КОМУНІКАЦІЯ В ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ (МОВНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ)

Комунікація в публічному управлінні (мовно-психологічний аспект)

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Безкоштовно
Погоджено з НАДС - № 118-25
Напрям:
  • Удосконалення рівня володіння державною мовою
Компетентності:
  • Комунікація та взаємодія
  • Професійні знання

Опис програми:

ОПИС І МЕТА ПРОГРАМИ:

Загальна короткострокова програма спрямована на підвищення рівня загальномовної підготовки, лінгвістичної грамотності, комунікативної компетентності у слухачів, культури спілкування в професійній сфері; удосконалення знань і практичних навичок щодо використання мовних норм в усному мовленні професійного спілкування державних службовців; закріплення й поглиблення знань державної мови відповідно до норм офіційного спілкування; оволодіння психологічною теорією і практикою організації ділового спілкування.

ТРИВАЛІСТЬ ПРОГРАМИ: до трьох навчальних днів впродовж одного тижня 

ОБСЯГ ПРОГРАМИ: 0,67 кредит ЄКТС

ПЕРЕЛІК ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ:

професійні знання державної мови;
 комунікація і взаємодія

ФОРМА НАВЧАННЯ:  дистанційно в режимі реального часу

       У результаті вивчення програми слухач повинен:

-       знати норми української мови, дотримуватися їх у професійному спілкуванні; теоретичні засади комунікативної психології та риторики в публічному управлінні; алгоритм грамотної побудови моно-, діа- та полілогічного ділового мовлення; мовних засобів і способів їх передачі в процесі спілкування, під час індивідуальної бесіди й колективного обговорення проблем, у виступах перед різними аудиторіями, на переговорах, під час дебатів тощо;

-       поглибити знання теоретичних і прикладних аспектів про філософські, етичні, психологічні основи й особливості ділового спілкування;

-       використовувати ефективні способи вирішення конфліктних ситуацій за допомогою мовних засобів впливу;

підвищити професійні мовленнєві компетентності; досконало володіти технікою мовлення.

 

ЗМІСТ ПРОГРАМИ:

Тема 1. Культура ділового спілкування як основа успішної комунікації.

Тема 2. Культура презентації монологічного ділового мовлення.

Тема 3. Діалог як демократичний інструмент професійної діяльності державного службовця.

Тема 4. Культура ведення ділового полілогу.

Тема 5. Мовно-психологічні засади сучасної ділової комунікації .

Додаткова інформація:

Для успішного проходження навчання Вам необхідно:

Подати заявку на Порталі управління знаннями.

Звертаємо Вашу увагу, що Портал управління знаннями приймає заявки в обмеженій кількості в залежності від наявності вільних місць. 
Перед  реєстрацією перевірте актуальність даних у Вашому особистому кабінеті (назва установи, посада, номер телефону, електронна адреса).
Реєстрація на програму закінчується за 2 (два) робочих дні до дати початку навчання.



Контактні номери телефонів: +3 (068) 17-17-433; (044) 357 50 04

Електронна пошта:  ukrainska_movavcpk@ukr.net


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 0.67

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

вулиця Миколи Шепелєва , будинок 3а

Київська

Інші програми за цим напрямом