Загальна мета:
Підвищення рівня теоретичних та практичних компетентностей державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування з питань налагодження комунікативних зв’язків та взаємодії з метою оптимізації управлінських процедур, впровадження змін та прийняття управлінських рішень в умовах мінливості та ситуаційної невизначеності.
Цільова група: державні службовці, які займають посади державної служби категорій «Б» та «В», посадові особи місцевого самоврядування, які займають посади, віднесені до IV-VII категорій посад.
Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:
- комунікація та взаємодія;
- командна робота та взаємодія;
- виконання на високому рівні поставлених завдань
Перелік тем:
Тема 1. Види комунікацій і комунікативних зв’язків у публічному управлінні.
Тема 2. Комунікативні конфлікти та їх наслідки, забезпечення безконфліктних комунікацій в публічних інституціях.
Тема 3. Роль комунікації у прийнятті управлінських рішень в умовах мінливості та ситуаційної невизначеності.
Тема 4. Мистецтво ведення переговорів як складова комунікативної компетентності публічних службовців.
Тема 5. Основні правила переконання (аргументації).
Очікувані результати навчання:
знання:
- природи, змісту, функцій, видів, форм та інструментів комунікативних технологій в публічній сфері;
- комунікативних бар’єрів, способів їх подолання та засобів налагодження ефективної комунікативної взаємодії;
- аналітичних інструментів та технологій управління комунікаціями та взаємодіями в публічному управлінні;
- ролі комунікацій у впровадженні змін та прийнятті управлінських рішень в умовах мінливості та ситуаційної невизначеності
уміння:
- аналізувати та оцінювати державну комунікативну політику;
- розробляти та організовувати систему комунікацій і взаємовідносин між органами публічної влади і громадянським суспільством у ході реалізації управлінських рішень;
- забезпечувати безконфліктне управління змінами в органах влади через вміле комунікаційне супроводження;
- застосовувати сучасні методи прийняття управлінських рішень в умовах мінливого середовища
навички:
- застосування спеціальних заходів щодо підвищення ефективності міжособистісних та організаційних комунікацій;
- організації у публічних інституціях ефективних систем зворотного зв’язку;
- прийняття управлінських рішень в умовах невизначеності;
- організації ефективних комунікацій в умовах криз та надзвичайних ситуацій
Шановні слухачі! Програма платна, за кошти фізичних та юридичних осіб. Обов’язково ознайомтеся з додатковою інформацією за посиланням:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf06UQHsybVeD-U-Y4S5IkhUpWFvEXRFKR7jrMPRbiTrzt3Mg/viewform?usp=header
Тел..: 096-47-62-543 (Ірина)
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
Львівська
Сумський регіональний центр підвищення кваліфікації
Полтавський регіональний центр підвищення кваліфікації
Херсонський регіональний центр підвищення кваліфікації