ЗАГАЛЬНА ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ДЛЯ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ, ЯКІ ЗАЙМАЮТЬ ПОСАДИ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ КАТЕГОРІЇ «В» (НЕ РІДШЕ ОДНОГО РАЗУ НА ТРИ РОКИ)

Загальна професійна програма підвищення кваліфікації для державних службовців, які займають посади державної служби категорії «В» (не рідше одного разу на три роки)

Загальна професійна (сертифікатна) програма
Джерело фінансування - Iнші умови
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - Наказ НАДС від 11 липня 2024 р. № 107-24
Напрям:
  • Підвищення кваліфікації державних службовців, які займають посади державної служби категорії «В» (не рідше одного разу на три роки)
Компетентності:
  • Виконання на високому рівні поставлених завдань
  • Командна робота та взаємодія
  • Сприйняття змін

Опис програми:

Мета програми - підвищення рівня професійної компетентності державних службовців, які обіймають посади державної служби категорії «В», забезпечення знаннями, формування та вдосконалення  вмінь та навичок для ефективного виконання завдань на державній службі.

 

СТРУКТУРА ПРОГРАМИ:

Обов’язкові модулі програми
 

Модуль 1. Державна служби в Україні

Тема 1.1. Інституційно-правові засади державної служби в Україні

Тема 1.2. Професіоналізм публічного службовця

Тема 1.3. Організація діяльності державного службовця

Тема 1.4. Доброчесність державного службовця як необхідний елемент протидії корупції та розбудови демократичного суспільства

Поточний контроль

 

Модуль 2. Державна економічна та регіональна політика

Тема 2.1. Фінансово-економічна політика

Тема 2.2. Регіональний розвиток на засадах децентралізації

Тема 2.3. Інвестиційно-інноваційна діяльність. Регіональний аспект

 

Модуль 3. Соціально-психологічні аспекти діяльності державного службовця

Тема 3.1. Способи протидії стресам та емоційному вигоранню на державній службі

Тема 3.2. Психологічна безпека як ознака продуктивних команд

Тема 3.3. Емоційний інтелект, емпатія та безконфліктна комунікація

 

Модуль 4. Українська мова для професійного та особистісного зростання

Тема 4.1. Українська для кар’єри: як розвиток мовних навичок впливає на професійний ріст

Тема 4.2. Сучасний український правопис

Тема 4.3. Ділова українська мова

Тема 4.4. Документування управлінської діяльності

Поточний контроль

 

Модуль 5.  Державна політика цифрового розвитку 

Тема 5.1. Цифрова грамотність

Тема 5.2. Інструменти Google у професійній діяльності

Тема 5.3. Доступ до публічної інформації в умовах цифровізації

Тема 5.4. Загальна адміністративна процедура

 

Модуль 6. Політика недискримінації, гендерної рівності та безбар’єрності як філософія суспільства без обмежень

Тема 6.1. Реалізація гендерної політики в Україні

Тема 6.2. Гендерно орієнтоване бюджетування

Тема 6.3. Просторова, інформаційна та цифрова доступність

Тема 6.4. Подолання бар’єрів у ставленні, стереотипів та упереджень щодо різних суспільних груп

 

Вибіркові модулі програми

Модуль 7. Медіація та діалог як ефективні способи вирішення конфліктів

Тема 7.1. Формування навичок безконфліктного спілкування – шлях до ефективної професійної діяльності

Тема 7.2. Медіація як дієвий метод попередження та вирішення конфлікту

Тема 7.3. Теоретико-правові та законодавчі характеристики поняття «соціальний діалог» під кутом зору відповідності сучасним тенденціям розвитку трудо-правової доктрини

Тема 7.4. Вирішення трудових спорів в Україні

 

Модуль 8.  Патріотизм як вагомий чинник розвитку державності

Тема 8.1. Патріотизм і національна свідомість державного службовця

Тема 8.2. Формування ідентичності України впродовж історичного розвитку

Тема 8.3. Волонтерський рух в Україні

 

Модуль 9. Імплементація європейських стандартів  у вітчизняну практику державного управління

Тема 9.1. Європейська та євроатлантична інтеграція України

Тема 9.2. Інструменти співпраці з ЄС задля місцевого та регіонального економічного розвитку

Тема 9.3. Сталий розвиток України, її відбудова та відновлення

Тема 9.4. Правові аспекти співпраці України і Європейського Союзу у сфері охорони довкілля

 

 

Підсумковий контроль результатів навчання

 

 

Очікувані результати:

Знання:

  • особливостей організації діяльності державної служби та основних принципів її функціонування;
  • етичних стандартів та обов'язків державних службовців;
  • нормативно-правових аспектів державної економічної політики;
  • основних напрямів економічної політики та інструментів, що використовуються для місцевого економічного розвитку:
  • законодавства України з питань цифрового розвитку та принципів державної політики цифрового розвитку;
  • сутності емоційного інтелекту та емпатії в комунікації;
  • впливу морально-етичних заходів на процес розбудови доброчесності в суспільстві;
  • правового регулювання в галузі охорони довкілля та впровадження європейських норм українським законодавством;
  • загальної адміністративної процедури та її ролі у взаємодії держави з громадянами та бізнесом;
  • гендерної рівності та реалізації гендерної політики;
  • сучасних способів підвищення ефективності впровадження гендерних підходів у професійну діяльність;
  • інституційних механізмів подолання проблеми гендерної дискримінації в Україні;
  • загальних вимог до відбору лексики у професійному мовленні;
  • базових елементів та факторів медіаційного процесу (вибірковий модуль);
  • основних технік та інструментів, що застосовуються в медіації (вибірковий модуль);
  • нормативно-інституціональних аспектів євроінтеграції та адаптації законодавства до стандартів Європейського Союзу (вибірковий модуль);
  • правових засад волонтерської діяльності (вибірковий модуль);

 

Вміння:

  • організовувати діяльність на робочому місці;
  • визначати перспективні напрямки цифрових трансформацій в системі державної служби України;
  • розуміти роль та стадії розвитку команди в організації;
  • розвивати емоційний інтелект та співпереживання;
  • використовувати фінансові інструменти для міжнародних проєктів;
  • застосовувати нові правописні норми в професійній діяльності;
  • ефективно реалізовувати політику держави щодо гендерної рівності державній службі шляхом дотримання та виконання відповідних положень нормативно-правових документів українського законодавства 
  • визначати чинники та шляхи формування національної свідомості (вибірковий модуль);
  • вирішувати трудові спори у визначеному законодавством порядку (вибірковий модуль);
  • використовувати техніки та методи медіації для вирішення проблем у взаємодії з опонентами (вибірковий модуль);
  • застосовувати принципи патріотизму в діяльності державного службовця (вибірковий модуль);

 

Навички:

  • планування та розвитку професійної кар'єри державного службовця;
  • "м'які" навички та соціально-психологічні компетенції;
  • адміністративних послуг в діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування;
  • підготовки та заповнення проєктних заявок та роботи з грантами;
  • декларування та відповідального ставлення до питань корупції;
  • керування ментальним здоров'ям та створення безпечного робочого середовища;
  • безконфліктної комунікації та побудови позитивних взаємин у колективі;
  • використання онлайн-платформ цифрової грамотності та впровадження цифрової трансформації у сфері державної служби;
  • забезпечення персональної безпеки та захисту даних та пристроїв у цифровому середовищі;
  • організації та управління волонтерськими проєктами;
  • проведення гендерної експертизи законодавства та гендерного аналізу професійної сфери діяльності;
  • створення безбар’єрного середовища;
  • практичного застосування правил української правописної системи та ведення ділової документації в професійній діяльності;
  • впровадження стратегій сталого розвитку та відновлення громад (вибірковий модуль);
  • посередництва під час діалогу та медіації (вибірковий модуль);

Додаткова інформація:

Програмне забезпечення і устаткування: Google Meet, веб-камера, мікрофон, музичні колонки або навушники.

Навчання платне та здійснюється за кошти юридичних та фізичних осіб. 

За більш детальною інформацією звертайтесь за телефоном: 0978236709, або на e-mail: hrabar_andrii@ukr.net


Цільова група:

Категорії посад державної служби: В


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 2

Набір на програму не розпочато.