Мета програми: оволодіння системою знань і умінь, які складають
професійну компетентність, необхідну для ефективного врегулювання конфліктів
запровадження інституту медіації в систему публічного управління України.
Форма навчання: очна.
Обсяг програми: 20 годин (0,67 кредити ЄКТС).
Структура програми:
1.  Конфлікти у публічному управлінні України:
особливості та види.
2.  Поведінка публічних службовців у конфліктних
ситуаціях.
3.  Медіація як альтернативний спосіб та
інструмент комунікативної складової у вирішенні конфліктів (спорів).
4.  Практикум з медіації: перебіг процесу, рамкові
умови, позиція, роль та свідомість медіатора.
5.  Загальна характеристика переговорів як засобу
розв’язання конфліктів.
Очікувані результати:
Проходження програми підвищення кваліфікації
дозволить слухачам:
знати:
- 
основні
поняття теорії медіації та історію застосування в публічному управлінні;
- 
класифікацію,
види та особливості конфліктів (спорів) у публічному управлінні;
- 
принципи
запровадження медіації у вирішенні конфліктів (спорів);
- 
методи
становлення медіації у системі
публічного управління для врегулюванні конфліктів;
- 
нормативно-правові
та організаційні засади альтернативного вирішення спорів у
публічно-управлінській діяльності України;
-  основні сфери та способи застосування
медіації, роль посередника - медіатора;
-  альтернативні підходи до позасудового
вирішення конфліктів (спорів) у публічному управлінні;
вміти:
- 
застосовувати
термінологічний апарат з теорії медіації та класифікацію конфліктів (спорів) у
публічному управлінні;
- 
підвищувати
свою комунікативну компетентність, особистісні ресурси щодо розв’язання
конфліктних ситуацій на робочому місці, протистоянню щоденним вимогам; 
- 
сприяти
взаєморозумінню та конструктивній взаємодії між сторонами конфлікту (спору); 
- 
виявляти
потреби сторін та розуміння їх інтересів; 
- 
формулювати
питання, активно слухати обидві сторони спорів та переконувати в правильності
прийняття запропонованого вами рішення; 
- 
визначати
та розвивати розуміння своєї професійної ролі у якості медіатора; 
- 
передбачати
поведінкову ситуацію у проведенні переговорних процесів; вирішувати конфліктні
ситуації засобами переговорів;
-  залучати експертів у галузі права працювати у
цій сфері діяльності.
Цільова
аудиторія: державні службовці 1-5 груп оплати
праці оплати праці центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів
судової влади, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та
заступників, посадових осіб місцевого самоврядування I-IV категорій посад.
Категорії посад державної служби: А Б
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV
Категорії керівників місцевих державних адміністрацій: Голова Перший заступник Заступник
Набір на програму не розпочато.
м. Київ, вул. Академіка Ромоданова, 12/2
Київ
Запорізький регіональний центр підвищення кваліфікації
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Херсонський регіональний центр підвищення кваліфікації