Мета програми: формування в учасників професійного навчання компетентностей із
впровадження реформи системи публічного управління, вироблення й реалізації
ефективних публічно-управлінських механізмів.
Професійні компетентності: знання
законодавства у сфері реформування системи публічного управління; професійні
знання щодо впровадження реформи публічного управління; особистісні
компетенції; прийняття ефективних
рішень щодо публічного управління.
Форма навчання: очна, змішана (очно-дистанційна).
Обсяг програми: 2,4 кредитів ЄКТС.
Структура програми:
Обов’язкові модулі програми: Модуль
1. Сучасні виклики та загрози розвитку публічного управління; Модуль 2.
Стратегічне планування в сфері публічного управління; Модуль 3. Прояви корупції
в діяльності державних службовців: запобігання та протидія; Модуль 4. Кадрові технології в системі публічної
служби як засіб реалізації кадрової політики.
Вибіркові
модулі програми: Модуль
5. Проєкти у сфері публічного управління, їх розробка та реалізація; Модуль 6. Поведінка державних
службовців у контексті управління змінами; Модуль 7. Інформаційно-комунікативна діяльність у публічному управлінні; Модуль
8. Публічні закупівлі: планування, бюджетування та підготовка тендерної
документації; Модуль 9. Соціально-психологічні аспекти діяльності державних
службовців; Модуль 10. Фандрайзинг
як метод мобілізації фінансових ресурсів для розвитку сфери публічного
управління.
Очікувані результати навчання:
знання: теоретичних
засад, сучасних механізмів реалізації публічної політики та методів оцінки її
результативності; теоретико-методологічних основ побудови системи публічного
управління, інституціонального забезпечення її функціонування та напрямів
реформування; сучасних підходів до формування організаційної та функціональної
структури регіонального управління в Україні та основних механізмів його
здійснення; специфіки реформування
національної моделі публічної служби відповідно до європейських принципів демократичного
врядування; засад професіоналізації публічної служби;
нормативно-правового та організаційно-функціонального забезпечення процесів
взаємодії органів влади щодо узгодженої реалізації цілей регіону та
територіальних громад; інституційної та інструментальної бази управління
ресурсами в системі публічного управління; базових
сучасних теорій змін, закономірностей розвитку процесів реалізації змін в
органі влади; інституційного забезпечення стратегічного управління та планування
розвитку територій; критеріїв якості надання публічних послуг;
концепцій, теорій, моделей та успішних практик управління якістю з метою
визначення цілей з якості, вироблення концептуальних засад політики якості
діяльності органу влади; функцій, принципів та особливостей управління
розвитком персоналу в органах влади;
уміння: аналізувати
результативність публічної політики, оцінювати глобальні рейтинги України в
реалізації публічної політики; давати власну оцінку проблем публічного
управління, аналізувати його інституціональне забезпечення та процеси
реформування; визначати завдання, цілі та пріоритети регіонального управління,
розробляти прогнози, цільові регіональні програми, стратегії та стратегічні
плани, здійснювати моніторинг регіонального розвитку; давати оцінку процесам
розвитку та реформування публічної служби,
організовувати професійний розвиток та розвивати базові передумови кар'єрного
зростання публічних службовців; використовувати технології сприяння розвитку
міжмуніципального співробітництва, публічно-приватного партнерства,
налагодження дієвої взаємодії владних структур; застосовувати спеціальні важелі
управлінського впливу для вирішення проблем управління ресурсами на
регіональному рівні; розробляти алгоритми реалізації змін в організаційній та
функціональній підсистемі діяльності органу влади; забезпечувати реалізацію
стратегічних публічно-управлінських рішень; розробляти та впроваджувати систему управління якістю в органах влади
відповідно до вимог міжнародних стандартів ISO серії 9000 та TQM,
обґрунтовувати рішення щодо підвищення ефективності її функціонування; використовувати
інструментарій для дієвого управління розвитком персоналу в органах влади;
навички: застосування інформаційно-аналітичних технологій при
аналізі публічної політики; обґрунтування
підходів до вироблення публічно-управлінських механізмів вирішення завдань
суспільного розвитку; опрацювання
нормативно-правових документів, що визначають регіональну політику;
застосування прийомів і методів прогнозування, техніки проведення моніторингу,
проєктного менеджменту, регіонального маркетингу; організації професійної
діяльності публічних службовців та стимулювання розвитку ними компетентностей
лідерства; налагодження взаємодії органів влади в питаннях узгодженого
вирішення завдань регіонального і місцевого розвитку; використання інструментарію мотивації результативного та
ефективного формування і використання ресурсів; ідентифікації проблем реалізації змін та розроблення шляхів їх
усунення відповідно до напряму своєї службової діяльності; визначення стратегічних та
операційних цілей розвитку території; формування
навичок практичного мислення та роботи в умовах підвищених вимог до якості
системи державного управління, якості публічних послуг та процесу їх надання; застосовування
різноманітних форм і методів професійного розвитку персоналу.
Гіперпосилання на сторінку вебсайту провайдера: https://www.wunu.edu.ua/training-courses-nnipu/
Програму запроваджено: наказ ректора Західноукраїнського
національного університету від
25 лютого 2021 року № 83.
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII
Вимоги до учасників навчання:
наявність ступеня бакалавра, спеціаліста або магістра
Набір на програму не розпочато.
м.Тернопіль, вул.Львівська, 11
Тернопільська
Маріупольський державний університет
Вища школа публічного управління
Полтавський регіональний центр підвищення кваліфікації