Мета програми: оволодіння системою знань і умінь, які складають
професійну компетентність, необхідну для ефективного врегулювання конфліктів
запровадження інституту медіації в систему публічного управління України.
Форма навчання: очна.
Обсяг програми: 20 годин (0,67 кредити ЄКТС).
Структура програми:
1. Конфлікти у публічному управлінні України:
особливості та види.
2. Поведінка публічних службовців у конфліктних
ситуаціях.
3. Медіація як альтернативний спосіб та
інструмент комунікативної складової у вирішенні конфліктів (спорів).
4. Практикум з медіації: перебіг процесу, рамкові
умови, позиція, роль та свідомість медіатора.
5. Загальна характеристика переговорів як засобу
розв’язання конфліктів.
Очікувані результати:
Проходження програми підвищення кваліфікації
дозволить слухачам:
знати:
-
основні
поняття теорії медіації та історію застосування в публічному управлінні;
-
класифікацію,
види та особливості конфліктів (спорів) у публічному управлінні;
-
принципи
запровадження медіації у вирішенні конфліктів (спорів);
-
методи
становлення медіації у системі
публічного управління для врегулюванні конфліктів;
-
нормативно-правові
та організаційні засади альтернативного вирішення спорів у
публічно-управлінській діяльності України;
- основні сфери та способи застосування
медіації, роль посередника - медіатора;
- альтернативні підходи до позасудового
вирішення конфліктів (спорів) у публічному управлінні;
вміти:
-
застосовувати
термінологічний апарат з теорії медіації та класифікацію конфліктів (спорів) у
публічному управлінні;
-
підвищувати
свою комунікативну компетентність, особистісні ресурси щодо розв’язання
конфліктних ситуацій на робочому місці, протистоянню щоденним вимогам;
-
сприяти
взаєморозумінню та конструктивній взаємодії між сторонами конфлікту (спору);
-
виявляти
потреби сторін та розуміння їх інтересів;
-
формулювати
питання, активно слухати обидві сторони спорів та переконувати в правильності
прийняття запропонованого вами рішення;
-
визначати
та розвивати розуміння своєї професійної ролі у якості медіатора;
-
передбачати
поведінкову ситуацію у проведенні переговорних процесів; вирішувати конфліктні
ситуації засобами переговорів;
- залучати експертів у галузі права працювати у
цій сфері діяльності.
Цільова
аудиторія: державні службовці 1-5 груп оплати
праці оплати праці центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів
судової влади, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та
заступників, посадових осіб місцевого самоврядування I-IV категорій посад.
Категорії посад державної служби: А Б
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV
Категорії керівників місцевих державних адміністрацій: Голова Перший заступник Заступник
Набір на програму не розпочато.
м. Київ, вул. Академіка Ромоданова, 12/2
Київ
Сумський державний університет
Академія Радник
Кропивницький інститут державного та муніципального...