ЗАГАЛЬНА ПРОФЕСІЙНА (СЕРТИФІКАТНА) ПРОГРАМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ДЛЯ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ, ЯКІ ЗАЙМАЮТЬ ПОСАДИ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ КАТЕГОРІЇ «В» (НЕ РІДШЕ ОДНОГО РАЗУ НА ТРИ РОКИ)

Загальна професійна (сертифікатна) програма підвищення кваліфікації для державних службовців, які займають посади державної служби категорії «В» (не рідше одного разу на три роки)

Загальна професійна (сертифікатна) програма
Джерело фінансування - Місцевий бюджет
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - Наказ НАДС від 29 серпня 2024 р. № 129-24
Напрям:
  • підвищення кваліфікації державних службовців, які займають посади державної служби категорії «В» (не рідше одного разу на три роки)
Компетентності:
  • Виконання на високому рівні поставлених завдань
  • Професійні знання
  • Сприйняття змін
  • Цифрова грамотність

Опис програми:

Мета програми: підвищення рівня професійних компетентностей державних службовців, удосконалення знань, умінь і навичок, необхідних державним службовцям для ефективного вирішення завдань професійної діяльності.

Структура програми

Модуль 1. Публічне управління та адміністрування в Україні

Тема 1.1. Теорія публічного управління та адміністрування. Застосування права в державному управлінні та його принципи.

Тема 1.2. Державна політика у сфері територіальної організації влади та розвитку місцевого самоврядування. Модернізація механізмів публічного управління в контексті реформи адміністративно-територіального устрою в Україні.

Тема 1.3. Громадянське суспільство як суб’єкт публічного управління.

Поточний контроль.

Модуль 2. Актуальні питання проходження державної служби

Тема 2.1. Порядок проходження державної служби.

Тема 2.2. Професійна компетентність та професійний розвиток державного службовця.

Поточний контроль.

Модуль 3. Запобігання корупції та забезпечення доброчесності на державній службі

Тема 3.1. Запобігання та протидія корупції в органах державної влади. Забезпечення доброчесності на державній службі.

Тема 3.2. Запобігання конфлікту інтересів та можливі шляхи його врегулювання. Корупціогенні фактори у проєктах актів.

Тема 3.3. Фінансовий контроль.

Поточний контроль.

Модуль 4. Державна політика цифрового розвитку

Тема 4.1. Державна політика цифрового розвитку. Тенденції цифрової трансформації державного управління в Україні.

Тема 4.2. Цифрова грамотність державних службовців. Штучний інтелект у сфері публічного управління.

Тема 4.3. Кібербезпека і захист персональних даних в умовах цифрових трансформацій.

Поточний контроль.

Модуль 5. Ефективне виконання професійних завдань в умовах змін

Тема 5.1. Сутність та види змін у державному управлінні.

Тема 5.2. Механізми сприйняття та реалізації змін. Подолання опору змінам.

Тема 5.3. Психологічні інструменти конструктивного сприйняття змін. Формування навичок адаптації до змін.

Модуль 6. Основи особистої та професійної ефективності

Тема 6.1. Самоменеджмент та тайм-менеджмент на державній службі.

Тема 6.2. Побудова ефективних комунікацій в управлінській діяльності.

Тема 6.3. Основи емоційної саморегуляції державних службовців.

Модуль 7. Україна на шляху європейської та євроатлантичної інтеграцій

Тема 7.1. Україна в контексті розвитку сучасної цивілізації. Євроінтеграційний вектор розвитку України.

Тема 7.2. Євроатлантична інтеграція України: реалії та перспективи. Особливості співробітництва України з НАТО.

Тема 7.3. Інтеграція України в цифровий простір Європейського Союзу.

Модуль 8. Дотримання прав людини та протидія дискримінації

Тема 8.1. Принципи формування та реалізації державної політики щодо забезпечення прав і свобод осіб з інвалідністю згідно з Конвенцією ООН про права осіб  з інвалідністю.

Тема 8.2. Запобігання торгівлі людьми: соціальні аспекти вирішення проблем.

Тема 8.3. Запобігання та протидія домашньому насильству.

Тема 8.4. Дотримання прав людини та протидії дискримінації за етнічною ознакою, запобігання проявам нетерпимості.

Модуль 9. Комунікативна компетентність як основа успішної управлінської діяльності

Тема 9.1. Державна мова.

Тема 9.2. Комунікативний практикум.

Тема 9.3. Медіаграмотність та медіакультура державних службовців.

Модуль 10. Рівні права та можливості жінок і чоловіків

Тема 10.1. Гендер і рівність у забезпеченні прав людини в сучасному світі.

Тема 10.2. Забезпечення реалізації гендерної політики в Україні в контексті виконання Резолюції Ради Безпеки ООН «Жінки, мир, безпека».

Тема 10.3. Стратегії і тактики гендерно чутливої комунікації державних службовців.

Підсумковий контроль результатів навчання.

Очікувані результати навчання

За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:

знання:

  • вимог законодавчих та нормативно-правових актів, що регламентують питання проходження державної служби;
  • правових та організаційних засад запобігання корупції та забезпечення доброчесності;
  • методики подання декларацій особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, через систему електронного декларування;
  • державної політики у сфері територіальної організації влади та розвитку місцевого самоврядування;
  • державної політики цифрового розвитку;
  • заходів  кібербезпеки та захисту персональних даних в умовах цифрових трансформацій;
  • механізмів сприйняття та реалізації змін;
  • психологічних інструментів конструктивного сприйняття змін;
  • основ побудови ефективного діалогу на державній службі;
  • норм усної та писемної ділової української мови;
  • принципів впровадження інформаційно-комунікаційних процесів у державному управлінні;
  • державної політики у сфері європейської та євроатлантичної інтеграцій;
  • принципів формування та реалізації державної політики щодо дотримання прав людини та протидії дискримінації;

уміння:

  • реалізовувати завдання та вимоги законодавства про державну службу;
  • подавати декларацію шляхом заповнення визначеної форми на офіційному вебсайті Національного агентства з питань запобігання корупції;
  • використовувати сучасні комунікаційні технології та системи для інформаційного забезпечення діяльності державних службовців;
  • використовувати засоби запобігання маніпуляціям, фейкам, пропаганді у медіа;
  • визначати та застосовувати методи та інструменти конструктивного сприйняття змін;
  • використовувати принципи практичного тайм-менеджменту;
  • використовувати навички ефективного діалогу для успішної взаємодії на державній службі;
  • застосовувати механізми і сучасні інструменти щодо запобігання та  подолання порушень прав людини;
  • застосовувати комплексний гендерний підхід у професійній діяльності та повсякденному житті;

навички:

  • здійснення професійної діяльності згідно з вимогами законодавчих та нормативно-правових актів, що регулюють проходження державної служби;
  • застосовування норм чинного антикорупційного законодавства при проходженні державної служби;
  • застосовування комунікативних навичок і умінь для успішної управлінської діяльності;
  • виконання на високому рівні поставлених завдань;
  • володіння основами емоційної саморегуляції;
  • використання цифрових інструментів та платформ в управлінській діяльності;
  • впровадження інформаційно-комунікаційних процесів у державному управлінні;
  • формування навичок виявлення, запобігання та протидії дискримінації, формування культури толерантності.

Додаткова інформація:

Навчання фінансується з місцевого бюджету та призначене для публічних службовців Черкаської області.

 

План-графік, розклади підвищення кваліфікації працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування розміщені на сайті https://www.centerpk.ck.ua


Цільова група:

Категорії посад державної служби: В


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 2

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

м. Черкаси вул. Байди Вишневецького, 17

Черкаська