Загальна мета: підвищення рівня професійної компетенції управління змінами, розвиток практичних навичок впровадження змін, формування системного мислення щодо розуміння необхідності змін та управління змінами у діяльності державних органів. Удосконалення знань і практичних навичок прийняття ефективних рішень у діяльності державного службовця та посадової особи місцевого самоврядування.
Зміст програми:
Тема 1. Зміни як джерело розвитку державного управління. Управління змінами в організації
Тема 2. Проблеми при впровадженні змін у сучасній практиці державного управління. Види змін
Тема 3. Лідерство при організаційних змінах. Керівник як посередник у розв’язанні конфліктів
Тема 4. Комунікація як стратегія запровадження змін. Формування команд та управління ними
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
Знання сутності та основних характеристик змін у діяльності державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування; базових теорій управління змінами та сучасних концепцій управління опором змінам; традиційних та сучасних методів управління змінами. Методики прийняття рішень та контролю їх виконання. Ролі лідерства та керівництва у впровадженні змін та розв’язанні конфліктів. Основних комунікацій та принципів формування команди для впровадження ефективних змін.
Уміння впроваджувати зміни з метою поліпшення існуючих процесів; аналізувати вплив змін на роботу колективу, відділу, державного органу. Визначати типи необхідних управлінських рішень у діяльності державного органу, здійснювати їх розробку, підготовку, прийняття. Прогнозувати та аналізувати наслідки прийнятих рішень. Приймати управлінські рішення в умовах невизначеності та ризиків, корелюючи ці рішення з цілями впровадження змін; Розв’язувати конфлікти, проблеми, що пов’язані з впровадженням змін в органах публічної влади у нових або незнайомих середовищах за наявності неповної або обмеженої інформації з урахуванням аспектів соціальної та етичної відповідальності. Формувати команди для управління змінами. Проявляти лідерські якості при запровадженні змін.
Навички управління індивідуальними, груповими та організаційними змінами. Формулювання та вибирання альтернативи рішення. беручи до уваги характер поставленого завдання і можливі наслідки, в межах повноважень, встановлених за посадою, і відповідно до встановленого порядку. Прогнозування виникнення проблемних ситуацій і визначення можливих шляхів їх вирішення. Проведення аналізу проблемної ситуації, яка потребує змін, адаптивності. Критичного осмислення проблем впровадження змін в органах публічної влади. Комунікації та взаємодії для формування ефективних команд.
Зазначена програма для працівників територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади реалізовується за окремими договорами.
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
м.Чернігів, пр-т Миру, 43
Чернігівська
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет