Загальна мета: підвищення рівня професійної компетентності працівників служб управління персоналом з питань кадрового менеджменту та застосовування сучасних інструментів управління людськими ресурсами.
Зміст програми:
Тема 1. Організаційний аспект управління персоналом: культура, етика, команди.
Тема 2. Порядок проходження державної служби.
Тема 3. Професійна компетентність державного службовця та професійний розвиток.
Тема 4. Інструментарій ефективного управління публічними посадовцями.
Тема 5. Технології управління персоналом в органах державної влади.
Тема 6. Соціально-психологічні аспекти управління персоналом на публічній службі.
Тема 7. Мотивація персоналу.
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
Знання напрямків розвитку управління людськими ресурсами; інструментів управління людськими ресурсами в органах державної влади; основних нормативно-правових актів, що регламентують діяльність служб з управління персоналом в органах державного управління; механізмів управління соціально-психологічним кліматом; нових та традиційних підходів до здійснення таких функцій правління людськими ресурсами як планування, набір, відбір, адаптація персоналу, розвиток та оцінка людських ресурсів, компенсації та винагороди; основні складові стратегії та політики управління персоналом та сутності феномену управління персоналом відповідно до сучасних вимог державного управління; ключові компетенції керівника в сфері управління персоналом державної служби; зміст понять «психологічний клімат» та «методи мотивації», їх взаємозв’язку та значення в управлінській діяльності; сутність структури конфлікту як соціального явища, його основних компонентів та класифікацій, а також основних методів боротьби зі стресом та протистояння маніпулятивному впливу.
Уміння застосовувати нормативно-правові акти у практичній діяльності; застосовувати сучасні інструменти управління людськими ресурсами; готувати кадрові документи відповідно до єдиних стандартів, інструкції з діловодства, виконувати вимоги щодо їх упорядкування; аналізувати проблеми що виникають в процесі управління людськими ресурсами; обирати адекватні завданням методи відбору, розвитку оцінки та мотивації персоналу; застосовувати сучасні методи розвитку організаційної культури; застосовувати системний підхід до розв’язання проблем та прийняття рішень в галузі управління людськими ресурсами; оперувати базовими поняттями та сучасними моделями й методами стратегії управління персоналом державної служби; налагоджувати ділові контакти, підтримувати добрі робочі стосунки з партнерами та підлеглими; складати індивідуальні плани підвищення рівня професійної компетентності.
Навички командної роботи, спрямованої на результат; грамотного оформлення документації та управлінських рішень; використання нормативних та правових актів, що регламентують професійну діяльність; застосування ініціативи та здатності до управління персоналом: конструктивної критики і самокритики.
Зазначена програма для працівників територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади реалізовується за окремими договорами.
Набір на програму не розпочато.
м.Чернігів, пр-т Миру, 43
Чернігівська
Сумський державний університет
Академія Радник
Кропивницький інститут державного та муніципального...