Загальна мета: підвищення професійної компетентності з теорії та методології управління змінами, розвиток практичних навичок впровадження змін, формування системного мислення щодо розуміння необхідності змін та управління змінами у стратегічному плануванні в системі публічного управління та адміністрування.
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
знання: сутності змін та концепції управління змінами; передумов виникнення змін: демографічних, політичних, технологічних; ознак культурного шоку та соціального руху; способів корекції людської поведінки (теорії поштовху), методи подолання опору змінам;
уміння: аналізувати особливості змін та передумови їх виникнення; визначати, формулювати цінності, бачення, місію, цілі, задачі, за якими організація здійснює свій розвиток і свою діяльність; ідентифікувати причини змін; ідентифікувати сфери для впровадження систем електронного врядування; розробляти пропозиції щодо формування стратегічних цілей та пріоритетів діяльності державного органу; забезпечувати командну роботу, високий рівень взаємної підтримки, обмін інформацією та співпрацю;
навички: організації та збирання даних, необхідних для підготовки планів і стратегії запровадження змін; ведення електронного документообігу, електронного звітування, використання YouControl, OpenData; підготовки аналітичних документів, публічної презентації зокрема в сфері впровадження змін; впливу на зовнішніх стейкхолдерів та зміна їх ставлення до державних службовців.
Заняття проводяться у формі інтерактивних лекцій, практичних занять, тематичних дискусій.
Ресурсне забезпечення дистанційного навчання: назви вебплатформи, веб-сайту, електронної системи навчання, через які здійснюватиметься дистанційне навчання із зазначенням посилання (вебадреси) - Google meet (https://meet.google.com), Zoom (https://sumdu-edu-ua.zoom.us).
Зміст програми: Тема 1. Управління змінами як окрема сфера діяльності. Тема 2. Імплементація змін в державному секторі. Тема 3. Особливості командної роботи у процесі впровадження змін.
Оцінювання і форми поточного, підсумкового контролю. Відвідування занять під час проходження дистанційного навчання шляхом участі у вебінарах – 60%. Самостійна робота (опрацювання обов’язкової літератури, інформаційних та інших матеріалів) – 10%. Поточний контроль здійснюється шляхом проведення комп`ютерного тестування – 30%.
Документ про підвищення кваліфікації видається за умови набрання учасником професійного навчання не менше ніж 70%, обрахованих з урахуванням питомої ваги кожної зі складових оцінювання та за умови успішного проходження поточного контролю.
Контактний телефон: +38(0542)333-098
e-mail: cpo@fpkpo.sumdu.edu.ua
Категорії посад державної служби: Б
Набір на програму не розпочато.
40007, м. Суми, вул. Харківська, 116, Сумський державний університет
Сумська
Сумський державний університет
Академія Радник
Кропивницький інститут державного та муніципального...