ОПИС І МЕТА ПРОГРАМИ:
Загальна короткострокова програма спрямована на підвищення рівня загальномовної підготовки, лінгвістичної грамотності, комунікативної компетентності у слухачів, культури спілкування в професійній сфері; удосконалення знань і практичних навичок щодо використання мовних норм в усному мовленні професійного спілкування державних службовців; закріплення й поглиблення знань державної мови відповідно до норм офіційного спілкування; оволодіння психологічною теорією і практикою організації ділового спілкування.
ТРИВАЛІСТЬ ПРОГРАМИ: до трьох навчальних днів впродовж одного тижня
ОБСЯГ ПРОГРАМИ: 0,67 кредит ЄКТС
ПЕРЕЛІК ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ:
професійні знання державної мови;
комунікація і взаємодія
ФОРМА НАВЧАННЯ: дистанційно в режимі реального часу
У результаті вивчення програми слухач повинен:
- знати норми української мови, дотримуватися їх у професійному спілкуванні; теоретичні засади комунікативної психології та риторики в публічному управлінні; алгоритм грамотної побудови моно-, діа- та полілогічного ділового мовлення; мовних засобів і способів їх передачі в процесі спілкування, під час індивідуальної бесіди й колективного обговорення проблем, у виступах перед різними аудиторіями, на переговорах, під час дебатів тощо;
- поглибити знання теоретичних і прикладних аспектів про філософські, етичні, психологічні основи й особливості ділового спілкування;
- використовувати ефективні способи вирішення конфліктних ситуацій за допомогою мовних засобів впливу;
підвищити професійні мовленнєві компетентності; досконало володіти технікою мовлення.
ЗМІСТ ПРОГРАМИ:
Тема 1. Культура ділового спілкування як основа успішної комунікації.
Тема 2. Культура презентації монологічного ділового мовлення.
Тема 3. Діалог як демократичний інструмент професійної діяльності державного службовця.
Тема 4. Культура ведення ділового полілогу.
Тема 5. Мовно-психологічні засади сучасної ділової комунікації .
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
знання:
- теоретичних і прикладних аспектів про філософські, етичні, психологічні основи й особливості ділового спілкування, його норми й правила, шляхи їх застосування в державній службі;
теоретичних засад комунікативної психології, риторики в публічному управлінні;
- алгоритму грамотної побудови моно-, діа- та полілогічного ділового мовлення;
- мовних засобів і способів їх передачі в процесі спілкування, під час індивідуальної бесіди й колективного обговорення проблем, у виступах перед різними аудиторіями, на переговорах, під час дебатів тощо;
- ефективних способів вирішення конфліктних ситуацій за допомогою мовних засобів впливу.
уміння:
- «читати» вербальні й невербальні індикатори психологічного стану особистості;
- аналізувати конкретні ситуаціі та мовні засоби, розпізнаючи типи людей, рівень їхньої моральності, індивідуальні особливості, що виявляються під час ділової комунікації;
- долати комунікативні бар’єри у спілкуванні;
- ефективно говорити і слухати під час ділової комунікації;
- протистояти маніпулюванню в діловому спілкуванні, використовуючи мовні засоби впливу;
- володіти методами підготовки та проведення ділових переговорів;
- створювати системи комунікацій, що відповідають кризовим ситуаціям, долати опір підлеглих у кризових ситуаціях.
навички:
- використання в практичних ситуаціях засобів сучасної української літературної мови залежно від умов спілкування, мети та змісту мовлення;
- володіння вербальними й невербальними засобами спілкування з метою ефективної передачі інформації співрозмовнику;
- ефективного застосовування обраних мовних засобів під час індивідуальної бесіди й колективного обговорення проблем, у виступах перед різними аудиторіями, на переговорах, під час дебатів тощо;
- професійного спілкування державною мовою, із дотриманням вимог мовленнєвого етикету.
Оцінювання результатів навчання здійснюється за такими складовими:
відвідування занять (дистанційно в синхронному режимі) – 30%;
підсумковий контроль (у формі тестування) – 70%.
Документ про підвищення кваліфікації видається за умови набрання учасником професійного навчання не менше ніж 75 %, обрахованих з урахуванням питомої ваги кожного із критеріїв оцінювання.
Підсумковий контроль проводиться у формі тестування, складається із 40 запитань з трьома варіантами відповіді, оцінювання результату засвоєння учасниками професійного навчання матеріалу за відповідною спеціальною короткостроковою програмою «Комунікація в публічному управлінні (мовно-психологічний аспект)» відбувається шляхом комп’ютерного тестування. До нього входять запитання з усіх тем означеної програми.
Для успішного проходження навчання Вам необхідно:
Подати заявку на Порталі управління знаннями.
Звертаємо Вашу увагу, що Портал управління знаннями приймає заявки в обмеженій кількості в залежності від наявності вільних місць.
Перед реєстрацією перевірте актуальність даних у Вашому особистому кабінеті (назва установи, посада, номер телефону, електронна адреса).
Реєстрація на програму закінчується за 2 (два) робочих дні до дати початку навчання.
Контактні номери телефонів: +3 (068) 17-17-433; (044) 357 50 04
Електронна пошта: ukrainska_movavcpk@ukr.net
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
вулиця Миколи Шепелєва, будинок 3а
Київська
Рівненський регіональний центр підвищення кваліфікації
Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпровський...
Київський національний університет імені Тараса...