НАВИЧКИ МЕДІАЦІЇ ТА ДІАЛОГУ ДЛЯ ПОТРЕБ ПУБЛІЧНОЇ СЛУЖБИ

Навички медіації та діалогу для потреб публічної служби

Загальна професійна (сертифікатна) програма
Джерело фінансування - Безкоштовно
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - наказ НАДС від 20 липня 2023 р. № 100-23
Напрям:
  • Комунікація та взаємодія
Компетентності:
  • Досягнення результатів
  • Командна робота та взаємодія
  • Комунікація та взаємодія

Опис програми:

Загальна мета: підвищення спроможності державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування щодо застосування такого інструменту як діалог та можливостями його застосування для підвищення  власної ефективності публічних службовців, а також застосування базових інструментів та технік управління конфліктами, фасилітації та медіації, зокрема, сформувати в учасників розуміння можливостей їх застосування як всередині певної організації, так і з зовнішніми групами зацікавлених осіб (стейкхолдерами).

Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:

·       комунікація та взаємодія;

·       командна робота та взаємодія;

·       досягнення результатів.

 

Цільова група: державні службовці  «В» 

 

Тривалість програми: дистанційно в асинхронному режимі – чотири тижні; дистанційно в синхронному режимі (режимі реального часу) – один тиждень

  

Форма навчання: дистанційна

 

Структура програми:

Обов’язкові модулі програми

Модуль 1. Діалог та медіація: Шлях до порозуміння

Модуль 2. Навички медіації для потреб публічної служби

Вибіркові модулі програми

Модуль 3. Кризові комунікації

Модуль 4. Кризові комунікації в управлінні персоналом

 

Очікувані результати навчання:

За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:

Знання:

·       теорії конфліктів та медіації; 

·       класифікації конфліктів та різних способів аналізу конфлікту;

·       інструментів роботи із конфліктами на публічній службі;

·       інструментів медіації та діалогу для ефективної взаємодії всередині публічної служби

 

Уміння:

·       здатність чути та сприймати думки та погляди інших учасників діалогу; 

·       готувати взаємовигідні варіанти співпраці/вирішення питання;

·       орієнтуватись на припинення конфліктної ситуації, обирати оптимальні стратегії розв'язання конфлікту;

·       керувати своїми емоціями, розуміти емоції учасників;

·       орієнтуватись на запобігання конфліктних ситуацій

 

Навички:

·       активного слухання;

·       роботи із запитаннями;

·       застосування перефразу, рефремінгу, резюмування

 

Для успішного проходження навчання Вам необхідно:

Подати заявку на Порталі управління знаннями.

 

Звертаємо Вашу увагу, що Портал управління знаннями приймає заявки в обмеженій кількості в залежності від наявності вільних місць. Перед  реєстрацією перевірте актуальність даних у Вашому особистому кабінеті (назва установи, категорія посади, посада, номер телефону, електронна адреса).

Реєстрація на програму закінчується за 2 (два) робочих дні до дати початку навчання. 

 

Дистанційний асинхронний етап навчання представлено платформами:

Обов’язковий модуль програми: платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus: https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Prometheus+MEDIATE101+2020_T1/about

Вибіркові модулі програми:
національна онлайн-платформа «Дія. Цифрова освіта»: https://osvita.diia.gov.ua/courses/crisis-communications

національна онлайн-платформа «Дія. Цифрова освіта»: https://osvita.diia.gov.ua/courses/crisis-communications-in-personnel-management

 

Для участі у наступному синхронному етапі навчання та отримання доступу до вебкабінету відеоконференції у ZOOM необхідно отримати та надіслати на електронну адресу контактної особи Вищої школи (з якої Ви отримаєте лист про зарахування в день початку навчання) електронні сертифікати про проходження дистанційної частини курсу.

 

Зважаючи на реалізацію програми в форматі вебінару, навчальне місце учасника програми має відповідати таким технічним вимогам:

1. Наявність відеокарти та камери.

2. Наявність мікрофону.

3. Наявність інтернет зв’язку із швидкістю не менше ніж 20 Мбіт/с.

 

 

 

Контактна особа від Вищої школи публічного управління 

тел. (044) 223-49-28

 

електронна адреса: region_center@hs.gov.ua


Цільова група:

Категорії посад державної служби: В


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 2

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

вулиця Миколи Шепелєва , будинок 3а

Київ

4.71

відгуків: 302
Рейтинг навчального заходу