної служби категорії «Б»
Компетентності:
  • Знання законодавства
  • Комунікація та взаємодія
  • Лідерство
  • Прийняття ефективних рішень
  • Професійні знання
  • Управління організацією роботи та персоналом
  • Цифрова грамотність

Опис програми:

Мета програми:  Здобуття та вдосконалення учасниками навчання знань, умінь і навичок, необхідних для ефективного виконання завдань та посадових обов’язків на посадах державної служби категорії «Б». Сприяння інтенсивній інтеграції новопризначеного державного службовця у сферу і середовище державної служби

Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму: знання законодавства з питань державної служби; професійні знання щодо особливостей функціонування органів державної влади; лідерство; прийняття ефективних рішень; управління організацією роботи та персоналом; цифрова грамотність; комунікація та взаємодія   

Очікуванні результати навчання:

знання: сутності теоретичних, організаційних та практичних засад державного управління в Україні  в умовах сьогодення;  нормативно-правової бази державного управління; запобігання корупції та впровадження доброчесності на державній службі; впровадження лідерства в державному управлінні; державної політики цифрового розвитку, напрямків забезпечення інформаційної безпеки (вибірковий модуль); знання законодавства з питань взаємодії державних органів з громадськістю; (вибірковий модуль)

уміння:  застосовувати норми та положення законодавства у процесі реалізації службових відносин; виявляти особливості правового регулювання проходження державної служби; виявляти ознаки корупційних правопорушень та запобігати їх здійсненню; дотримуватися засад етичної поведінки та доброчесності на державній службі; вибудовувати ефективні комунікації, з широкою цільовою аудиторією у різних умовах взаємодії; використовувати наявні цифрові інструменти для професійної грамотності(вибірковий модуль); планувати та проводити оцінку діяльності органу державної влади за напрямом «взаємодія з громадськістю»(вибірковий модуль)
 
навички: дотримання процедур проходження державної служби; забезпечення доброчесності, дотримання етичної поведінки та запобігання корупційним правопорушенням під час службової діяльності;  розвитку емоційного інтелекту лідера; своєчасного виявлення та попередження проблемних ситуацій, які можуть призвести до конфлікту між членами команди; застосування базових цифрових додатків Google для збирання, обробки управлінської інформації (вибірковий модуль); застосування технік та технологій інформування громадськості, проведення консультацій з громадськістю, залучення громадськості до спільної діяльності – діалогу(вибірковий модуль)
 

 Структура програми:

Обов’язкові модулі програми 

Модуль 1.    Конституційно-правове регулювання державної служби 

Модуль 2. . Інституційні основи та особливості проходження державної служби в умовах воєнного стану

Модуль 3.   Запобігання корупції та впровадження доброчесності на державній службі 

Модуль 4.   Лідерство в системі державної служби 

 

Вибіркові модулі програми (обирається один з двох модулів)

Модуль 5. Цифрова грамотність на державній службі 

Модуль 6. Правові та організаційні засади роботи зі зверненнями громадян та консультаціями з громадськістю 

Додаткова інформація:

За детальною інформацією звертайтесь за телефоном:

067-411-07-40, 067-963-96-27

або пишіть на електронну пошту: cpo.ztu@gmail.com,    cpo_vii@ztu.edu.ua


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 3

Набір на програму не розпочато.

Викладачі на програмі

  • 4.96 з 5.0

    відгуків: 210
    На викладацькій роботі (від асистента до професора) з 1996 р. (КНЕУ). З 2016 р. по теперішній час працюю в Державному університеті на посаді професора. З 2022 року - завідувач кафедри національної безпеки, публічного управління та адміністрування" Детальніше
  • В різні роки обіймав посади доцента, декана обліково-фінансового факультету, проректора з науково-педагогічної діяльності, з 2016 року і до сьогодні працюю на посаді ректора Державного університету "Житомирська політехніка" Детальніше
  • Працював на посадах завідувача кафедри економічної безпеки, публічного управління та адміністрування, декана факультету публічного управління та права, з вересня 2022 р. і до сьогодні працюю на посаді проректора з науково-педагогічної діяльності та інноваціного розвитку Державного університету "Житомирська політехніка" Детальніше
  • Обіймала посади доцента, професора, декана обліково-фінансового факультету, проректора з науково-педагогічної діяльності, на даний момент працюю на посаді Першого проректора Державного університету "Житомирська політехніка" Детальніше
  • Наумчук Катерина Миколаївна доктор філософії / доктор мистецтва

    З 2018р. по теперішній час працюю в Державному університеті "Житомирська політехніка" Детальніше
  • Науково-педагогічний стаж - 22 роки. З 2002р. працювала в Державному університеті "Житомирська політехніка" на посадах доцента, професора. З листопада 2011 року на посаді завідувача кафедри менеджменту організацій та адміністрування, з січня 2018 року по грудень 2018 року - на посаді завідувача кафедри менеджменту і туризму. З січня 2019 року по серпень 2019 року –в.о. декана факультету економіки та менеджменту. З вересня 2019 року -грудень 2019 року - в.о. декана факультету бізнесу та сфери обслуговування, з грудня 2019 року - декан факультету бізнесу та сфери обслуговування. Детальніше
  • Войціцька Катерина Миколаївна доктор філософії / доктор мистецтва

    З 2019 р. по теп. час працювала на різних посадах в Державному університеті "Житомирська політехніка" - асистент, доцент кафедри. З вересня 2023 року по теп.час учений секретар Житомирської політехніки. Детальніше
Місце проведення навчання

10005, Україна, м. Житомир вул. Чуднівська, 103

Житомирська

Інші програми за цим напрямом