Мета програми: формування в учасників професійного навчання компетентностей, необхідних
для ефективного виконання завдань та посадових обов’язків, нівелювання
особистісних та структурних бар’єрів у сприйнятті змін в умовах модернізації
держави й проведення системних реформ.
Професійні компетентності: знання
законодавства у сфері публічного управління; професійні знання щодо
впровадження прогресивних інструментів реалізації управлінських рішень;
особистісні компетенції; прийняття
ефективних рішень щодо публічного управління.
Форма навчання: очна, змішана (очно-дистанційна).
Обсяг програми: 2,4 кредитів ЄКТС.
Структура програми:
Обов’язкові модулі програми: Модуль
1. Сучасні виклики та загрози розвитку публічного управління; Модуль 2.
Стратегічне планування в сфері публічного управління; Модуль 3. Прояви корупції
в діяльності державних службовців: запобігання та протидія; Модуль 4. Кадрові технології в системі публічної
служби як засіб реалізації кадрової політики.
Вибіркові
модулі програми: Модуль
5. Проєкти у сфері публічного управління, їх розробка та реалізація; Модуль 6. Поведінка державних
службовців в контексті управління змінами; Модуль 7. Інформаційно-комунікативна діяльність у публічному управлінні; Модуль
8. Публічні закупівлі: планування, бюджетування та підготовка тендерної
документації; Модуль 9. Соціально-психологічні аспекти діяльності державних
службовців; Модуль 10. Фандрайзинг як
метод мобілізації фінансових ресурсів для розвитку сфери публічного
управління.
Очікувані результати навчання:
знання: передумов
трансформаційних процесів вітчизняної системи публічного управління,
причинно-наслідкового характеру, специфікації розвитку публічного управління в
Україні та напрямів його вдосконалення; пріоритетних напрямків ефективної
професійної діяльності державних службовців; основних характеристик,
методології та моделей стратегічного планування; етапів
розвитку стратегічного планування та особливостей його застосування; джерела та
види інформації для кількісних та якісних методів аналізу об’єктів
стратегічного планування у сфері публічного управління; корупційних ризиків у
діяльності державних службовців, їх типології, фактори виникнення; етапів процесу
оцінювання корупційних ризиків; правил етичної поведінки державних службовців
та етичних протидій корупції; форм прояву конфлікту інтересів на державній
службі, причин і умов, що сприяють виникненню конфлікту інтересів; видів
відповідальності державних
службовців із вчинення корупційного правопорушення; форм і методів професійного
розвитку персоналу, системи критеріїв ефективного оцінювання результатів
діяльності персоналу різних категорій та рангів, технологій мотивування
персоналу в публічній службі; особливостей проєктної діяльності та форм
проєктних структур у сфері публічного управління (вибірковий модуль 5);
чинників, які сприяють і перешкоджають проведенню змін у публічній службі та готовність державних службовців до сприйняття змін (вибірковий
модуль 6); сучасних інформаційних технологій, способів і методів захисту
інформації та основних форм, структури, функцій комунікативних технологій, а
також специфіки і засад використання різних технологій у процесі організації
комунікативного простору (вибірковий модуль 7); особливостей бюджетування
публічних закупівель та фінансових ризиків у публічних закупівлях (вибірковий
модуль 8); соціально-психологічних аспектів діяльності державних службовців та техніки й
етикету їх спілкування у професійному середовищі (вибірковий модуль 9); особливостей процесу залучення коштів для фінансування
проектів за допомогою інструментів фандрайзингу (вибірковий модуль 10);
уміння: ефективно
використовувати технології стратегічного планування в сфері публічного
управління; обґрунтовувати системи
пріоритетів у стратегічному плануванні; оцінювати корупційні ризики у
діяльності державних службовців, причини, що їх породжують та умови, що їм
сприяють; реалізувати етичні норми
поведінки державного службовця у сфері ділових відносин; ефективно
реалізовувати політику держави щодо запобігання та протидії корупційним
проявам; застосовувати
різноманітні форми і методи професійного розвитку та навчання персоналу,
аналізувати ефективність існуючої системи оплати праці й розробляти рекомендації
щодо її вдосконалення; планувати
ресурсне забезпечення проєкту та обґрунтовувати доцільність та ефективність
проєкту в сфері публічного управління (вибірковий
модуль 5); здійснювати профілактику опору
державних службовців організаційним змінам (вибірковий модуль 6); використовувати
цифрові інструменти у роботі державних службовців (вибірковий модуль 7); використовувати
бюджетні кошти у сфері публічних закупівель в системі ProZorro (вибірковий
модуль 8); попереджувати конфлікти та
використовувати примирні процедури у вирішенні колективно-трудових конфліктів у
сфері публічного управління (вибірковий модуль 9); приймати
рішення щодо вибору потенційного донора в рамках фандрайзингової діяльності,
спроможності домовлятися та узгоджувати інтереси в рамках розробки проектів
розвитку(вибірковий
модуль 10);
навички: використання
SMART підходу в обґрунтуванні системи пріоритетів розвитку об’єкта
стратегічного планування; усунення виявлених корупційних ризиків, осіб,
відповідальних за їх виконання, строки та необхідні ресурси; використання
компетентнісного
підходу у забезпеченні професіоналізму персоналу публічної
служби; використання
діючих методик оцінювання діяльності персоналу, результатів щорічного оцінювання кадрів публічної служби та
способів стимулювання його діяльності; ефективного подолання бар’єрів у процесі оцінювання результатів діяльності персоналу; розробки концепції
проєкту в сфері публічного управління (вибірковий
модуль 5); підготовки творчих промо-проектів із використанням різних
комунікативних технологій, мас-медійних заходів та побудови ефективної комунікації на рівні ділових, масових,
публічних, організаційних комунікацій (вибірковий модуль 7); планування
публічних закупівель, підготовки тендерної документації та проєкту договору
(вибірковий модуль 8); здійснення профілактики та корекції професійного
вигорання державних службовців (вибірковий модуль 9); розробки та оцінювання інвестиційного проєкту,
складання документації на отримання фінансування в рамках фандрайзингової
діяльності (вибірковий
модуль 10).
Гіперпосилання на сторінку вебсайту провайдера: https://www.wunu.edu.ua/training-courses-nnipu/
Програму запроваджено: наказ ректора Західноукраїнського
національного університету від
25 лютого 2021 року № 83.
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII
Вимоги до учасників навчання:
наявність ступеня бакалавра, спеціаліста або магістра
Набір на програму не розпочато.
м.Тернопіль, вул. Львівська, 11
Тернопільська
Хмельницький регіональний центр підвищення кваліфікації...
Харківський національний економічний університет імені...
Волинський регіональний центр підвищення кваліфікації