УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ: ІНСТРУМЕНТАРІЙ, НАПРЯМИ ТА ІННОВАЦІЙНІ ПРАКТИКИ

Управління персоналом: інструментарій, напрями та інноваційні практики

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Iнші умови
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - наказ НАДС від 28 вересня 2023 р. № 157-23
Напрям:
  • Управління персоналом та управління результативністю
Компетентності:
  • Професійні знання
  • Управління організацією роботи та персоналом

Опис програми:

Загальна мета: підвищення рівня професійної компетентності працівників служб управління персоналом з питань кадрового менеджменту та застосовування сучасних інструментів управління людськими ресурсами.

Зміст програми:

Тема 1. Організаційний аспект управління персоналом: культура, етика, команди.

Тема 2. Порядок проходження державної служби.

Тема 3. Професійна компетентність державного службовця та професійний розвиток.

Тема 4. Інструментарій ефективного управління публічними посадовцями.

Тема 5. Технології управління персоналом в органах державної влади.

Тема 6. Соціально-психологічні аспекти управління персоналом на публічній службі.

Тема 7. Мотивація персоналу.

За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:

Знання напрямків розвитку управління людськими ресурсами; інструментів управління людськими ресурсами в органах державної влади; основних нормативно-правових актів, що регламентують діяльність служб з управління персоналом в органах державного управління; механізмів управління соціально-психологічним кліматом; нових та традиційних підходів до здійснення таких функцій правління людськими ресурсами як планування, набір, відбір, адаптація персоналу, розвиток та оцінка людських ресурсів, компенсації та винагороди; основні складові стратегії та політики управління персоналом та сутності феномену управління персоналом відповідно до сучасних вимог державного управління; ключові компетенції керівника в сфері управління персоналом державної служби; зміст понять «психологічний клімат» та «методи мотивації», їх взаємозв’язку та значення в управлінській діяльності; сутність структури конфлікту як соціального явища, його основних компонентів та класифікацій, а також основних методів боротьби зі стресом та протистояння маніпулятивному впливу.

Уміння застосовувати нормативно-правові акти у практичній діяльності; застосовувати сучасні інструменти управління людськими ресурсами; готувати кадрові документи відповідно до єдиних стандартів, інструкції з діловодства, виконувати вимоги щодо їх упорядкування; аналізувати проблеми що виникають в процесі управління людськими ресурсами; обирати адекватні завданням методи відбору, розвитку оцінки та мотивації персоналу; застосовувати сучасні методи розвитку організаційної культури; застосовувати системний підхід до розв’язання  проблем та прийняття рішень в галузі управління людськими ресурсами; оперувати базовими поняттями та сучасними моделями й методами стратегії управління персоналом державної служби; налагоджувати ділові контакти, підтримувати добрі робочі стосунки з партнерами та підлеглими; складати індивідуальні плани підвищення рівня професійної компетентності.

Навички командної роботи, спрямованої на результат; грамотного оформлення документації та управлінських рішень; використання нормативних та правових актів, що регламентують професійну діяльність; застосування ініціативи та здатності до управління персоналом:  конструктивної критики і самокритики.

 

Додаткова інформація:

Зазначена програма для працівників територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади реалізовується за окремими договорами.


Цільова група:


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 0.6

Набір на програму не розпочато.

Провайдер
Місце проведення навчання

м.Чернігів, пр-т Миру, 43

Чернігівська

Інші програми за цим напрямом