Загальна мета програми:
Формування фахових компетенцій у сфері стратегічних комунікацій державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, які є необхідні для забезпечення ефективного публічного управління та адміністрування та взаємодії з громадянським суспільством.
Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:
професійні знання у галузі комунікативної діяльності;
знання нормативно-правових основ комунікативної діяльності;
вміння працювати з інформацією;
комунікація та взаємодія;
командна робота та взаємодія;
професійні знання інструментів та технологій стратегічних та кризових комунікацій;
цифрова грамотність.
Структура програми:
Тема 1. Стратегічні комунікації. Базові засади стратегічних комунікацій у публічному управлінні
Тема 2. Інструменти та технології здійснення стратегічних комунікацій
Тема 3. Комунікативна взаємодія з цільовими аудиторіями
Тема 4. Стратегічне управління кризовими комунікаціями
Тема 5. Інформаційно-комунікативна політика Європейського Союзу
Тема 6. Особливості стратегічних комунікацій на цифрових платформах
Очікувані результати навчання:
знання:
основних засад, напрямів, сфер реалізації комунікативної діяльності в публічному управлінні й адмініструванні;
інструментів і технологій стратегічних комунікацій, їх принципів та взаємодії в системі органів місцевого самоврядування, публічному управлінні та інститутів громадянського суспільства;
функціональної спрямованості методів та інструментів комунікативної взаємодії органів публічного управління й місцевого самоврядування та інститутами громадянського суспільства;
засад комунікативної політики ЄС.
уміння:
здійснення зв’язків із громадськістю з метою забезпечення прозорості прийняття управлінських рішень за допомогою засобів масової інформації;
розробляти та реалізовувати стратегічні комунікаційні документи та організовувати комунікаційний процес з усіма заінтересованими сторонам;
представляти органи публічного управління у відносинах з органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями, підприємствами, установами і організаціями незалежно від форм власності, громадянами;
здійснювати ефективну комунікацію, аргументувати свою позицію, використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у сфері публічного управління та адміністрування на засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
навички:
застосовувати набуті знання і вміння у практичній діяльності;
організації інформаційно-аналітичного забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій;
прийняття обґрунтованих комунікаційних рішень з урахуванням питань європейської інтеграції та комунікативної політики ЄС.
Ресурсне забезпечення дистанційного навчання:
вебплатформа для дистанційного навчання ЗУНУ https://moodle.wunu.edu.ua
сервіс для організації онлайнконференцій та відеозв’язку https://zoom.us
Контактна інформація:
E-mail: nnipu@wunu.edu.ua
тел.: +38(0352)517535, вн.13-301
Зважаючи на реалізацію програми у дистанційній формі, навчальне місце учасника програми має відповідати таким технічним вимогам:
1. Наявність камери.
2. Наявність мікрофону.
3. Наявність інтернет зв’язку із швидкістю не менше ніж 20 Мбіт/с.
Для дистанційного навчання в синхронному режимі доступ до вебкабінету відео конференції надається після реєстрації.
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: III IV V VI VII
Вимоги до учасників навчання:
наявність ступеня бакалавра, спеціаліста або магістра
Набір на програму не розпочато.
46009, Тернопільська обл., Тернопільський р-н, Тернопільська ОТГ, м. Тернопіль, вул. Львівська, 11
Тернопільська
Рівненський регіональний центр підвищення кваліфікації
Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпровський...
Київський національний університет імені Тараса...