КОМУНІКАЦІЯ ТА ВЗАЄМОДІЯ В ОРГАНАХ ПУБЛІЧНОЇ ВЛАДИ

Комунікація та взаємодія в органах публічної влади

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Iнші умови
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - Наказ НАДС від 31 січня 2025 року № 14-25
Напрям:
  • Комунікація та взаємодія
Компетентності:
  • Виконання на високому рівні поставлених завдань
  • Командна робота та взаємодія
  • Комунікація та взаємодія

Опис програми:

Загальна мета:

Підвищення рівня теоретичних та практичних компетентностей державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування з питань налагодження комунікативних зв’язків та взаємодії з метою оптимізації управлінських процедур, впровадження змін та прийняття управлінських рішень в умовах мінливості та ситуаційної невизначеності.

 

Цільова група: державні службовці, які займають посади державної служби категорій «Б» та «В», посадові особи місцевого самоврядування, які займають посади, віднесені до IV-VII категорій посад.

 

Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:

-          комунікація та взаємодія;

-          командна робота та взаємодія;

-          виконання на високому рівні поставлених завдань

Перелік тем:

Тема 1. Види комунікацій і комунікативних зв’язків у публічному управлінні.

Тема 2. Комунікативні конфлікти та їх наслідки, забезпечення безконфліктних комунікацій в публічних інституціях.

Тема 3. Роль комунікації у прийнятті управлінських рішень в умовах мінливості та ситуаційної невизначеності.

Тема 4. Мистецтво ведення переговорів як складова комунікативної компетентності публічних службовців.

Тема 5. Основні правила переконання (аргументації).

Очікувані результати навчання:

знання: 

-          природи, змісту, функцій, видів, форм та інструментів комунікативних технологій в публічній сфері;

-          комунікативних бар’єрів, способів їх подолання та засобів налагодження ефективної комунікативної взаємодії;

-          аналітичних інструментів та технологій управління комунікаціями та взаємодіями в публічному управлінні;

-          ролі комунікацій у впровадженні змін та прийнятті управлінських рішень в умовах мінливості та ситуаційної невизначеності 

уміння: 

-          аналізувати та оцінювати державну комунікативну політику;

-          розробляти та організовувати систему комунікацій і  взаємовідносин між органами публічної влади і громадянським суспільством у ході реалізації управлінських рішень;

-          забезпечувати безконфліктне управління змінами в органах влади через вміле комунікаційне супроводження;

-          застосовувати сучасні методи прийняття управлінських рішень в умовах мінливого середовища

 

навички: 

-          застосування спеціальних заходів щодо підвищення ефективності міжособистісних та організаційних комунікацій;

-          організації у публічних інституціях ефективних систем зворотного зв’язку;

-          прийняття управлінських рішень в умовах невизначеності;

-          організації ефективних комунікацій в умовах криз та надзвичайних ситуацій

Додаткова інформація:

Шановні слухачі! Програма платна, за кошти фізичних та юридичних осіб. Обов’язково ознайомтеся з додатковою інформацією за посиланням: 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf06UQHsybVeD-U-Y4S5IkhUpWFvEXRFKR7jrMPRbiTrzt3Mg/viewform?usp=header

 

 Тел..: 096-47-62-543 (Ірина)

 


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 0.67

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

Львівська

Інші програми за цим напрямом