Мета Програми – підвищення рівня професійної компетентності персоналу щодо застосування комунікативних технологій управління персоналом, підвищення рівня спроможності виконувати основні функції з управління персоналом у ситуаціях змін, криз, невизначеностей, виористання дієвих інструментів формування ефективного лідера, набуття навичок командної роботи за умови невизначеності зовнішнього середовища для забезпечення ефективності прийняття рішень.
Тема 1. Стратегія розвитку публічної установи та забезпечення планування і розвитку персоналу в органах державної служби та місцевого самоврядування |
Тема 2. GR–діяльність як основа менеджменту персоналу в органах державної служби та місцевого самоврядування |
Тема 3. Організаційний аспект управління персоналом: культура, етика, запобігання та боротьба з корупцією, формування команди |
Тема 4. Ефективність менеджменту персоналу на основі KPIворганах державної служби та місцевого самоврядування |
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати: |
|
знання |
принципів і методів управлінської роботи з персоналом органів державної влади та органів місцевого самоврядування; підходів щодо управління персоналом з метою розробки та реалізації стратегії публічної установи; планування і розвитку персоналу в органах державної служби та місцевого самоврядування; особливостей кар’єри на публічній службі; інноваційних методів розвитку персоналу; етики публічного службовця та урахування морально-етичних вимог у професійній діяльності; методів оцінки ефективності персоналу за допомогою KPI; особливостей організації само менеджменту у професійній діяльності . |
уміння |
Використовувати принципи і методи управління персоналом в органі державної влади та органі місцевого самоврядування; використовувати сучасні методики формування ефективної команди в органах державної влади та в органах місцевого самоврядування; використовувати елементи організаційної культури для створення сприятливого психологічного клімату в колективі; застосовувати прийоми ділового спілкування у професійній діяльності. |
навички |
Стратегічного планування розвитку публічної установи та розвитку персоналу в органах державної служби та місцевого самоврядування дотримання ділового етикету, культури та психологічних засад спілкування, норм та правила поведінки у професійній діяльності. застосування інноваційних підходів до навчання персоналу в органах державної влади та інших публічних установах; створення ефективної команди та забезпечення комунікаційної взаємодії персоналу; оцінювання ефективності діяльності персоналу органів державної влади та органів місцевого самоврядування. |
Контакти:
Гавкалова Наталія Леонідівна, зав. кафедри державного управління, публічного адміністрування та економічної політики ХНЕУ ім. С. Кузнеця:
тел. +380506226148
e-mail: ngavl@ukr.net
Посилання на сайт кафедри: https://cafpubladm.hneu.edu.ua/index.php/magistratura/derzhavna-sluzhba/
Фінансування Програми здійснюється за кошти фізичних, юридичних осіб та з використанням інших джерел фінансування (гранти тощо).
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII
Категорії керівників місцевих державних адміністрацій: Голова Перший заступник Заступник
Вимоги до учасників навчання:
Відсутні особливі вимоги щодо необхідної кваліфікації слухачів
Набір на програму не розпочато.
м. Харків, пр. Науки, 9-А, 61166, Україна
Харківська
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет
відгуків: 18
Шумська Ганна Миколаївна, Тел.: +380994679496, e-mail: shumskaya.an@gmail.com кандидат наук
відгуків: 21
Гавкалова Наталія Леонідівна e-mаil: gavkalova@gmail.com, tel. +380506226148 доктор наук
відгуків: 5
Кайнова Тетяна Володимирівна e-mail tkaynova@gmaail.com кандидат наук
відгуків: 3
Бабенко Крістіна Євгеніівна, e-mail: babenko.kristi@gmail.com доктор наук