ДІАЛОГ ЯК ПІДХІД ДО ВИРІШЕННЯ ЧУТЛИВИХ ПИТАНЬ, РОЗВ’ЯЗАННЯ КОНФЛІКТІВ

Діалог як підхід до вирішення чутливих питань, розв’язання конфліктів

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Місцевий бюджет
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - Наказ НАДС від 29 серпня 2024 р. № 129-24
Напрям:
  • Діалог як підхід до вирішення чутливих питань, розв’язання конфліктів
Компетентності:
  • Комунікація та взаємодія
  • Професійні знання

Опис програми:

Мета програми: підвищення рівня обізнаності державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування щодо дієвих способів запобігання та ефективного вирішення конфліктних ситуацій, формування практичних навичок розв’язання конфліктів шляхом конструктивного діалогу.

 

Структура програми

Тема 1. Конфлікти в публічному управлінні України: особливості та види. Поведінка державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування у конфліктних ситуаціях.

Тема 2. Запобігання ескалації та способи розв’язання конфліктів.

Поточний контроль (тестування).

Тема 3. Діалог як підхід до запобігання виникненню та розв’язання колективних трудових спорів (конфліктів).

Тема 4. Діалогічне лідерство в управлінні конфліктами як важливий інструмент ефективних комунікацій та співробітництва в команді.

Очікувані результати навчання

За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:

знання:

  • основних причин виникнення конфліктів;
  • передумов виникнення конфліктів;
  • особливостей конфліктів у публічному управлінні;
  • дієвих способів щодо врегулювання конфліктів;
  • психологічних основ завершення та вирішення (розв’язання) конфліктів;
  • значення діалогу в запобіганні виникненню та розв’язанні колективних трудових спорів (конфліктів);
  • ролі діалогічного лідерства в управлінні конфліктами.

уміння:

  • аналізувати причини виникнення конфліктів;
  • правильно обирати стилі поведінки під час конфліктів;
  • застосовувати різні прийоми для попередження конфліктів;
  • застосовувати різні способи розв'язання конфліктів;
  • застосовувати діалог як інструмент попередження та вирішення трудових спорів (конфліктів);
  • застосовувати основні принципи діалогічного лідерства для вирішення конфліктів та підвищення рівня співробітництва в команді.

навички:

  • запобігання конфліктним ситуаціям;
  • ефективного врегулювання конфліктів шляхом конструктивного діалогу.

Додаткова інформація:

Навчання фінансується з місцевого бюджету та призначене для публічних службовців Черкаської області.

 

План-графік, розклади підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування розміщені на сайті https://www.centerpk.ck.ua


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 0.33

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

м. Черкаси вул. Байди Вишневецького, 17

Черкаська

Інші програми за цим напрямом