Загальна мета:
Підвищення рівня обізнаності публічних службовців про історію та традиції гендерної співпраці у соціально-гуманітарному просторі. Здатність забезпечувати соціальні та гендерні межі у суспільстві і колективі; формування високої культури толерантної гендерної співпраці публічного управлінця у колективі та на державному, регіональному, місцевому рівнях; розуміння основ гендерної політики; здатність до управлінської діяльності, включаючи аналіз проблем, постановку цілей і завдань. Розуміння історичних причин гендерної нерівності в суспільстві. Вибір способу й методів вирішення гендерних та культурно-етичних процесів.
Цільова група: державні службовці категорій «Б» та «В», посадові особи місцевого самоврядування.
Перелік професійних компетенцій, на підвищення рівня яких спрямовано програму:
знання законодавства
професійні знання
Перелік тем:
Тема 1. Історія та причини виникнення жіночого руху в світі та в Україні. Традиції і сучасність у формуванні суспільних поглядів на роль і можливості жінок і чоловіків
Тема 2. ХХ століття – час боротьби за становлення гендерної рівноваги у суспільстві
Тема 3. Світова та європейська практика щодо вирішення питань гендерної дискримінації. Пошук та удосконалення підходів в соціально-гуманітарній сфері
Тема 4. Основи гендерної політики: світова та вітчизняна практика. Правові та соціальні гарантії чоловіків та жінок в Україні
Тема 5. Етико-психологічні аспекти гендерної толерантності на державній службі
Очікувані результати навчання:
знання:
- історичних причин гендерних рухів за свої соціальні права та гендерних відмінностей в суспільстві та їх соціопсихологічного аналізу;
- психологічних основ гендерної асиметрії у системі суспільних відносин;
- інституційних механізмів впровадження ідей гендерної рівності у публічному просторі;
- особливостей гендерної політики в Україні та світі щодо етико-психологічних особливостей взаємодії носіїв різних статей у суспільстві і в галузі управління
уміння:
- формувати стандарти соціальної рівноваги та рівних можливостей для носіїв різних статей у суспільстві та колективі;
- запроваджувати високі морально-психологічні стандарти і цінності, які впливають на формування гендерної свідомості;
- використовувати психологічні механізми управлінського спілкування, налагоджувати ефективну взаємодію в організації
навички:
- формувати гармонійний етико-психологічний стиль співпраці та керівництва на державній службі, задля уникнення дискримінації жінок;
- забезпечувати гармонійні відносини у колективі, гендерну рівновагу у кадровому та управлінському аспектах;
- ефективно використовувати професійні знання, дотримуючись загальних правил поведінки публічного управлінця
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
Львівська
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет