АНГЛІЙСЬКА МОВА ДЛЯ ПУБЛІЧНОЇ СЛУЖБИ

АНГЛІЙСЬКА МОВА ДЛЯ ПУБЛІЧНОЇ СЛУЖБИ

Загальна професійна (сертифікатна) програма
Джерело фінансування - Місцевий бюджет
Форма навчання - Очна (денна)
Напрям:
  • удосконалення рівня володіння іноземною мовою, яка є офіційною мовою Ради Європи
Компетентності:
  • Комунікація та взаємодія
  • Професійні знання

Опис програми:

1. Загальна інформація

Назва програми

Англійська мова для публічної служби

Шифр програми

ЗП/2020/012

Тип програми за змістом 

загальна  професійна (сертифікатна)

програма підвищення кваліфікації

Відомості про акредитацію для загальної професійної (сертифікатної) програми

 

Форма навчання 

очна (денна)

Цільова група

працівники органів державної влади (категорії «Б» та «В»), органів місцевого самоврядування
(V – VII категорії), на яких покладені обов'язки щодо питань європейської та євроатлантичної інтеграції

Передумови навчання за програмою

знання англійської мови на рівні А2
(
Pre-Intermediate)

Найменування замовника освітніх послуг у сфері професійного навчання за програмою

Чернігівська обласна державна адміністрація та

Чернігівська обласна рада

Найменування партнера (партнерів) програми

Обсяг програми

обсяг програми – 3,6 кредити ЄКТС

 

Тривалість програми та організація  навчання

20 днів:

І сесія – 10 днів

ІІ сесія – 10 днів

Перерва між сесіями може бути від 1 до 7 місяців

Мова викладання

 англійська, українська

Напрям(и) підвищення кваліфікації, який (які) охоплює програма

підвищення кваліфікації з іноземних мов (англійська мова)

Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму

професійні знання;

знання іноземної (англійської) мови професійного спрямування;

комунікація та взаємодія

Укладач(і) програми 

Казіміров Дмитро Вікторович, начальник навчально-методичного відділу Центру; кандидат історичних наук, dvk_dm@ukr.net

2. Загальна мета

Оновлення та поглиблення учасниками навчання теоретичних і практичних знань англійської мови, їх застосування у професійній діяльності, спілкуванні у професійному середовищі на міжнародному рівні, пов’язаному з виконанням завдань з реалізації державної політики у сфері європейської та євроатлантичної інтеграції.

3. Очікувані результати навчання

За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:

знання

основних правил граматики та синтаксису англійської мови;

лексичного мінімуму фахового спрямування;

принципів правильної побудови речень;

правильної вимови слів;

граматичних та лексичних особливостей мови, необхідних для комунікації у професійній діяльності

уміння

працювати з оригінальною фаховою літературою (читання та розуміння текстів, статей, доповідей, інформаційних довідок тощо);

підготувати самопрезентацію, презентації, доповіді, виступи та інші види монологічної комунікації іноземною мовою;

вести бесіду, дискусію, переговори, ставити запитання, давати відповіді на запитання іноземною мовою;

писати професійні тексти та ділові листи, розуміючи мовні міжкультурні особливості

навички

використання Інтернет-ресурсів та бібліотек для вивчення англійської мови;

розуміння на слух зміст довготривалих професійно спрямованих автентичних текстів;

застосовування лексику тем у реальних ситуаціях;

написання резюме, приватних та офіційних листів;

переклад англомовних професійних тексти на українську мову, користуючись словником

4. Викладання та навчання (методи навчання, форми проведення навчальних занять)

Навчання проходить у формі практичних занять. Здійснюється демонстрація навчального матеріалу у вигляді відеопрезентації, читання або прослуховування автентичних англомовних текстів. Подальше засвоєння матеріалу здійснюється шляхом читання, аудіювання, спілкування та письма. Також застосовується розв'язання ситуаційних завдань (групова робота). Програмою навчання передбачено використання інтегрованого підходу: всі методи, форми, прийоми та режими роботи взаємопов’язані, використовуються спільно і комплексно.

5. Ресурсне забезпечення дистанційного навчання

Назви вебплатформи, вебсайту, електронної системи навчання, через які здійснюватиметься таке навчання, посилання (вебадреса)

-

Назва дистанційного курсу (модуля)

-

6. Оцінювання і форми поточного, підсумкового контролю

Критерії оцінювання та їх питома вага у підсумковій оцінці (%)

 

Відвідування занять – 20%

Опрацювання обов’язкової літератури інформаційних та інших матеріалів (читання) – 5%

Поточний контроль (тричі) – 45%

Підсумковий контроль – 30%

Документ про підвищення кваліфікації видається за умови набрання учасником професійного навчання не менше ніж 75 %>, обрахованих з урахуванням питомої ваги кожного із критеріїв оцінювання.

Форма та періодичність поточного контролю

тестування та розв’язання ситуаційних завдань після кожного модулю

Форма підсумкового контролю

письмове тестування, підготовка есе, розв’язання ситуаційних завдань в письмовій та усній формі


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 3.6

Набір на програму не розпочато.

Провайдер
Місце проведення навчання

проспект Миру, буд. 43, місто ЧЕРНІГІВ, 14000

Чернігівська