Мета: підвищення рівня знань та компетентностей державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування щодо проблем та перспектив процесу набуття Україною членства в ЄС; формування та систематизація сучасних теоретичних і практичних навичок у сфері європейської інтеграції; поглиблення теоретичних знань щодо інституційних та правових засад функціонування ЄС.
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
знання - основних засад інтеграційних процесів в ЄС; особливостей формування, розробки та запровадження стратегії інтеграції країни до ЄС; механізму оптимізації національно-наднаціональних моделей науково-технічного співробітництва; механізмів та інструментів інтеграційних процесів України до ЄС; напрямків та етапів інтеграційних процесів в ЄС за участю України; регулювання європейських проектів Україною; абстрактного мислення, аналізу, синтезу та встановлення взаємозв’язків між явищами та процесами;
уміння - аналізувати євроінтеграційну нормативно-правову базу України; самостійно оцінювати процеси поглиблення європейської інтеграції, розширення ЄС; досліджувати правові та інституціональні виміри співробітництва України та ЄС; визначати позитивні та негативні наслідки європейського вектору співробітництва України; оцінювати завдання та результати реалізації спільних політик ЄС у різних секторах економіки; визначати та аналізувати особливості співробітництва та інтеграції України у європейське співтовариство;
навички - здатність працювати у міжнародному просторі, застосовувати управлінські навички у сфері європейської інтеграційної політики.
Викладання та навчання (методи навчання, форми проведення навчальних занять) - заняття проводяться у формі інтерактивних лекцій, практичних занять, тематичних дискусій.
Основні тематики навчання:
Тема 1. Суть, етапи та напрями розвитку європейської інтеграції
Тема 2. Політико-правові засади діяльності України до ЄС
Тема 3. Угода про асоціацію між Україною та ЄС. Проблеми та перспективи поглиблення співпраці.
Тема 4. Особливості формування євроінтеграційної інституційної системи.
Критерії оцінювання та їх питома вага у підсумковій оцінці (%)
Відвідування занять (дистанційно) – 70%; Опрацювання обов’язкової літератури, інформаційних та інших матеріалів (читання) –10%; Підсумковий контроль – 20% Документ про підвищення кваліфікації видається за умови набрання учасником професійного навчання не менше ніж 60 % за системою оцінювання ЄКТС, обрахованих з урахуванням питомої ваги кожного із критеріїв оцінювання (проходження підсумкового контролю є обов’язковим).
Форма підсумкового контролю: комп’ютерне тестування.
Контактний телефон: +38(0542)333-098, 687-782
e-mail: cpo@fpkpo.sumdu.edu.ua
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII
Вимоги до учасників навчання:
державні службовці категорії «Б» та «В»
Набір на програму не розпочато.
40007, м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2
Сумська
Сумський державний університет
Академія Радник
Кропивницький інститут державного та муніципального...