Мета програми: формування в учасників професійного навчання компетентностей, необхідних
для ефективного виконання завдань та посадових обов’язків, нівелювання
особистісних та структурних бар’єрів у сприйнятті змін в умовах модернізації
держави й проведення системних реформ.
Професійні компетентності: знання
законодавства у сфері публічного управління; професійні знання щодо
впровадження прогресивних інструментів реалізації управлінських рішень;
особистісні компетенції; прийняття
ефективних рішень щодо публічного управління.
Форма навчання: очна, змішана (очно-дистанційна).
Обсяг програми: 2,4 кредитів ЄКТС.
Структура програми:
Обов’язкові модулі програми: Модуль
1. Сучасні виклики та загрози розвитку публічного управління; Модуль 2.
Стратегічне планування в сфері публічного управління; Модуль 3. Прояви корупції
в діяльності державних службовців: запобігання та протидія; Модуль 4. Кадрові технології в системі публічної
служби як засіб реалізації кадрової політики.
Вибіркові
модулі програми: Модуль
5. Проєкти у сфері публічного управління, їх розробка та реалізація; Модуль 6. Поведінка державних
службовців в контексті управління змінами; Модуль 7. Інформаційно-комунікативна діяльність у публічному управлінні; Модуль
8. Публічні закупівлі: планування, бюджетування та підготовка тендерної
документації; Модуль 9. Соціально-психологічні аспекти діяльності державних
службовців; Модуль 10. Фандрайзинг як
метод мобілізації фінансових ресурсів для розвитку сфери публічного
управління.
Очікувані результати навчання:
знання: передумов
трансформаційних процесів вітчизняної системи публічного управління,
причинно-наслідкового характеру, специфікації розвитку публічного управління в
Україні та напрямів його вдосконалення; пріоритетних напрямків ефективної
професійної діяльності державних службовців; основних характеристик,
методології та моделей стратегічного планування; етапів
розвитку стратегічного планування та особливостей його застосування; джерела та
види інформації для кількісних та якісних методів аналізу об’єктів
стратегічного планування у сфері публічного управління; корупційних ризиків у
діяльності державних службовців, їх типології, фактори виникнення; етапів процесу
оцінювання корупційних ризиків; правил етичної поведінки державних службовців
та етичних протидій корупції; форм прояву конфлікту інтересів на державній
службі, причин і умов, що сприяють виникненню конфлікту інтересів; видів
відповідальності державних
службовців із вчинення корупційного правопорушення; форм і методів професійного
розвитку персоналу, системи критеріїв ефективного оцінювання результатів
діяльності персоналу різних категорій та рангів, технологій мотивування
персоналу в публічній службі; особливостей проєктної діяльності та форм
проєктних структур у сфері публічного управління (вибірковий модуль 5);
чинників, які сприяють і перешкоджають проведенню змін у публічній службі та готовність державних службовців до сприйняття змін (вибірковий
модуль 6); сучасних інформаційних технологій, способів і методів захисту
інформації та основних форм, структури, функцій комунікативних технологій, а
також специфіки і засад використання різних технологій у процесі організації
комунікативного простору (вибірковий модуль 7); особливостей бюджетування
публічних закупівель та фінансових ризиків у публічних закупівлях (вибірковий
модуль 8); соціально-психологічних аспектів діяльності державних службовців та техніки й
етикету їх спілкування у професійному середовищі (вибірковий модуль 9); особливостей процесу залучення коштів для фінансування
проектів за допомогою інструментів фандрайзингу (вибірковий модуль 10);
уміння: ефективно
використовувати технології стратегічного планування в сфері публічного
управління; обґрунтовувати системи
пріоритетів у стратегічному плануванні; оцінювати корупційні ризики у
діяльності державних службовців, причини, що їх породжують та умови, що їм
сприяють; реалізувати етичні норми
поведінки державного службовця у сфері ділових відносин; ефективно
реалізовувати політику держави щодо запобігання та протидії корупційним
проявам; застосовувати
різноманітні форми і методи професійного розвитку та навчання персоналу,
аналізувати ефективність існуючої системи оплати праці й розробляти рекомендації
щодо її вдосконалення; планувати
ресурсне забезпечення проєкту та обґрунтовувати доцільність та ефективність
проєкту в сфері публічного управління (вибірковий
модуль 5); здійснювати профілактику опору
державних службовців організаційним змінам (вибірковий модуль 6); використовувати
цифрові інструменти у роботі державних службовців (вибірковий модуль 7); використовувати
бюджетні кошти у сфері публічних закупівель в системі ProZorro (вибірковий
модуль 8); попереджувати конфлікти та
використовувати примирні процедури у вирішенні колективно-трудових конфліктів у
сфері публічного управління (вибірковий модуль 9); приймати
рішення щодо вибору потенційного донора в рамках фандрайзингової діяльності,
спроможності домовлятися та узгоджувати інтереси в рамках розробки проектів
розвитку(вибірковий
модуль 10);
навички: використання
SMART підходу в обґрунтуванні системи пріоритетів розвитку об’єкта
стратегічного планування; усунення виявлених корупційних ризиків, осіб,
відповідальних за їх виконання, строки та необхідні ресурси; використання
компетентнісного
підходу у забезпеченні професіоналізму персоналу публічної
служби; використання
діючих методик оцінювання діяльності персоналу, результатів щорічного оцінювання кадрів публічної служби та
способів стимулювання його діяльності; ефективного подолання бар’єрів у процесі оцінювання результатів діяльності персоналу; розробки концепції
проєкту в сфері публічного управління (вибірковий
модуль 5); підготовки творчих промо-проектів із використанням різних
комунікативних технологій, мас-медійних заходів та побудови ефективної комунікації на рівні ділових, масових,
публічних, організаційних комунікацій (вибірковий модуль 7); планування
публічних закупівель, підготовки тендерної документації та проєкту договору
(вибірковий модуль 8); здійснення профілактики та корекції професійного
вигорання державних службовців (вибірковий модуль 9); розробки та оцінювання інвестиційного проєкту,
складання документації на отримання фінансування в рамках фандрайзингової
діяльності (вибірковий
модуль 10).
Гіперпосилання на сторінку вебсайту провайдера: https://www.wunu.edu.ua/training-courses-nnipu/
Програму запроваджено: наказ ректора Західноукраїнського
національного університету від
25 лютого 2021 року № 83.
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII
Вимоги до учасників навчання:
наявність ступеня бакалавра, спеціаліста або магістра
Набір на програму не розпочато.
м.Тернопіль, вул. Львівська, 11
Тернопільська
Маріупольський державний університет
Вища школа публічного управління
Полтавський регіональний центр підвищення кваліфікації