АКТУАЛІЗАЦІЯ КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У ВЗАЄМОДІЇ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ

Актуалізація комунікативних компетентностей у взаємодії державних службовців

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Безкоштовно
Форма навчання - Очна (денна)
Погоджено з НАДС - наказ НАДС від 21 вересня 2021 р. № 149-21
Напрям:
  • Комунікація та взаємодія
Компетентності:
  • Командна робота та взаємодія
  • Комунікація та взаємодія
  • Лідерство

Опис програми:

Мета програми: актуалізація комунікативних компетенцій та форм професійної взаємодії у державних службовців; адаптація професійних здібностей, які забезпечують ефективну комунікацію та управління на державній службі.

Структура програми: 

Тема 1. Взаємодія та комунікація у діловій сфері

  • Сучасні зарубіжні теорії комунікацій та комунікативної діяльності.
  • Зміст і сутність комунікативної діяльності.
  • Розвиток системи комунікацій на державній службі в Україні.

Тема 2. Способи формування комунікативних особистісних якостей державного службовця

  • Комунікація як функція управління, інтеграції. Учасники управлінсько-комунікативного процесу.
  • Основи спільної діяльності та взаємодії. Взаємодія та взаємне сприйняття між учасниками спільної діяльності.
  • Комунікативний потенціал учасників спільної діяльності та взаємодії на державній службі.

Тема 3. Взаємодія та її форми на державній службі

  • Ваємодія та організація спільних дій у середовищі державних службовців.
  • Взаємодія як провідний фактор у регуляції співпраці у сфері державної служби.
  • Основні форми взаємодії: міжгрупова взаємодія, взаємовідносини, спілкування.
  • Конкуренція та вплив її на взаємодію у середовищі державних службовців.

Тема 4. Актуалізація комунікативних форм взаємодії у середовищі державних службовців

  • Комунікаційний процес. Типологія комунікацій.
  • Соціальні функції комунікацій. Управління комунікаційними процесами.
  • Суб’єкти політико-владної комунікації. Особливості комунікацій на державній службі.
  • Критерії ефективної комунікації та успіху в середовищі державних службовців.

Тема 5. Способи формування лідерсько-управлінської взаємодії та комунікації на державній службі

  • Лідерство та лідерський потенціал у формуванні взаємодії та комунікації на державній службі.
  • Форми лідерсько-управлінської взаємодії. Способи ефективної взаємодії та комунікації між керівниками та підлеглими.
  • Організація взаємної кооперації та солідаризму у колективі у процесі результативної діяльності на державній службі.

Тема 6. Ефективні механізми взаємодії у сфері державної служби

  • Стратегічне планування взаємодії на державній службі. Допоміжні функції системи стратегічних комунікацій.
  • Ефективні форми взаємодії у сфері державних службовців у трансформаційних умовах.
  • Підвищення ефективності взаємовідносин між державними органами влади і громадськістю на загальнодержавному та місцевому рівнях.

Очікувані результати навчання: 

1. Знання:

  • складових особистої ефективної взаємодії;
  • основних відмінностей між комунікацією, взаємодією та спілкуванням на державній службі;
  • техніки та прийомів ефективної управлінської комунікації;
  • методик аргументованого переконання;
  • сутнісних засад емоційної взаємодії;
  • засад ефективного командоутворення, ролі в команді.

2. Уміння:

  • застосовувати організаційно-правові механізми державної антикорупційної політики у повсякденній службовій діяльності;
  • організовувати заходи щодо недопущення виникнення корупції в ході професійної діяльності, виявлення фактів корупційних діянь, усунення наслідків правопорушень, пов'язаних з корупцією;
  • виявляти та застосовувати дієві способи врегулювання потенційного та реального конфлікту інтересів в конкретних ситуаціях.

3. Навички:

  • розвивати особистісний комунікативний потенціал, що детермінується змінами;
  • використовувати ефективні методи виходу зі стресових, конфліктних ситуацій, управляти власними емоціями та будувати емоційний резонанс;
  • застосовувати на практиці принципи ініціативності, відповідальності, служіння людям;
  • забезпечувати ефективну взаємодію, розподіл ролей у колективі та підвищувати ефективність командної роботи.
     

Додаткова інформація:

За детальною інформацією звертайтесь за телефоном:

067-411-07-40, 067-963-96-27

або пишіть на електронну пошту: cpo@ztu.edu.ua,

 

vitaliy.kuchmenko@i.ua


Цільова група:


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 1

Набір на програму не розпочато.

Викладачі на курсі

  • Науково-педагогічний стаж - 22 роки. З 2002р. працювала в Державному університеті "Житомирська політехніка" на посадах доцента, професора. З листопада 2011 року на посаді завідувача кафедри менеджменту організацій та адміністрування, з січня 2018 року по грудень 2018 року - на посаді завідувача кафедри менеджменту і туризму. З січня 2019 року по серпень 2019 року –в.о. декана факультету економіки та менеджменту. З вересня 2019 року -грудень 2019 року - в.о. декана факультету бізнесу та сфери обслуговування, з грудня 2019 року - декан факультету бізнесу та сфери обслуговування. Детальніше
  • 4.96

    відгуків: 78
    На викладацькій роботі (від асистента до професора) з 1996 р. (КНЕУ). З 2016 р. по теперішній час працюю в Державному університеті на посаді професора. З 2022 року - завідувач кафедри національної безпеки, публічного управління та адміністрування" Детальніше
  • Обіймала посади доцента, професора, декана обліково-фінансового факультету, проректора з науково-педагогічної діяльності, на даний момент працюю на посаді Першого проректора Державного університету "Житомирська політехніка" Детальніше
  • працював на посадах старшого наукового співробітника, доцента, професора кафедри; обіймав посаду завідувача кафедри національної безпеки, публічного управління та адміністрування, з вересня 2022 р. і до сьогодні - завідувач кафедри права і правоохоронної діяльності Детальніше
  • Науково-педагогічний стаж - 19 років. Кафедра гуманітарних та соціальних наук (доцент); кафедра економічної безпеки, публічного управління та адміністрування (доцент); кафедра міжнародних відносин і політичного менеджменту (завідувач) Детальніше
  • працював на посаді проректора з науково-педагогічної роботи, з вересня 2022 р. працюю на посаді завідувача кафедри теорії та історії держави і права Детальніше
  • Стаж педагогічної діяльності - 20 років. Працюав в різних вищих навчальних закладах, на посадах : викладача, доцента, начальника відділу міжнародних відносин, завідуючого кафедри. З 2017 р. по теперішній час працюю в Державному університеті "Жиомирська політехніка" на посаді професора кафедри національної безпеки, публічного управління та адміністрування Детальніше
Місце проведення навчання

10005, Україна, м. Житомир вул. Чуднівська, 103

Житомирська

Інші програми за цим напрямом