Загальна мета програми:
Набуття знань та формування фахових навичок щодо забезпечення національної стійкості в умовах мінливості та невизначеності безпекового середовища. Створення базису для формування нових управлінських установок, використання технологій прийняття управлінських рішень, ідентифікації, аналізу та моніторингу криз, прогнозування розвитку кризових ситуацій та їх впливу на стабільність діяльності, вироблення механізмів та форм комунікативного процесу в кризовому управлінні
Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:
професійні знання з питань забезпечення національної стійкості, кризового управління та прийняття рішень;
виконання на високому професійному рівні поставлених завдань;
прийняття ефективних рішень;
командна робота та взаємодія;
комунікація та взаємодія.
Структура програми:
Тема 1. Кризи в системі публічного управління
Тема 2. Механізм кризового управління
Тема 3. Моніторинг та діагностування криз в системі кризового управління
Тема 4. Комунікації в кризовому управлінні
Тема 5. Роль персоналу в кризовому управлінні
Тема 6. Особливості прийняття рішень в кризових умовах
Очікувані результати навчання:
знання:
причин та джерел виникнення криз та кризових явищ в системі публічного управління;
теоретико-методичних засад кризового управління;
інституційного забезпечення кризового управління;
алгоритмів прийняття рішень в умовах кризи;
успішних практик кризового реагування на загрози національній безпеці в зарубіжних країнах;
методів та шляхів запобігання кризовим явищам та усунення їх наслідків.
уміння:
виявляти ознаки та розпізнавати кризові явища в публічному управлінні та обирати тактику і стратегію кризового управління;
визначати характер впливу детермінант на інтенсивність, масштабність, гостроту, тривалість та конфігурацію криз;
використовувати інструменти моніторингу та діагностування кризових явищ;
вибудовувати внутрішні та зовнішні антикризові комунікації;
адаптуватися до особливих умов діяльності та приймати ефективні рішення.
навички:
розроблення антикризової стратегії, створення комунікаційного та антикризового планів;
прийняття оперативних рішень в умовах кризового стану та зниження ризику дестабілізації роботи;
впровадження у професійну діяльність системи кризового менеджменту, моніторингу і оцінювання ризиків та загроз;
діагностування кризових ситуацій у процесі управління;
оцінювання ефективності і результативності заходів кризового управління;
розвитку лідерських позицій в умовах відновлення сталого функціонування за принципом «краще, ніж було».
Ресурсне забезпечення дистанційного навчання:
вебплатформа для дистанційного навчання ЗУНУ https://moodle.wunu.edu.ua
сервіс для організації онлайнконференцій та відеозв’язку https://zoom.us
Контактна інформація:
E-mail: nnipu@wunu.edu.ua
тел.: +38(0352)517535, вн.13-301
Зважаючи на реалізацію програми у дистанційній формі, навчальне місце учасника програми має відповідати таким технічним вимогам:
1. Наявність камери.
2. Наявність мікрофону.
3. Наявність інтернет зв’язку із швидкістю не менше ніж 20 Мбіт/с.
Для дистанційного навчання в синхронному режимі доступ до вебкабінету відео конференції надається після реєстрації.
Категорії посад державної служби: Б В
Вимоги до учасників навчання:
Наявність ступеня бакалавра, спеціаліста або магістра
Набір на програму не розпочато.
46009, Тернопільська обл., Тернопільський р-н, Тернопільська ОТГ, м. Тернопіль, вул. Львівська, 11
Тернопільська
Київський регіональний центр підвищення кваліфікації
Київський регіональний центр підвищення кваліфікації
Київський національний університет імені Тараса...