Загальна мета
Розвиток професійнихкомпетентностей щодоформування ціннісного ставлення до норм службової етики та дотримання загальних правил етичних норм поведінки; забезпечення позитивного іміджу та репутації публічних службовців; дотримання правил та норм ділового етикету.
Очікувані результати навчання
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
Знання
Уміння формувати та забезпечувати позитивний імідж та репутацію публічної служби
Навички дотримання загальних правил ділового етикету
ЗМІСТ ПРОГРАМИ
Тема 1. Професійна етика публічних службовців
сутність та зміст понять «етика», «професійна етика», «мораль», «цінності» та ін.
правові засади дотримання етичних норм поведінки публічних службовців;
загальні правила етичної поведінки державних службовців.
Тема 2. Імідж та репутація публічних осіб
сутність та зміст понять «імідж» та «репутація»;
якості та характеристики сучасного публічного службовця;
фактори, що позитивно та негативно впливають на імідж посадової особи.
Тема 3. Норми професійної етики керівника
якості поведінки керівника (за результатами досліджень);
етичні стандарти сучасного керівника;
стилі керівництва.
Тема 4. Діловий етикет
принципи та правила ділового етикету;
особливості ділового етикету різних країн;
стилі дрескоду; мережевий етикет.
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
вул. Європейська,49
Полтавська
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет