Мета програми: розвиток теоретичних знань, набуття додаткових практичних комунікативних навичок та вмінь у галузі ділової комунікації сфери публічного управління та взаємодії з громадськістю та іншими стейкхолдерами у процесі вироблення державної політики
Структура програми: Тема 1. Філософія взаємодії та комунікації у публічному управлінні. Тема 2. Види комунікацій і комунікативних зв’язків у публічному управлінні. Тема 3. Робота в команді: комунікації та взаємодія. Тема 4. Взаємодія органів публічної влади з громадськістю. Тема 5. Взаємодія у процесі вироблення державної політики. Тема 6. Конфлікти в професійній діяльності посадовця. Тема 7. Моделі конструктивної поведінки в конфлікті в управлінській діяльності. Тема 8. Формування навичок стресостійкості і саморегуляції посадовця. Тема 9. Інструменти та технології комунікативних кампаній в процесі прийняття управлінських рішень. Тема 10. Культура спілкування публічних управлінців. Ділове ораторське мистецтво. Публічний виступ.
За результатами навчання слухачі отримають:
знання основ взаємодії, її типів та видів, алгоритмів взаємодії у публічному управлінні; сутності комунікації як способу соціальної взаємодії людей та їх груп; видів комунікацій та комунікаційних зв’язків у публічному управлінні; послідовності здійснення процесу комунікації та засобів підвищення його ефективності; нормативно-правових засад обігу інформації в системі публічного управління; підходів до реалізації зв’язків органів публічного управління з громадськістю та засобами масової інформації; соціально-психологічних аспектів ефективної комунікації, командної роботи та взаємодії в управлінській діяльності; сутності конфліктів, основних шляхів виявлення, профілактики та вирішення конфліктних ситуацій; форм комунікацій з громадськістю; командної взаємодії;
уміння розробляти та впроваджувати заходи щодо їх вдосконалення комунікацій у публічному управлінні; використовувати сучасні методи ділового спілкування для підвищення ефективності діяльності органів влади; проводити наради, засідання, переговори та співбесіди із застосуванням вербальних та невербальних методів спілкування; налагоджувати ділові контакти, підтримувати добрі робочі стосунки з партнерами та підлеглими; налагоджувати взаємодію із стейкхолдерами у процесі вироблення державної політики; приймати позицію іншого, долати агресію та протистояти маніпулюванню та стресу; здійснювати виявлення, профілактику та вирішення конфліктних ситуацій в професійній діяльності; працювати в команді, використовуючи ефективну комунікацію та взаємодію;
навички використання комунікативних механізмів при розробці та реалізації управлінських рішень; створення інформаційних приводів для ЗМІ з метою інформування громадськості про діяльність органу влади; визначення проблемних питань в комунікації органів влади; здійснення комунікації та взаємодії з громадськістю з метою забезпечення прозорості прийняття управлінських рішень; будування стратегії попередження конфліктних ситуацій та управління ними; здійснення аналізу державної політики за умов взаємодії та комунікації з громадськістю; ефективної командної роботи в професійній діяльності; стресостійкості і саморегуляції.
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII
Категорії керівників місцевих державних адміністрацій: Перший заступник Заступник
Набір на програму не розпочато.
майдан Свободи, 4
Харківська
Академія Радник
Сумський державний університет
Вища школа публічного управління